Miehen kiinnostus loppuu, jos seksiä harrastetaan liian aikaisessa vaiheessa
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh minulla naisena lopahtaa kiinnostus jos saman tien mennään sänkyyn. Sen jälkeen ei enää kiinnosta.
Sama, jos olen ajatellut miehen kanssa jotain vakavampaa niin en syöksy hänen kanssaan heti sänkyyn. Ja jos mies on kanssani vakavammassa mielessä ei seksi ei ole hänellä se ensimmäinen prioriteetti jos tutustumunen on alussa.
Pysymme molemmat ihan hyvin omissa pöksyissämme ja seksi tulee sitten kuvaan ihan luonnostaan jos on tullakseen.
Ei niin, että kättelyssä jo silmät kiiluvat ja muu tutustuminen on toisarvoista. "Oli mikä oli, p...ua on saatava". Ei näin.En vaan käsitä miten joillakin on alkanut vakava suhde seksistä.
Itse joskus nuorempana saatoin joskus mennä nopeasti seksiin juuri silloin kun esimerkiksi muuten en ollut miehestä kiinnostunut kuin fyysisesti.
Että oli ihan sama ja se jos emme koskaan tapaa tai miehen kiinnostus lopahtaa. Usein kävi itselläni juuri niin, että oma kiinnostus lopahti yhden yön jälkeen.
Selitä nyt mitä asioita se seksin harrastaminen sulkee pois? Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ekalla kertaa mekin, ja jokapäivä, pian se 40 yhdessä.
Ääh.
Hyvä ja ajoissa aloitettu seksi on edellytys sille että suhteesta ehkä kehittyy jotain muutakin.
Ei seksiä, 0% mahdollisuus mihinkään suurempaan.
Nää on ihan henkilökohtaisia juttuja. Haluan tutustua kunnolla ajatuksiin ja persoonaan. Halut tulee vasta rakastumisen kautta.
Minusta on ihan ok oli kummin päin vain, mutta itse en kiinnostu jos seksuaalista vetovoimaa ei ole. Kokemuksesta olen kyllä huomannut, että ajan kanssa kiinnostus voi herätä, mutta nämä eivät ole olleet omalla kohdallani kovinkaan hyviä parisuhteita. Ihmiset ovat erilaisia. Toisilla se mielenkiinto herää vain ajan kuluessa, jotkut ovat sellaisia että ensin pitää olla ystävä ennen kuin voi kiinnostua toisesta. (Itse olen sellainen että kaverit ovat kavereita enkä voisi ikinä kiinnostua kaverista/ystävästä parisuhdemielessä.) Oikeaa vastausta ei ole.
Minulle kävi nykyisen mieheni kanssa niin, että olimme ensimmäisillä treffeillä (toki olimme viestitelleet viikon verran sitä ennen) ja juttu luisti mukavasti, mutta fiilis oli minun puolelta että "ihan kiva". Jotenkin asiat sitten luiskahti siihen pisteeseen että päädyimme sänkyyn. Sängyssä (miehen jännittäessä ja hävetessään puolilöysää..) kuitenkin rakastuin mieheen ihan täysillä. Hän oli sängyssä jotenkin henkisesti täysin auki ja mielettömällä tavalla läsnä. En ole koskaan aiemmin kokenut vastaavaa. Hän luki minua kuin avointa kirjaa ja henkinen yhteys oli aivan mieletön. Kolahti todella lujaa.
Olen monesti miettinyt että jos emme olisi menneet sänkyyn niin olisiko toisia treffejä koskaan tullut.
No ei kyllä oman kokemuksen mukaan pidä paikkaansa, kun perääni rakastuneena jääneet miehet on usein olleet nimenomaan yhden yön juttuja (jotka ehkä vähän venähtäneet)
Jos mietin noin muutoin miehiä, niin ei sillä ole lopputuloksen kannalta mitään merkitystä onko seksiä heti, myöhemmin vai ei ollenkaan.
Ekalla kertaa mekin, ja jokapäivä, pian se 40 yhdessä.