Onko rintsikoiden ostaminen teistä noloa?
Minusta ei suoranaisesti, mutta vältän liiviliikkeitä. En jaksa asiointia myyjän kanssa rintsikoissa.
Kommentit (37)
Ei vähääkään. Käyn aina erikoisliikkeessä, koska sietä saa asiantuntevaa palvelua ja laadukkaampialiivejä.
Miksi rintaliivien ostaminen olisi noloa? En ymmärrä.
Onhan se vähän hassu fiilis mennä miehenä ostamaan G-kupin tissiliivejä.
Jos olet mies ja itselle ostamassa niin kyllä se vähän nolottaa...
Meinasin vastata suoriltaan että ei ole, mutta mainitsit liiviliikkeet. Minua ujostuttaisi käydä sellaisessa. Oon yli 30 Mutta en ole koskaan käynyt. Pienirintaisena ostan liivini esim. City marketista ja Tokmannilta.
Ei ole noloa. Parhaan palvelun saa mielestäni Helsingin Stockalla, jos palvelua haluaa. Sokoksella haen itse sopivat, joskus saatan pyytää myyjältä rinnakkaiskoon.
Kokoni on taas vähän muuttunut, niin en viitsi tilailla netistä. Jos vakiintuu, voin tilatakin.
Tilaan netistä, helppoa kun koko on A80
Vierailija kirjoitti:
Ei vähääkään. Käyn aina erikoisliikkeessä, koska sietä saa asiantuntevaa palvelua ja laadukkaampialiivejä.
Aloittaja on ehkä n.13v teini, kasvavat rinnat hämmentää?
Ei. Paitsi silloin jos on joku yli-innokas myyjä laukomassa omia kommenttejaan.
Ei ole. Vaate siinä missä vaikka pipo tai sukat.
Ei ole noloa ellen sitten asioi liikkeessä, jossa saa huonoa palvelua. Viimeksi minulle tuotiin liian pienet liivit toistensa jälkeen, vaikka sanoin, että tarvitsen isomman ympäryksen enkä edes saa tätä ympärystä päälleni. Alkoi jo omat mitat ahdistaa, kun päättäväinen myyjä vain toi niitä liian pieniä, väärän värisiä ja väärän mallisia. En tiedä eikö ymmärtänyt puhetta vai eikö uskonut...
Nykyään kun tiedän kokoni ja mallin mistä tykkään, niin nappasen vaan liivit kainaloon ja kassalle. Maksan ja lähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on ehkä n.13v teini, kasvavat rinnat hämmentää?
Ei ole vaan rintaliivihullu
no ei oo,viimeks ostin pitsipikkuhousut+ rintsikat marketista ja takana kassajonossa oli joku vanha pappa...tuleehan siinä mieleen joskus,että mitähän ajatuksia tuollekin tulee :D mut pakkohan niitä housuja ja rintsikoita on ostaa joskus uusiakin
Ei, en kyllä koskaan ole käynyt alusvaateliikkeessä ostamassa.
Olishan se kun pitäis emännän kokoinen myyjä löytää että voisi sovittaa
No on. Jos minä, satakiloinen peräkammaripoika, menisin liivikauppaan ostamaan miestisseilleni liivejä, niin johan siinä aidanseipäätkin nauraisivat!
Niissä pukuhuoneissa on aina kylmä, etenkin tavarataloissa ja ostareissa, ja mun nännit alkaa sojottaa liiveistä läpi, siksi hävettää kun ne luulee varmaan että olen ihan kiihottuneena siellä.
Ei ole, mutta liiviliikkeessä olen asioinut vain kerran elämässäni.