Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla nettikaupoissa Klarnan kanssa ongelmia? Rahat menee tililtä mutta tilaus ei mene läpi

Vierailija
03.11.2022 |

Toistunut tänä vuonna useita useita kertoja eri nettikaupoissa. Siinä kohtaa kun on maksanut tilauksen ja pitäisi palata myyjän palveluun, niin Klarnan prosessi pätkäisee kesken eikä tilaus menekään läpi.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klarna lasku kyllä maailman paras. Ei maksa mitään kunhan maksaa 30vrk sisällä. Tavarat tulee ja sitten maksa maksaa kun jaksaa. En ymmärrä kuka enää käyttää verkkopankkitunnuksia.

Nyt on ollut paljon sitä että vaikka raha-asiasi olisivat yleisesti ottaen kunnossa, ei ole maksuhäiriöitä, luottotiedot puhtaat, olet aina maksanut ajoissa, niin Klarna ei enää annakaan tilata laskulle :D Tähän voi olla ainoana syynä se että tulosi ovat pienet ja sinulle on tämmöinen "heikkous" luottoluokituksessa (jonka Klarna siis tarkistaa.) Ja jos et tiedä mikä on luottoluokitus, googlaa. 

Vierailija
42/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä käyttäisi Klarnaa, niin paska firma monellakin tapaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klarna lasku kyllä maailman paras. Ei maksa mitään kunhan maksaa 30vrk sisällä. Tavarat tulee ja sitten maksa maksaa kun jaksaa. En ymmärrä kuka enää käyttää verkkopankkitunnuksia.

Ainakin minä. Yhtään kertaa en ole elämässäni käyttänyt Klarna-laskutusta. Pääasiassa maksan PayPalilla.

Vierailija
44/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua maksaa laskulla, niin kannattaa aina valita joku muu vaihtoehto kuin Klarna. Ne haluaa ihan liikaa tietoa sinusta ja muutenkin ongelmia. Paypal on turvallisin, tuntemattomissa varsinkin ulkomaalaisissa kaupoissa. Ei jää luottokorttinumeroa myyjälle ja voi reklamoida jos tuote ei saavu.

Vierailija
45/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina 30 päivää maksuaikaa kun tilaa klarnalta. Haluan tuotteen itselleni ennen kuin maksan mitään.

Mutta kun se ei ole koskaan 30 päivää, vaan paljon vähemmän. Minulla Klarna monesti lähetti eräpäivän ennen kuin tuote oli perillä.

"Klarna lähetti eräpäivän ennenkuin tuote oli perillä."  Juu, kyllä minullekin Klarna lähettää eräpäivän heti kun tilaus on vahvistettu ja se eräpäivä on 30 päivää tilauspäivästä.

Missä verkkokaupassa tilauksen saapuminen kestää kuukauden? Klarnalla on aina? 30 päivää maksuaikaa kun tilaa laskulla. Vai riippuuko se verkkokaupan ja Klarnan välisestä sopimuksesta?

Temun laskujen maksamisessa Klarnan kautta ei ole ollut ongelmia, päinvastoin. Sähköpostiin tulee vielä viesti "lasku on maksettu".

Vierailija
46/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina 30 päivää maksuaikaa kun tilaa klarnalta. Haluan tuotteen itselleni ennen kuin maksan mitään.

Mutta kun se ei ole koskaan 30 päivää, vaan paljon vähemmän. Minulla Klarna monesti lähetti eräpäivän ennen kuin tuote oli perillä.

"Klarna lähetti eräpäivän ennenkuin tuote oli perillä."  Juu, kyllä minullekin Klarna lähettää eräpäivän heti kun tilaus on vahvistettu ja se eräpäivä on 30 päivää tilauspäivästä.

Missä verkkokaupassa tilauksen saapuminen kestää kuukauden? Klarnalla on aina? 30 päivää maksuaikaa kun tilaa laskulla. Vai riippuuko se verkkokaupan ja Klarnan välisestä sopimuksesta?

Temun laskujen maksamisessa Klarnan kautta ei ole ollut ongelmia, päinvastoin. Sähköpostiin tulee vielä viesti "lasku on maksettu".

Temusta Klarnalla, ja luotolla yöhön. 😂

Vierailija
47/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5kk odottanut omia rahoja takas. Rahat lähti tililtä ja 2 päivää myöhemmin tuli sposti että heidän päässä tekninen ongelma. Rahat palautuvat 10 pankkipäivänä sisällä. 9 eri ihmisen kans jutellu heidän asiakaspalvelussa. Nyt 5kk odottanut rahoja takas. 5 viikkoa sitten ilmoitin että teen rikosilmoituksen. Nyt he väittävät että ovat palauttaneet rahani 4 viikkoa ja 6 päivää sitten. Pyysin heiltä kuittia palautuksesta että voin etsiä rahojani pankin kautta. Eivät anna kuittia. Pyysivät pankkini olla heihin yhteydessä. Nähtäväksi jää tuleeko rahat ikinä takas

Et sitten itse osaa tiliotteelta katsoa, varsinkin kun sinulla on väitetyn palautuksen päivämäärä tiedossa? Ja summankin varmaan tiedät?  

