Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienillä ikäeroilla olevien lasten vanhemmat! Minkälainen seksielämänne on esim. kahden lapsen jälkeen (tai useamman)?

Vierailija
05.11.2006 |

Olipa vaikeasti sepustettu, mutta meillä siis on toisen lapsen jälkeen (pieni ikäero) hiipunut seksielämä toooosi paljon :(......

Miten teillä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset 3v ja 1,5v ja seksielämä kukoistaa! Uskoisin sen johtuvan siitä kun olen lopettanut hormoniehkäisyt. Seksiä on useita kertoja viikossa ja myös seksin laatu on parantunut. (synnytykset helpottivat minulla orgasmin saamista)

Vierailija
2/7 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset ovat vajaa 3 v. ja 1 v. ja seksielämästä ei tietoakaan! Miestä kyllä haluttaisi, mutta minua ei voisi vähempää kiinnostaa...aivan ällöttää kun se edes ehdottelee moista.

Imetän vielä nuorempaa, voisiko vaikuttaa asiaan?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut ero aikaan ennen lapsia on, ettei sitä seksiä voi harrastaa ihan niin spontaanisti. Mutta määrä ei kyllä ole sinänsä vähentynyt.

Vierailija
4/7 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kerran kuussa:( Jos oikein villeiksi heittäännytään, niin jopa kolmesti...

Eli hiipunutta on lasten myötä. Monesti lähes ainoa mahdollisuus on iltaisin ja siinä vaiheessa, kun lapset nukkuu, niin molemmat puuhaillaan vielä omia juttujamme ja kas kummaa, kun on unille menon aika, niin on tosiaan unille menon aika. Ei jaksa enää. Välissä kyllä haluttais, mutta ei ilmeisesti riittävästi.

Ollaankin puhuttu, että alettais tekemään asioita enemmän yhdessä illalla ja menemään aiemmin nukkumaan.

Vierailija
5/7 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksen syntymän jälkeen meni pitkään toooooosi harvoilla rakasteluilla, kun oltiin molemmat väsyneitä ja lapset heräilivät vähän väliä. Nyt ollaan alettu taas päästä vauhtiin, kun molemmat lapset nukkuu yleensä täydet yöt ja muutenkin elämä alkaa tasoittua.

Vierailija
6/7 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan sänky hommissa !!

Yleensä mä oon aktiivisempi

Vierailija
7/7 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 3v ja 8kk. Luulen tulleeni frigidiksi. Miesparka.