Oletko koskaan näkynyt televisiossa?
Kommentit (52)
Joku sanoi joskus että naamani on vilahtanut telkkarissa mutta tieten en ole ollut telkussa.
Kauppiksessa 90-luvulla meistä kuvattiin kyllä joku video kävelemässä koulun porraskäytävässä, minäkin olin siinä muun joukon mukana. Mihin lie kuvanneet, ehkä joku koulun mainosvideo, tuskin kuitenkaan televisioon kun taisi olla ihan tavallinen vhs videokamera.
Eräässä tosi-tv ohjelmassa päätähtenä, F1-kisoissa yleisössä sekä Tulosruudussa. Leihdissäkin olen ollut esim. V8-magazine, Hi-Fi lehti, Hyvinkään Sanomat... Radiossa ääneni on kuulunut useilla kanavilla todella paljon.
Virkatyöni vuoksi muutama kuiva haastattelu. Ensimmäisen perhe otti nauhalle muistoksi. (30v sitten ja on yhä VHS-kasetilla tallella.) Radiohaastatteluja ja keskusteluohjelmia paikalliskanavilla. Nyt eläkkeellä enkä suostunut edes lehden 60-vuotishaastatteluun.
Joo, olen ollut avustajana tv-sarjassa ja mua on haastateltu uutisiin.
Käyttäjä41206 kirjoitti:
Virkatyöni vuoksi muutama kuiva haastattelu. Ensimmäisen perhe otti nauhalle muistoksi. (30v sitten ja on yhä VHS-kasetilla tallella.) Radiohaastatteluja ja keskusteluohjelmia paikalliskanavilla. Nyt eläkkeellä enkä suostunut edes lehden 60-vuotishaastatteluun.
Kannattaa tehdä digitaalinen kopio siitä VHS nauhasta ennenkuin nauha tai nauhuri hajoaa.
Btw, onko mitään etua media-alalle hakeutuessa, jos on tehnyt Youtube videoita, kuvannut ja editoinut niitä, mutta ei ole varsinaista koulutusta alalle?
Uutisissa olen kerran ollut työn puolesta
Olen ollut passi ja hammasharja ohjelmassa kilpailemassa. En voittanut. Kuvattiin laivalla ja juontaja oli Taru se jumppaaja en muista nyt sukunimeä olisikohan ollut Valkeapää. Jorasin ohjelman lopussa törkeesti ja sain duunikavereilta kuitteja. ;)
Istuin yleisössä Helsingin Juhlaviikkojen huvilateltan taltioinnissa vuonna 2004. Kyseessä oli edellisvuonna kuolleen Gösta Sundqvistin tribuuttikonsertti. Muutamaankin otteeseen televisiotaltioinnissa tunnistin itseni, kun tiesin mihin kohtaan katsomoa katsoa...
Vierailija kirjoitti:
Alueuutisissa haastateltiin.
Jep, ja sillä pääsi sekä televisioon että radioon.
1995 lätkän mm-kisojen yhteydessä mua haastateltiin johonkin aamutelevision lähetykseen. Suomi oli juuri voittanut alkusarjan matsin ruotsia vastaan jotain 6-2 . Selvin päin en suinkaan ollut, koska jossain suomalaiskannattajien baarissa seurasin matsia joka tarjosi 2 tuoppia yhden hinnalla aina kun Suomi teki maalin. Niinpä 12 tuoppia oli ennen tv-kommenttejani matsista nautittu. Onneksi en oo ite koskaan kyseistä lähetystä nähnyt, mutta tutuilta oon siitä kuittailuja saanut aikoinaan. Aamulla duuniin hirveässä krapulassa , mutta ruotsalaiskollegat yllättivät olemalla vilpittömän iloisia Suomen peliesityksistä.