Voit yllättyä!

Vierailija
48/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ollut paljon sitä että vaikka raha-asiasi olisivat yleisesti ottaen kunnossa, ei ole maksuhäiriöitä, luottotiedot puhtaat, olet aina maksanut ajoissa, niin Klarna ei enää annakaan tilata laskulle :D Tähän voi olla ainoana syynä se että tulosi ovat pienet ja sinulle on tämmöinen "heikkous" luottoluokituksessa (jonka Klarna siis tarkistaa.) Ja jos et tiedä mikä on luottoluokitus, googlaa. 

Mulle kävi noin kai sitten. Vuosia tilannut laskulla ja eilen ei antanut laskua vaihtoehdoksi. Kokeilin toistakin verkkokauppaa ja siellä sama. Olen sairauksien takia jäänyt jo kolmekymppisenä eläkkeelle. Raha-asiani olen silti aina hoitanut, kiitos vaan klarna

Vierailija
49/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temun laskujen maksamisessa Klarnan kautta ei ole ollut ongelmia, päinvastoin. Sähköpostiin tulee vielä viesti "lasku on m

Nyt ei aivosolu toimi, mitä tarkoitat "Luotolla yöhön"? Ei ole tarvinnut luotolla elää, ei edes pankista muuta kuin opintolaina aikoinaan. Yöhön? Ei enää yöelämä kiinnosta, biletysvuodet kaukana takana. Teillä nuorilla on ehkä tapana bilettää pikavipeillä?

Vierailija
50/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on ottaa klarnalta lasku ja 30 pvää maksuaikaa. Ei maksa ylimääräistä. 

Vierailija
51/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpointa on ottaa klarnalta lasku ja 30 pvää maksuaikaa. Ei maksa ylimääräistä. 

On kyllä mahtava. Ja tulee vielä muistutukset kun etäpäivä lähestyy jne. Ostajan turvat. Aivan loistava!

Vierailija
52/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle Klarna antanut aina laskulle ja pienet tulot on, osittain oon tukirahoilla, juuri maksoin Klarna laskulta Norwegian Lontoon lennot, kun kävin konsertissa siellä oli hyvä, kun siihenkin sai maksuaikaa, ei ole ikinä ollut mitään ongelmia tän kanssa

Vierailija
53/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortittomille palstamammeleille Klarna on pyhä

Vierailija
54/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle Klarna antanut aina laskulle ja pienet tulot on, osittain oon tukirahoilla, juuri maksoin Klarna laskulta Norwegian Lontoon lennot, kun kävin konsertissa siellä oli hyvä, kun siihenkin sai maksuaikaa, ei ole ikinä ollut

Ei ollut itsellänikään n. 10 vuoteen ongelmaa, nytpä on. 

Vierailija
55/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä luottokorttikin, mutta Klarna-laskun valitsen aina jos mahdollista

Vierailija
56/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä luottokorttikin, mutta Klarna-laskun valitsen aina jos mahdollista

Juu varmasti

Vierailija
57/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin amazonista viis metriä lunta, vain 20 senttiä tuli perille, loput suli matkalla >:/

Vierailija
58/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen ongelmalliseksi sen, että verkkopankissa maksaessa täytyy hyväksyä heidän ehtonsa eli saksalaisella Sofortilla oikeus tutkia verkkokaupan asiakkaan tili- ja pankkiasioita vuorokauden. Eli kopioivat kaikki tiedot? Kyseessä pitäisi olla pelkkä maksunvälitys. Ja tuo ehtojen hyväksymisteksti tuntuu muuttuvan vähän väliä.

Mitä helvettiä?? :D 

Vierailija
59/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin juuri. Ja maksan vasta kun olen saanut tilaamani tuotteen. Ei ole kertaakaan ollut ongelmia.

Vierailija
60/80 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä oo ollut. Kerran jäi myyjän palveluun palaaminen jumiin, mutta sinnekin pääsi kun tökkäs laitteesta sitä nuolta, josta palaa edelliselle sivulle. Eli takaisin siihen kun Klarna ilmoittaa, että maksu on mennyt ja siitä uus yritys myyjän sivulle. Kerkesin siinä kyllä hetkeksi huolestua, mutta onnistuipa kuitenkin.

Ei ikinä enää Klarnaa. Paljon olen ostellut mutta viimeisellä kun kerralla tilasin, maksoin, kaikki ok. Kerran kävin katseleen missä kulkee niin olikin toimitettu. Minä et täh. Kävin katsoon seurantaa niin luki et "otettu takaisin"? Menin myyjän sivuille niin tavara myyty loppuun. Helvetinmoinen rumpa Klarna ei vastaa, sen 10 kertaa, pyytää menemään seurantaan ja sitten selvitä myyjän kanssa miksi ei tavara ole minulla kun sivuilla lukee toimitettu? 3 kuukautta vänkätä yhtä satasen ostoa että onko se tullut vai eikö tule, välillä soitin Saksaan että nyt pitäisi alkaa raha tulemaan takaisin. Työvoitto -))!