Miksei monen ihmisen mielestä hiljainen ja puhelias sovi yhteen
Yleensä sitä hiljaista haukutaan ja puheliaan kuuluisi etsiä uusi.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sellainen, että puhun kun on puhuttavaa jne. Mieheni mölyää jatkuvasti jopa kesken elokuvan ja aihe saattaa olla jokin, joka ei edes liity itse elokuvaan. Todella rasittavaa toisinaan.
Sama ongelma meillä. Kokeilin sellaista, että laitan ohjelman pauselle, kun mies avaa suunsa. Ei siitäkään tullut mitään, kun kykeni katsomaan vai parikymmenen sekunnin pätkissä.
Välillä tekee niinkin että jos menen vaikka vessaan niin seuraa perässä ja jää kälättämään oven ulkopuolelle.
Miten ihmeessä olette huolineet tuollaiset typerät moottoriturvat? Minä en olisi ainakaan jaksanut kuunnella paria tuntia kauempaa jotain jaskanjauhajaa, saati että alkaisin olemaan sellaisen kanssa.
Mielummin hiljainen mies kuin mölyävä mies. Tyhmää miestä en olisi huolinut ikinä.
Kuten tässä muutamat ovat sanoneet niin on siitä välillä hyötyäkin - voi jättää tietyt sosiaaliset vastuudet sen moottoriturvan vastuulle. Ihan ok minulle, että mies viihdyttää vieraita ja voin itse keskittyä vaikka kokkaamiseen tai olla jopa itsekseni.
Hiljainen ei tarkoita, että olisi aina vaiti.
Puhelias voi, valitettavasti, tarkoittaa toisista välittämätöntä päällepuhujaa.
Hiljainen ja päällepuhuja on kyllä vaikea yhdistelmä. Omaan ääneensä rakastunut päällepuhuja on ylipäänsä kaikkien kanssa vaikea yhdistelmä.
Olen aivan eri mieltä. Miehen kanssa ollaan molemmat hiljaisia ja oltu aiemmin suhteissa puheliaiden kanssa. Vasta tässä suhteessa molemmat saavat suunvuoron ja kumpikin on saanut muutamassa vuodessa keskusteltua paljon enemmän kuin menneissä suhteissa joissa päätehtävä oli kuunnella toista eikä itse tullut koskaan kuulluksi. Enää en alkaisi puheliaan kanssa suhteeseen. Sellaisessa suhteessa hiljainen menettää viimeisimmänkin mahdollisuutensa tai halunsa puhua.