Onko rintsikoiden ostaminen teistä noloa?
Minusta ei suoranaisesti, mutta vältän liiviliikkeitä. En jaksa asiointia myyjän kanssa rintsikoissa.
Kommentit (37)
Olen aikuinen, joten ei se noloa ole. Maailman luonnollisin asia. Mutta en minäkään käy liikkeissä, joissa myyjä tuppaa koppiin jne. Haluan valita vaatteeni kaikissa tilanteissa ilman apuja.
Ei ollenkaan noloa. Vaivalloista vaan, jos pitää sovittaa monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vähääkään. Käyn aina erikoisliikkeessä, koska sietä saa asiantuntevaa palvelua ja laadukkaampialiivejä.
Miksi rintaliivien ostaminen olisi noloa? En ymmärrä.
Aloittaja on ehkä n.13v teini, kasvavat rinnat hämmentää?
Ei ole vaan rintaliivihullu
Ihan tavallinen keski-ikäinen nainen. Ap
En ymmärrä mitä noloa siinä on. Niin tavallinen ja normaali asia kun olla voi. Sillon ehkä jos olet mies?
No ehkä kahdessa tilanteessa:
1 jos on miesmyyjä (näin on joskus isompien kauppojen kassalla)
2 minua kerran jostain syystä hävetti kun olin alusvaateliikkeessä, palvelu ja kaikki muu oli ok, mutta kun kirjoittivat vihkoon kuppikokoni seuraavaa käyntiä varten meinasin sanoa, etten halua nimeäni ja kuppikokoani heidän rekistereihin. En tiedä miksi tuo tuntui niin nololta.
Tiedän kokoni ja tiedän ne merkit, joista pidän. Tilaan siis liivit netistä sen enempiä asiaa ajattelematta. Minulla on tosin nyt ihan tarpeeksi liivejä, eli varman 20-30 kappaletta ja pärjään niillä hyvin.
Ei ole mitenkään noloa. Käyn liiviostoksilla ihan mielelläni.
En käy liiviliikkeissä ihan sen takia, että normiliikkeistäkin löytyy itselleni liivejä ihan hyvin. Lisäksi kokemukseni mukaan liiviliikkeissä tuputetaan liivejä vaan koska halutaan myydä, vaikka ne ei olisi edes asiakkaalle sopivat tai muuten mieluisat. Lisäksi ovat usein ylikalliita, eikä edes materiaali tai laatu ole parempia.
Tilaan kaikki netistä. Ei nolota. Joskus harvoin olen käynyt liiviliikkeessä sovittamassa, silloin nolottaa vähän se kun minulla on niin tarkat vaatimukset liiveille.
Mulla ei ole koskaan miehenä ollut ongelmaa ostaa naiselleni rintaliivejä jos pyytää. Menen kauppaan ja sanon että vaimo tarvitsee uudet rintaliivit, tässä mitat. Sitten tulee. Kyllä se mulle ostaa tarvittaessa kalsareita myös. Mitä ihmettä?
Netistä vaan Cellbes ja Klingel. Klingelissä edullisia ja kauniin värisiä myös 100% puuvillaisia kesähelteille. Ympärysmittaa on 140 cm asti.
Mä tilaan aina netistä joten ei. Joku pieni rintaliiviliike, jossa myyjä tulee katsomaan miten istuu olisi kyllä kauhistus, koska tissini on imetysaikana H-kuppiin paisumisen ja sen jälkeen takaisin D:hen kutistumisen jälkeen pelkät roikkuvat tyhjät ryppyiset pussukat.
Ostan tyttöystävälle lahjaksi seksikkäitä alusvaatteita.
M36
75DD kirjoitti:
Niissä pukuhuoneissa on aina kylmä, etenkin tavarataloissa ja ostareissa, ja mun nännit alkaa sojottaa liiveistä läpi, siksi hävettää kun ne luulee varmaan että olen ihan kiihottuneena siellä.
Voi jestas. Eivät takuulla luule!! Mikä siellä muka kiihottaisi? Ketä? Ja ketä sekään kiinnostaisi?
En ole ikinä ostanut liivejä kaupasta vaikka olen jo 40v.
HkI/Itiksen Stockalla ne poistivat oman kassan alusvaateosastolta ja nyt on yleinen kassa pipojen vieressä. En enää osta sieltä alusvaatteita, koska en vaan halua levitellä niitä tiskillä, kun jonossa jotkut äijät tuijottaa. Kerran Sokoksella olin a-osastolla menossa kassalle ja vastaan tuli jätkä joka tuijotti alusvaatteita, joita siinä kannoin, rupesi vähän virnuilemaan eikä meinannut päästää minua kulkemaan, vaan siirtyili mukamas vahongossa mun eteen. Stockalla käyn muutenkin välillä ja näitä ostan sitten keskustan liikkeestä.
No ei nolota. Menen, sovitan ja ostan, jos liivit ovat olleet muelestäni hyvät. Ihan yhtä normaali on ostaa tissiliivejä kuin vaikka paitoja tai housuja.
Minulle on ihan sama jos muut näkevät ostokseni tai onko myyjä mies, vaatteita ne vain ovat.
N47
Eihän se noloa naiselle ole.