Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tämmöinen isompi mamma löytää hyviä alushousuja

Vierailija
03.11.2022 |

Puuvillaa, ei keinokuitua. Pöksyt loppuu, kun Sloggit on nykyään niin huonoja ettei ostaa viitsi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainapeite Oy:stä.

Ehe, mutt hei ehe-ehe. Ihanko tuli noin vaan mieleen? Kyllä aika vitsikäs oot. Ttu joku on pelle. Mene kotiisi kasvamaan.

Todella.

Luulisi tämän vanhan vitsin olevan jo niin kulunut, ettei enää juolahtaisi kenenkään mieleen, että

"otanpa ja kirjoitan sen tänne ihan asiaa tehden".

Varmaan itse tämä kirjoittaja on nauranut nokkelalle välähdykselleen ihan sydänalaansa pidellen

ja tyrskähtelee vieläkin pitkin päivää, ehkäpä kertoo sen työtovereilleenkin...ja ihmettelee kun kukaan ei naura, korkeintaan haukottelee ikävystyneenä.

Toinen näppärä-niilo ehdotti myös purjeen valmistaja-yritystä, sekin nauratti ihan älyttömästi: Heh. Heh. Heh.

Ja toisekseen, lainapeite- tai purjekangasmateriaaleista ei voi valmistaa mukavia joustavia asusteita.

Miksi joku ostaisi montakymmentä neliötä jäykkää kangasta, muovipressua, että saisi tehtyä vaikkapa kokoa 66 olevat alushousut?

Haluan, että nämä koomikot ilmoittautuisivat ja kertoisivat miten joustavat, puuvillaiset alushousut tehdään em.materiaaleista.

Ja miksi niin pitäisi tehdä?

Vierailija
22/26 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sloggit ovat tosiaan huonoja nykyään ja niissä on kapeat lahkeensuut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilla on Pola Plus alkkareita, jotka on puuvillaa ja reilua kokoa.

Näitä käytän. Olen iso enkä tarvi läheskään suurimpia. Istuvuus hyvä. Hyvin kestäneet. Ostan myös prismasta extrapöksyjä paketissa,puuvillaa ja hyvä istuvuus.

Vierailija
24/26 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin zizziltä sellaisen pakkauksen, jossa on useammat samassa. Ei mulla ole näistä mitään valittamista. On kyllä mun mielestä sitten normaalia isompaa kokoa nämä, kannattaa ottaa yhden koon verran pienemmät kuin normaalisti käyttäisi. 

Vierailija
25/26 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo kyllä tokmannin alkkaarit kestäneet ollenkaan, vaikka useamman kerran oon niitä ostanut. Aina lähtee kuminauhat irtoomaan lahkeensuista, aivan hirveät lörpöttimet muutenkin parin pesun jälkeen. 

Vierailija
26/26 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Timarcosta katsonut, tilaan sieltä itse.