Oletko koskaan näkynyt televisiossa?
Kommentit (52)
Poliisit sarjassa. Ei kylläkään saa selvää kun naama pikselöity...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa soittamassa sinfoniaorkesterissa.
Miksi olet mennyt häirikkö soittelemaan sinffoniaorkesterin kanssa? Eikö ne vedä herneet nokkaan jos niitä yleisö häiritsee?
Muusikkona omassa soitinryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa soittamassa sinfoniaorkesterissa.
Miksi olet mennyt häirikkö soittelemaan sinffoniaorkesterin kanssa? Eikö ne vedä herneet nokkaan jos niitä yleisö häiritsee?
Muusikkona omassa soitinryhmässä.
Täääh, osaatko soittaa torvea niin hyvin että olet soitellut sinffonia orkesterin kanssa? Mistä oot oppinut?
Lapsena statistina elokuvassa sekä esiintyjänä ajankohtaisohjelmassa, aikuisena statistina TV-mainoksessa sekä taustalla dokkarisarjassa.
Olen ollut ajankohtaisohjelmassa TV2:ssa. Ohjelma tehtiin vanhainkodissa, jonka elämää kamerat seurasivat yövuoroja myöten. Olin silloin vanhainkodin johtaja, jota työtä tein melkein työurani. Samassa ominaisuudessa olen ollut MTV:n uutiskevennyksessä. Meillä oli laskiaisena leikkimieliset potkurikilpailut vanhusten ollessa kyydissä kypärät päässä.
Ylen radio-ohjelmissa olen ollut Ota tai jätä-kilpailussa, Kaisu-Puuskajoen vetämässä vanhainkotijaksossa ja melko tuoreena tapauksena afgaanilaisen kiintiöpakolaisen kanssa haastateltavana. Olin hänen Punaisen Ristin ystävänsä ja ohjelma tehtiin siksi, että afgaaniäiti oppi suomenkieltä vuodessa lähes täydellisesti. Sai Suomen kansalaisuuden heti, kun se oli ajan puolesta mahdollista ja on ollut vanhustenhuollossa työntekijänä koulutauttauduttaan alalle.
Lehtijuttuja on ollut aina vaihdettuani työpaikkaa ja esim. tuon vapaaehtoistyön puitteissa.
Muutana vuosi sitten viikoittain eräässä tv-sarjassa. Taisi olla yhteensa 26 kertaa. Ja 2023 uudestaan ainakin yhtä monta kertaa
t: Näyttelijä
Vuonna 2001 olin festareilla Dingon keikalla yleisössä. Kun keikka myöhemmin tuli televisiosta niin kyllä siellä minäkin vilahdin nopeasti kuvassa (ei tietenkään välttämättä olisi tunnistanut jos ei olisi tiennyt että olin juuri siinä kohdassa missä olin).
Olen erään jutun yhteydessä yli 20v sitten. En ollut haastateltava.
Joskus ihan ysärin alussa tehtiin yhden luokkakaverini elämästä kertova tv-ohjelma, ja siellä taustalla vilahdin, kun osa kuvauksista järkättiin koulussa. En kyllä yhtään muista, mikä ohjelman nimi oli ja miksi ihmeessä se tehtiin. Päähenkilö oli melko tavallinen tyttö maalta, ei mikään julkkis. Muistaakseni olen myöhemmin parin sekunnin ajan näkynyt myös jossain esim. Helsingin keskustassa kuvatuissa uutispätkissä, mutta ei nämä jää mieleen erityisemmin.
Lapsena Tenavatähden yleisönä ja nuorempana vilahdan yhdessä dokumentissa.
Vilauttelin rintojani jossain YLEn lähetyksessä, kun kuvattiin avantouintia.
Minä kiellän kuvaamisen jos huomaan edes. En mahdu telkkariin se laatikko on liian ahdas, kerran yritinkin sellaisen kotona joka väsäsi akvaariota paxun telkkarin sisään, en mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Minä kiellän kuvaamisen jos huomaan edes. En mahdu telkkariin se laatikko on liian ahdas, kerran yritinkin sellaisen kotona joka väsäsi akvaariota paxun telkkarin sisään, en mahdu.
Puhumattakaan nykyisistä litteistä telkkareista, paxu mies ei mahdu millään. Corona olutta kittailen.
10v osuin lasketellessa uutiskameraan. En silloin huomannut, satuin näkemään itseni uutisissa sitten illalla. Yhdessä työpaikassa tehtiin juttua telkkariin, kieltäydyin näkymästä ja mistään jututiksista. Liikaa ahdistaa ajatus itsestäni jossain telkkarissa.
Olin New Yorkissa reppureissaamassa 1996 ja päädyttiin Ricki Lake Shown kuvauksiin. sen jakson aihe oli muuttumisleikki. siellä me kaverin kanssa istuttiin yleisössä ja katsottiin lavaa jossa ihana Ricki Lake jutteli vieraille. en tiedä milloin se tuli ulos, me oltiin silloin jo Lontoossa. Suomessakin näytettiin sitä ohjelmaa joskus ysärin lopussa joten kai mä olen telkkarissakin vilahtanut yleisönä. Siinäpä minun tv-urani pähkinänkuoressa
t. Melkein julkkis!!
Urheiluruudussa 4-5 kertaa hyvin pieniä pätkiä. Pohjoismaiden mestaruus ja SM kisoja. Hopialle jäin PM kisoissa. Olin kuitenkin harrastelijapohjalta liikeellä, mutta tää kivikautinen Neanderthalensis perimä.....
Olen ollut iltapäivälehden videoimassa Black Friday ryysiksessä.