Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä et halua joululahjaksi?

Vierailija
03.11.2022 |

Minä en vuohta Ugandaan enkä suklaata itselleni. Valitsen itse, minne lahjoitan, ja haluan myös itse valita, milloin ja mitä suklaata meille ilmestyy.

Muita?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-ha

Vierailija
2/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustusesineitä tai asusteita joita en ole itse valinnut. Kaikilla on oma makunsa ja on hyvin epätodennäköistä että valinta osuisi oikeaan tämäntyyppisissä asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut joululahjoja 20 vuoteen. Lasten juttuja.

Vierailija
4/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpis suklaata, vihreitä sokerikuulia, koriste-esineitä, hierontalahjakorttia, joulutähteä, halpaa punaviiniä, kynttilöitä.

Vierailija
5/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sellaista konvehtirasiaa. Koko elämän saanut joka vuosi jostain.

Vierailija
6/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään joululahjaksi.

Vierailija
7/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konvehtirasiaa, hyi hitto.

Vierailija
8/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpis suklaata, vihreitä sokerikuulia, koriste-esineitä, hierontalahjakorttia, joulutähteä, halpaa punaviiniä, kynttilöitä.

Mulle taas hierontalahjakortti olis tosi mieluinen. Ikinä en oo sellasta saanut vaikka puolisot/poikaystävät ja kaverit ovat tienneet kuinka siitä tykkäisin.

Myös kaikki kukat ovat ihania.

Itse en ehkä nykyään toivoisi enää kosmetiikkaa kun kasvojen ihosta on tullut iän myötä niin herkkä kaikelle.

Vierailija
9/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkkejä alushousuja, jotka avaan lahjapaketista koko perheen nähden. Osa suvustakin oli paikalla! Ei enään ikinä. Jos on pakko alusvaatteita antaa lahjaksi niin anna pliis silloin kun ei ole puolet suvusta katsomassa tai simppelisti lahjakortti alusvaate myymälään

Vierailija
10/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesiä, naamarasvoja, vartalovoiteita. Purkit seisoo hyllyssä 5 vuotta, heitän sitten roskiin

Vierailija
11/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa suklaata! Yksi rasia lempparikonvehtejani riittää, sekin useammalle päivälle jaettuna. Enempää en pysty syömään. Väkisin annetut ekstrarasiat lahjoitan naapurille tai vien työpaikalle ilman huonoa omaatuntoa.

Vierailija
12/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilon paskaa

Vierailija
13/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuikkukippoja tai jotain joulupukin muotoisia jouluvaloja.

Vierailija
14/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tavaraa kotiini. Ei edes kuluvia kuten kynttilöitä tai serviettejä. 

Vierailija
15/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään ikävää ja surua tuovaa.

Vierailija
16/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilöitä tai joulukoristeita. Vartalovoiteet yms.pilaantuvat komerossa. Oikeastaan paras joululahja olisi jotain syötävää, ei välttämättä konvehtirasia. Tai lahjakortti kauppaan.

Vierailija
17/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään, osaan itse ostaa parhaiten ne tavarat joita oikeasti tarvitsen. Olen jo vanha ja minulla on kaikkea riittävästi.

Inhokkeja on koriste-esineet, aamutakit, paha suklaa, pörrösukat ja aamutossut.

Vierailija
18/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin lahjan joka on selkeästi tarkoitettu toisen henkilön käyttöön tai yhteiskäyttöön. Yhteislahjat ymmärrän kyllä ja silloin lahjansaajien nimet lukee samassa paketissa, mutta miksi antaa lahjaksi lahja jonka useampien henkilöiden on tarkoitus käyttää.

Vielä pahempi jos lahjanantaja ostanut lahjan toiselle jota lahjanantaja sitten itse lähinnä käyttää.

Vierailija
19/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuikkukippoja ja kosmetiikkalahjapakkauksia en halua saada.

Vierailija
20/38 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin lahjan joka on selkeästi tarkoitettu toisen henkilön käyttöön tai yhteiskäyttöön. Yhteislahjat ymmärrän kyllä ja silloin lahjansaajien nimet lukee samassa paketissa, mutta miksi antaa lahjaksi lahja jonka useampien henkilöiden on tarkoitus käyttää.

Vielä pahempi jos lahjanantaja ostanut lahjan toiselle jota lahjanantaja sitten itse lähinnä käyttää.

Jotain esimerkkiä tästä. Joku pelikonsoli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme