"Moni suomalainen saa maanantaina iloisen yllätyksen pankissa"
Ensimmäiset veronpalautukset maksetaan 3.7. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009686464.html
Saada aikaisemmin ilmoitettu summa omaa rahaa takaisin = iloinen yllätys?
Kommentit (12)
jos on lukenut verottajalta tulevat kirjeet, niin ei ole mikään yllätys. tosin jos kirjeet heittää lukematta roskiin tai jos viranomaisten posti tulee digitaalisena ja ei jaksa kirjautua siihen palveluun johon posti menee, niin voi olla yllätys.
Verottaja on kyllä ihana kun järjestää meille tällaisia yllätyksiä <3
Kai se on yllätys jos ei osaa verokorttia täyttää. Jännitetään joka vuosi, että tuleeko palautusta vai mätkyä hö HÖ.
on se ihme, jos tuollainen on joku yllätys. Verottaja on tiedottasnut siitä jo kauan sitten meille, jotka palautuksia saamme
Saan palautuksen vasta marraskuussa. Tästä tuli ihan verottajalta kirje kotiin (en nyt muista minä päivänä maksavat) ja näkyy omaverossakin. En tiedä mikä niillä on tänä vuonna mennyt pieleen kun palautusta tulee vähän päälle 1670 €. Aikaisempina vuosina verot ovat menneet niin tasan ettei ole tullut kun alta 5 € mätkyjä tai palautuksia joita kumpiakaan ei ole tarvinnut maksaa puolin eikä toisin. Mitään vähennyksiä ei tosiaankaan ole joten ihan heidän veroehdotuksella olen mennyt jo vuosikaudet. Huvittavaa on, että ovat omaveron mukaan vielä velkaa minulle 27 senttiä. Ehkä maksavat sen nyt sitten marraskuun palautuksissa takaisin.
Mulle tulee 3.8. ja ei ole yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on yllätys jos ei osaa verokorttia täyttää. Jännitetään joka vuosi, että tuleeko palautusta vai mätkyä hö HÖ.
Mä nostan joka vuosi veroprosenttiani just sen takia, että saan näitä iloisia yllätyksiä 😊! Ei yhtään harmita saada tänäkin vuonna reilut 2200€ palautuksia, vaikka kuinka se sua harmittaisikin 🙄
Pienyrittäjänä olisi todellinen yllätys saada palautukset muutoin kuin viimeisten joukossa. Eipä sillä että niiden varaan talouteni laskisin.
Pankissa? Hihhih, sisällä konttorissako?
Mulle ei ole tullut vielä lopullista päätöstä, mutta Omaverosta luin kuitenkin, että se on jo tehty ja veronpalautusten määrä lopullinen. Maksetaan oliko se nyt 4.9. Joka tapauksessa syyskuun maksupäivänä.
Millä tapaa se on iloinen yllätys, että valtio maksaa korottoman lainansa takaisin minulle? Kyse on alunperinkin minun rahoista.
Aivan järjettömiä lööppejä. Itsekin ihmettelin. Ihmiset pitää saada klikkaamaan nuo jutut. Sitten itse teksti onkin jotain ihan muuta.