Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sokerointi\vahaus

Vierailija
01.07.2016 |

Hoi kaikki vahauksen tai sokeroinnin ammattilaiset!

Minkä verran teillä käy miehiä käsittelyssä? Mitkä ovat yleisimmät kohteet?

Itse sheivaan lähinnä kainalot, rintakehään ja selkää. Lisäksi ns intiimialueelta.
Ylävartalon karvojenpoistoon kehtaan helposti mennä, mutta "alakerta" vähän arveluttaa. Kehtaanko?
Varsinkin takapuolen alue...

Mitä mieltä naiset on miehestä, joka sheivaa ja siistii itseään? Ei täysin karvattomaksi.

Järkeviä ja kunnon vastauksia, kiitos.

M37

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ammattilainen, mutta vastaan silti. Olen itse käynyt n. parikymmentä vuotta vahauttamassa ja nyttemmin sokeroimassa karvanii. Olen käynyt useammalla paikkakunnalla ja usealla kosmetologilla, kaikki tekevät sokerointeja myös miehille. Olen kaikkien kanssa aina jutellut (milloin mistäkin), ja usein puheeksi tulee myös sokerointi, sekä naisten että miesten. Kaikilla käy myös miehiä asiakkaina, eikä asiassa kuulosta olevan minkäänlaista ihmettelyä. Keskiviikkonakin kosmetologini kertoi, että hänellä oli käynyt mies, joka oli halunnut sokeroida vain takapuolen karvat. Että mene rohkeasti vaan, itse pidän enemmän siististä ja huolitellusta miehestä kuin karvaköriläästä :)

Mukavaa (ja vähäkarvaista) kesää!

Vierailija
2/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ammattilainen, mutta vastaan silti. Olen itse käynyt n. parikymmentä vuotta vahauttamassa ja nyttemmin sokeroimassa karvanii. Olen käynyt useammalla paikkakunnalla ja usealla kosmetologilla, kaikki tekevät sokerointeja myös miehille. Olen kaikkien kanssa aina jutellut (milloin mistäkin), ja usein puheeksi tulee myös sokerointi, sekä naisten että miesten. Kaikilla käy myös miehiä asiakkaina, eikä asiassa kuulosta olevan minkäänlaista ihmettelyä. Keskiviikkonakin kosmetologini kertoi, että hänellä oli käynyt mies, joka oli halunnut sokeroida vain takapuolen karvat. Että mene rohkeasti vaan, itse pidän enemmän siististä ja huolitellusta miehestä kuin karvaköriläästä :)

Mukavaa (ja vähäkarvaista) kesää!

Kiitos hyvästä viestistä!! :)

Pitäisi vaan se ensimmäinen askel ottaa ja uskaltaa mennä. Voisi ensiksi yläkropan käsitellä ja kysellä samalla muiden alueiden käsittelystä.

Lisää kommentteja ja kokemuksia!

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vain, jos mies tajuaa ihan itse siistiä karvoitustaan. Etenkin jos karvoja kasvaa selässä, pakaroissa, olkavarsissa. Ja alakertakin näyttää paremmalta, kun pöheikköä on trimmattu. Mene ihmeessä sokerointiin äläkä mieti muiden mielipiteitä.

Tällä palstalla pyörii aika paljon ahdasmielisiä, vähän koulutettuja juntteja, joten luultavasti itsestään huolehtiva mies haukutaan homppeliksi ja neidiksi, mutta ei kannata välittää heistä.

Vierailija
4/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta mitenkäs kivespussin iho kestää sokerointia? Kuitenkin melko ohutta ja tilanteesta riippuen löysääkin.

Itse kerran nypin kullikarvoituksen, mutta oli niska niin saakelin kipeä operaation jälkeen, että ole siitä eteenpäin vain siistinyt karvoistusta trimmerillä.

Vierailija
5/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta mitenkäs kivespussin iho kestää sokerointia? Kuitenkin melko ohutta ja tilanteesta riippuen löysääkin.

Itse kerran nypin kullikarvoituksen, mutta oli niska niin saakelin kipeä operaation jälkeen, että ole siitä eteenpäin vain siistinyt karvoistusta trimmerillä.

Samaa miettinyt. Nyt menny vain sheivaamalla.

Pitää varata yläkropan sokerointiin aika ja kysellä kosmetologilta asiasta.

Kellään kokemuksia?

Itse tai omalta mieheltä?

Vierailija
6/14 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
7/14 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut Timmasta paikkoja haulla miesten brasilialainen sokerointi. Olen harkitsemassa sitä kesän tullessa.

Nykyään on paljon kauneushoitoloita listoilla ainakin pk-seudulla eli parempi tilanne kuin tuolloin lähes 7 vuotta sitten. Eli miesten sokerointia varmaankin kysellään ja käydään. Lisäksi on useita sellaisia paikkoja, joista ei voi suoraan valita listalta, mutta lukee, että miesten brasilialaisesta sokeroinnista tulee olla erikseen yhteydessä hoitolaan. Saakohan näistä jälkimmäistä varattua ajan käymällä ja kysymällä vai riittääköhän soittaminen?

En ole vielä uskaltanut kysyä, koska sitten saattaisin joutua menemään jos kosmetologi sanoisi vaikka, että pääsisi nyt heti peruutuksen takia.  :-)

Asiakkaiden kirjoittamat kommentit sokeroinnista vaikuttavat hyvältä valintaperusteelta (mukava, kivuton, rento, tarkka). Kun valitsee hyvän palautteen saaneen kosmetologin, niin ehkä jännittää vähemmän.

Opetetaankohan brasilialaista sokerointia nykyään alan kouluissa suoraan? Vai onko se erikseen otettava erikoiskurssi? Myös miestenkin sokerointia?

Vierailija
8/14 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetetaankohan brasilialaista sokerointia nykyään alan kouluissa suoraan? Vai onko se erikseen otettava erikoiskurssi? Myös miestenkin sokerointia?

Ovatkohan kosmetologin koulutuksessa olevien naisten poikaystävät koekaniineja ihokarvojen poiston suhteen. :-) :-)

Kurssien kuvauksissa oli yhdessä, että brasseja tehdään kurssikavereille eikä saa olla sheivannut pariin viikkoon. Toisessa oli, että pitää tuoda mukana joku, jolle sen brassin tekee. Kuka kaveri tulisi mukaan? :-)

Vierailija
9/14 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut Timmasta paikkoja haulla miesten brasilialainen sokerointi. Olen harkitsemassa sitä kesän tullessa.

Nykyään on paljon kauneushoitoloita listoilla ainakin pk-seudulla eli parempi tilanne kuin tuolloin lähes 7 vuotta sitten. Eli miesten sokerointia varmaankin kysellään ja käydään. Lisäksi on useita sellaisia paikkoja, joista ei voi suoraan valita listalta, mutta lukee, että miesten brasilialaisesta sokeroinnista tulee olla erikseen yhteydessä hoitolaan. Saakohan näistä jälkimmäistä varattua ajan käymällä ja kysymällä vai riittääköhän soittaminen?

En ole vielä uskaltanut kysyä, koska sitten saattaisin joutua menemään jos kosmetologi sanoisi vaikka, että pääsisi nyt heti peruutuksen takia.  :-)

Asiakkaiden kirjoittamat kommentit sokeroinnista vaikuttavat hyvältä valintaperusteelta (mukava, kivuton, rento, tarkka). Kun valitsee hyvän palautteen saaneen kosmetologin, niin ehkä jännittää vähemmän.

Kaikki paikat, mitkä tekee miehille sokerointia (brassi), ei ole Timmassa. Samoin jos etsii yksittäisiä paikkoja esim Googlella, niitä ei välttämättä ole Timmassa. Tampereella on monta paikkaa mitkä mainostavat ensin miehille tekevänsä mutta kun niiden sivulle menee, joko ei mainita miehistä mitään tai lukee vain naisille. On aika hakemista jos vaihtaa paikkaa useammin. Oon käynyt vain yhdessä, sen sivuilla on kommentteja myös miehiltä joten siksi uskaltauduin sinne. Ja on paikkoja jotka mainostavat myös miehille mut ainoatakaan kommenttia tai arvostelua ei löydy. Mut kun hyvän paikan löytää niin miksi vaihtaa toiseen?

Vierailija
10/14 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis vastaa. Vahattu kohta voi ärtyä tai joillakin jopa tulehtua. Kuten epilaattorillakin. Onko valmiina lääkevoiteet yms. Mikä rauhoittaa ihoa myöhemmin, jos ei rauhoitu. Kipulääke? Eli kannattaa miettiä miksi repii vahaliuskoin tai sokeroinnen irti. On mahdollista lyhentää ajolaitteella karvoitusta jos kroppa on pensas. Entä laserointi jos on ongelma-alue jota ei jaksa koko ajan lyhentää, vai jättääkö se epätasaisen ja epävarman tuloksen. Ellei sitten se vahaus toimi ja kestä sitä, jotkut tekevät itse jo kuten ammattilainen.

Vierailija
11/14 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro. Huomenna ekan kerran brassiin. Oon vähän aiemmin sivuilta siistinyt mut nyt päätin otattaa kaikki kerralla pois loman kunniaksi. Oon tätä jo miettinyt pidempään että ei oo hetken mielijohde. Muutama kaveri näyttää myös siistivän, huomasin juhannussaunassa. Pitävätköhän ihan homona kun seuraavan kerran saunotaan yhdessä😁? Mitä mieltä yleensä miehet ovat jos kaverijoukossa on karvaton🤔?

Vierailija
12/14 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vajaan vuoden aikana kuusi kertaa brassissa. Karvojen kasvu vähentynyt tosi paljon. Varsinkin harventunut ja karva ohutta.

Vierailija
13/14 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitoista vuotta ja yli kymmenen brassia takana. Tosi hyvät kokemukset, voin suositella kaikille. Nykyään pysyy täysin karvattomana jo 3-4 viikkoa ja huoltoväli kuuden viikon välein. Ei satu enää yhtään, kun karva on niin ohutta ja harvaa. Välillä jätän kapean kiitoradan keskelle, mutta yleensä kaikki pois. Kun ammattitaitoinen kosmetologi tekee, niin hoidossa ei mene kauaa. Voin sanoa, että tähän jää koukkuun. Näin käy kuulemma monelle. Samaan hoitokäyntiin kun yhdistää vielä jalka- tai kasvohoidon, niin olo on todella freesi.

Vierailija
14/14 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin saunassa kaverillani että oli poistanut karvansa. Siitä sitten puheltiin, käy sokeroinnissa säännöllisesti. Itseä alkoi kans kiinnostamaan kun on hänen mukaan parempi tunne ja sänki ei tule niin nopeasti. Vähän olen reunoja siistinyt silloin tällöin. Rohkaisin mieleni ja huomenna aika varattuna. Moni ja myös tämä kaverini on sanonut että tuohon tunteeseen jää ikäänkuin koukkuun, kun kerran käy niin sitten on helpompi ottaa se tavaksi, aivan kuten parturissa käynti. Saa nähdä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan