Jos on naamassa iso luomi
Tai jossain muualla näkyvällä paikalla, miksi ette leikkauta niitä pois?
Pienellä vaivalla eroon kammottavasta ja leimaavasta rumiluksesta?
Kommentit (22)
Jotkut pitävät luonnollisuudesta ja joillakin ei ole varaa poistaa luomia.
Tykkään olla rupinen rupisammakko.
Mulla ainakin taipumusta arven liikakasvuun, eli mieluummin (ehkä kuitenkin) se luomi, kuin jäätävä arpi...
Arvetkin on paremman näköisiä kuin näppyläluomet.
Käytän sitä minikyrpänä kun akka istuu naamalle.
Siksi että siihen tulee arpi joka on rumempi kuin se alkuperäinen luomi.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole rumempi.
Luuletko, että sulla on oikeus päättää mun naamastakin?
Pieni vaiva ja hinta mennä plastiikkakirurgin vastaanotolle? Ketään muuta en nimittäin päästäisi leikkelemään naamaani.
Mieheltäni poistettiin tk:ssa isohko luomi selästä. Oikeanlaisesta hoidosta huolimatta leikkauskohta tulehtui ja muistoksi jäi iso muhkurainen arpi. Naamaani en sellaista haluaisi.
Osalla ei ole rahaa vielä siihen. Ellet tarjoa suoraan. Kunnalla eivät leikkele takuulla. Ellei sitten ole tyytyväinen ihminen ja ulkonäkö on jäänyt vähemmälle, hänen elämässä on muuta ajateltavaa.
Pois vaan, osa noista ohomuutoksista voi muuttua pahanlaatuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on rumempi. Itseltäni poistettiin silmän alta iso luomi. Kun tikit poistettiin, haava aukesi eikä sille voinut tehdä mitään julkisella (yksityisellä plastiikkakirurgilla olisi voinut mutta eipä ollut opiskelijana rahaa sellaiseen). Sen vuoksi kasvoissani on nyt leveä arpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Ihmisillä on satoja luomia iholla. Aika kalliiksi tulisi kaikki poistaa.
Itseltäni poistettiin laserilla luomi eikä jäänyt mitään jälkeä lopulta
Mä olen poistattanut terkkarissa kolme luomea, kaksi niistä oli naamassa. Arvet on niin pienet, ettei niitä edes huomaa ja mieluummin ne, kuin pullottavat ruskeat ällöluomet.
Poistatin ja arpi on tuplasti isompi kuin luomi oli. Ei ollut mitään komplikaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on rumempi. Itseltäni poistettiin silmän alta iso luomi. Kun tikit poistettiin, haava aukesi eikä sille voinut tehdä mitään julkisella (yksityisellä plastiikkakirurgilla olisi voinut mutta eipä ollut opiskelijana rahaa sellaiseen). Sen vuoksi kasvoissani on nyt leveä arpi.
Ei kaikille välttämättä käy niin kuin sinulle. Arpi on kuitenkin lähtökohtaisesti nätimpi kuin iso näppyläluomi.
Jokainen päättää itse omasta naamastaan ja luomistaan.
Koeta jaksaa 🍀