Mistä tämmöinen isompi mamma löytää hyviä alushousuja
Puuvillaa, ei keinokuitua. Pöksyt loppuu, kun Sloggit on nykyään niin huonoja ettei ostaa viitsi.
Kommentit (26)
Vähennä syöntiä, saatat yllättyä miten helposti löydät sopivia vaatteita.
Joltain veneen purjeita valmistavalta firmalta, esim. Aura Sails Oy
Kyllä sloggit on edelleen istuvuudeltaan parhaita. Ostin Zizzistä, kuminauhat irtoili jo ekassa pesussa ja Kappahlin kolmen pakkauksessa myytävät eivät istu päälle.
Onhan sloggeja monen laatuisia. Älä osta halvinta!
Prisman bambualushousut kestävät ja pehmeät!! Käyttänyt niitä jo usean vuoden. Hinta noin 10 € pöksyt
Et tarvitse, ei ne sieltä poimujen välistä kuitenkaan näkyisi ja Tenan voit kiinnittää ihoteipillä.
Tee itse. Netti pullollaan kaavoja ja ohjeita. Minä en käytä enää muita kuin itse ompelemiani.
Minä vaihdoin Sloggit Lindexin puuvilla alkkareihin.
Virossa jos käyt niin Magaziin ketjusta löytyy.
Jos Reetu lahjoittaisi, mitä fanit heittelevät.
Oikeasti ; Cellbesillä on hyviä ribbi-puuvillapikkupöksyjä ja Klingelillä kokoon 66 asti, että vielä on varaa pistellä leivos jos toinenkin.
Osta puuvillakangasta ja sinkeri sätkättämään.
Tam-silk
Suomalainen yritys. Ne myy jotain mammapöksyjä.
Tokmannilla on Pola Plus alkkareita, jotka on puuvillaa ja reilua kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Lainapeite Oy:stä.
Ehe, mutt hei ehe-ehe. Ihanko tuli noin vaan mieleen? Kyllä aika vitsikäs oot. Ttu joku on pelle. Mene kotiisi kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sloggit on edelleen istuvuudeltaan parhaita. Ostin Zizzistä, kuminauhat irtoili jo ekassa pesussa ja Kappahlin kolmen pakkauksessa myytävät eivät istu päälle.
Sloggeja saa maksimissaan koossa 46?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sloggeja saa maksimissaan koossa 46?
Sloggin tavallisia maksialushousuja saa kyllä varmasti isompiakin kokoja.
Tuskin ainakaan täältä.