Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahat todella tiukassa. Raaskisiko silti ostaa itselleen synttäriksi kukkakimpun?

Vierailija
02.11.2022 |

Joo tiedän, ilmankin pärjää. Se kimppu mitä mietin maksaa noin 40 euroa. Halpaa markettikimppua en halua enkä mitään yhtä ruusua, mieluummin olen ilman jos en saa juuri sitä tietynlaista. En ole aikoihin ostanut itselleni mitään ns. hemmottelua. Jotain ihan pakollisia vaatteita hajonneiden tilalle vain ja nekin jostain ns. halpahallista.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sitten syömättä neljänkympin edestä jos tiukkaa tekkee...

Vierailija
2/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan puolustuksekseni sanoa, että en tupakoi, en käytä alkoholia enkä käy baareissa. Monella ihmisellä kai menee näihin rahaa, minulla kuitenkaan ei. Ap

Vierailija
4/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika parin euron markettikimpussa?

Vierailija
5/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt keräämässä luonnosta ihan itse. 0 euroa.

Vierailija
6/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla olisi mies saisit jotain älliä JA kukkia.

Vierailija
7/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vikaa. Ei vain tunnu sellaiselta luxuksekta, mitä synttärinä haluaisin. Markettikimppuja en osta koskaan, koska niihin menee rahaa tavallaan turhaan, koska ne ei tunnu aivan erityisiltä. Vaikka ovat siis ihan ok. Ap

Vierailija
8/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla olisi mies saisit jotain älliä JA kukkia.

Mulla on. Saan siltä niitä markettikimppuja välillä. Ei se edes tiedä millaisesta kimpusta haaveilen, en taida uskaltaa kertoa, koska se hermostuisi kalliista ostoksista. Ap

Vierailija
9/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan puolustuksekseni sanoa, että en tupakoi, en käytä alkoholia enkä käy baareissa. Monella ihmisellä kai menee näihin rahaa, minulla kuitenkaan ei. Ap

Mutta raha on kuitenkin tiukassa?

Se on ensi vuonnakin tiukassa, jos sun mielestä se ettet tupakoi jotenkin oikeuttaa törsäämään kukkakimppuun.

Aivan sama mihin törsäät, silloin jos ei oo varaa, ei oo varaa.

Vierailija
10/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt keräämässä luonnosta ihan itse. 0 euroa.

Synttärini ovat marraskuun lopussa. On vähän hiljaista tuolla luonnonkukkarintamalla juuri nyt. Ap

Vierailija
11/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vikaa. Ei vain tunnu sellaiselta luxuksekta, mitä synttärinä haluaisin. Markettikimppuja en osta koskaan, koska niihin menee rahaa tavallaan turhaan, koska ne ei tunnu aivan erityisiltä. Vaikka ovat siis ihan ok. Ap

Minä olen aina ostanut kukkia, myös silloin kun oli köyhä ja rahaton opiskelija tai työtön.

Kukat ja taide ovat aina rahan väärti, jos ne antavat elämäniloa, mielihyvää ja iloa.

Elämä on tässä ja nyt, huomisesta ei kukaan tiedä. Ja silloin on aika iloita ja nauttia.

Osta ne kukat. Säästä muussa, vaikka ruuassa.

Vierailija
12/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta tuntuu siis erityiseltä maksaa samasta kimpusta enemmän koska se myydään kukkakaupan kautta ja on kalliimpi. Tiedätkö, ne kukat tulee kaikki samasta Alankomaiden jättimäisestä kukkamarketista. Yksityinen kauppias joutuu maksamaan enemmän samoista kukista ja transportista kuin satakertaisen määrän ostava markettiketju. Samat kukat eri myyjä ja paketti. 

Vierailija
13/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osta markettikimpouja, koska siitä hyötyy vain nämä k- ja s-ryhmän ahneet omistajat. Mielummin tuen pienen kukkakaupan pitäjää.

Vierailija
14/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta huonekasvi. Siitä on pidempiaikaista iloa. Kukkakimput kuihtuvat.

Vierailija
15/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta tuntuu siis erityiseltä maksaa samasta kimpusta enemmän koska se myydään kukkakaupan kautta ja on kalliimpi. Tiedätkö, ne kukat tulee kaikki samasta Alankomaiden jättimäisestä kukkamarketista. Yksityinen kauppias joutuu maksamaan enemmän samoista kukista ja transportista kuin satakertaisen määrän ostava markettiketju. Samat kukat eri myyjä ja paketti. 

Ei kun haluan juuri tiettyjä kukkalajeja, kyseisiä ei ole koskaan marketeissa myynnissä. Niihin ja juuri tiettyyn kimppuun liittyy tärkeitä muistoja. Ap

Vierailija
16/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity Plantagenin kanta-asiakkaaksi. Saat synttärikukat sieltä.

Vierailija
17/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Kahdesta vitosen neilikkakimpusta saa runsaan ja kauniin kimpun

Vierailija
18/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plantagen ei harmi kyllä myy niitä kukkalajeja, joita haluan ja jotka on minulle erityisiä. 

Ap

Vierailija
19/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En raaskisi. Ostaisin sillä rahalla jotain kivaa lapsille.

Vierailija
20/64 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Plantagenia kotipaikkakunnalla, lähin Vaasassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi