Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kiinnostus loppuu, jos seksiä harrastetaan liian aikaisessa vaiheessa

Vierailija
02.11.2022 |

Oletko väittämän kanssa samaa mieltä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kiinnostus loppuu, jos seksiä harrastetaan liian myöhään.

Vierailija
2/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Tuo on joku incel miesten keksimä tekosyy sille mikseivät naiset halua heidän ksnssaan seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
4/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se loppuu ennemmin pihtarin kanssa..

Vierailija
5/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksiä voi harrastaa liian aikaisessa vaheessa? Tai miksi sitä pitäisi pantata? Tuntuu hyvältä myös pillussa ja mitä aikaisemmassa vaiheessa aloittaa niin sitä pidempään ehtii nauttimaan. N34

Vierailija
6/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia mies kannattaa koeajaa mahdollisimman pian. Välttyy kaksinaismoralistilta, jonka mielestä "parisuhdekelpoinen" nainen ei harrasta seksiä suhteen alkutaipaleella, vaikka mies sitä itse harrastaa.

Vierailija
7/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh minulla naisena lopahtaa kiinnostus jos saman tien mennään sänkyyn. Sen jälkeen ei enää kiinnosta.

Vierailija
8/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin naiseni kanssa ensimmäisenä iltana seksiä ja pari viikkoa vajaa 17 vuotta ollaan pidetty yhtä.

Vierailija
9/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kiinnostus loppuu, jos seksiä harrastetaan liian myöhään.

Eli ihan sama, milloin seksiä harrastaa, miehen kiinnostus loppuu lyhyeen?

Vierailija
10/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Yksi roikkuu yhä lahkeessa, vaikka tämän piti olla vain kevyttä hauskanpitoa. 

Vierailija
11/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh minulla naisena lopahtaa kiinnostus jos saman tien mennään sänkyyn. Sen jälkeen ei enää kiinnosta.

Sama, jos olen ajatellut miehen kanssa jotain vakavampaa niin en syöksy hänen kanssaan heti sänkyyn. Ja jos mies on kanssani vakavammassa mielessä ei seksi ei ole hänellä se ensimmäinen prioriteetti jos tutustumunen on alussa.

Pysymme molemmat ihan hyvin omissa pöksyissämme ja seksi tulee sitten kuvaan ihan luonnostaan jos on tullakseen.

Ei niin, että kättelyssä jo silmät kiiluvat ja muu tutustuminen on toisarvoista. "Oli mikä oli, p...ua on saatava". Ei näin.

En vaan käsitä miten joillakin on alkanut vakava suhde seksistä.

Itse joskus nuorempana saatoin joskus mennä nopeasti seksiin juuri silloin kun esimerkiksi muuten en ollut miehestä kiinnostunut kuin fyysisesti.

Että oli ihan sama ja se jos emme koskaan tapaa tai miehen kiinnostus lopahtaa. Usein kävi itselläni juuri niin, että oma kiinnostus lopahti yhden yön jälkeen.

Vierailija
12/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten seksiä voi harrastaa liian aikaisessa vaheessa? Tai miksi sitä pitäisi pantata? Tuntuu hyvältä myös pillussa ja mitä aikaisemmassa vaiheessa aloittaa niin sitä pidempään ehtii nauttimaan. N34

Mistä sen tietää, että tuntuu hyvältä, tai saa nauttia?

Jos nopeasti mennään seksiin niin ei tunne tpista yhtään ja saattaa juuri pilata koko suhteen.

Ei kaiki miehet ole hyviä rakastajia, milään ei suututa enempää kuin turhaan mennä sänkyyn ja seksi on huonoa tai tylsää.

Tulee mieleen, että olisi saanut tämäkin jäädä ihan hyvin väliin.

Itse opin aika nopeasti sen, että kaikkia miehiä ei tarvitse testata. Jos muuten ei ole mitään yhteistä niin miksi silllon seksiä. Tympeää on silloin.

Vierailija
13/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Yksi roikkuu yhä lahkeessa, vaikka tämän piti olla vain kevyttä hauskanpitoa. 

Monella miehellä on niin, että seksi on niin harvinaista herkkua, että jäävät kinuamaan.

Ennen sanottiin, että menee pillu päähän.

Itse haluan sellaisen miehen jonka päässä on muutakin ja jota ei pelkällä seksillä vietellä.

Mitä tyhmempi mies niin sitä helpompi on saada seksillä nalkkiin.

Ja monet naiset sen tietävät ja mikäs siinä.

Vierailija
14/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suhde alkoi yhden yön suhteesta ja on kestänyt jo 34 vuotta. 

Vierailija
15/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneinta mitä nainen on minulle sanonut.: en yleensä ryhdy seksiin ensimmäisillä tapaamiskerroilla, mutta sinä kyllä veit jalat altani. Joten eri mieltä olen ap:n kanssa.

Vierailija
16/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatikaa naiset miehelle siveysvyötä käyttöön heti ekojen treffien lopussa ehdoksi pääsystä toisille treffeille. Valta on teillä.

Vierailija
17/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mieltä. Olen ns. runsastarpeinen nainen ja seksi suhteessa on minulle tärkeää.

Vaikka keskusteltu maailmankuvat, tulevaisuuden suunnitelmat, arvot, seksimieltymykset ym. niin koeajamalla vasta selviää sopiiko juuri se mies juuri minulle.

Seksi on kuitenkin se parisuhteen liima, jos ei se toimi niin minusta tulee hankalasti käsiteltävä, monella muulla sektorilla parisuhteen haasteet helpompia selvitellä.

Parisuhteessa ensin 24vuotta. Nyt toinen rundi menossa, Vielä nuori 2v parisuhde käsissä, hyvälle tuntuu.

Vierailija
18/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastin naiseni kanssa ensimmäisenä iltana seksiä ja pari viikkoa vajaa 17 vuotta ollaan pidetty yhtä.

Ja todennäköisesti hänellä on myös muita seksisuhteita.

Vierailija
19/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus loppuu, jos on vain seksin perässä. Minusta on ihan turha miettiä sitä että kuinka monesti pitää treffata ennen seksiä, jos ekalla kerralla siltä tuntuu niin menoksi vain. Mutta siinä pitää molempien haluta, toisen mieliksikään ei kannata ryhtyä ilman omaa himoa. Tosin itse en voisi kuvitella seksiä vieraan ihmisen kanssa, eli tuskin ekoilla treffeillä olisin halukas, mutta eihän sitä tiedä. Kokemusta ei ole, kun puolison kanssa alettiin seurustella teineinä ja seksi tuli kuvioihin vasta parin kuukauden jälkeen.

Vierailija
20/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Reilut 20 v. Yhdessä, ja edelleen seksiä joka päivä. Valitkaa miten haluatte, mutta itse en valintaani ole katunut.