Älä käy sähkökatkojen aikana vessassa, puolustusministeriö ohjeistaa
Kommentit (1627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ohjeet annettu suomea taitaville. Miten ne tuhannet vieraskieliset. Ihmettelevät kun vettä ei tule ja tekevät tarpeensa vessaan. Meillä on kerrostaloja mitkä ovat täynnä ulkomaalaisia. Eivät taida tietääkään, että on tulossa sähkökatkoksia.
Ota yhteyttä talosi isännöitsijään ja talonne turvallisuusvastaavaan, jotta talon alakertaan voidaan hankkia tiedote asiasta useammalla kielellä. He hoitavat asian.
En ala hoitamaan muiden talojen tiedotuskäytäntöjä. Pitäisi vuokratalojen osata hoitaa tiedotus. Eikö kaupungeissa ole yhteiset putkistot. Pas*at kulkevat samassa putkessa, ei se lajittele onko tuote tullut vuokratalosta vai osaketalosta vai omakotitalosta.
Kohta tulee sekin tekniikka, mikä erottelee, mikä paska tulee mistäkin talosta ja kenen alapäästä. Nanoteknologia haistelee, mitä on syöty, jotta tämmönen köntsä on päätynyt viemäriin. Datan perusteella pystyy heti sanoo, että ei tää nyt mistään kaupungin vuokrakolhoosista ole voinut tulla.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kusevat jo nyt, keskellä kirkasta päivää, talojen nurkkiin ja pensasaitoihin.
Eikö voi käydä sisävessoissa kusella, vaikka olisi mahdollista. Kummallista touhua.
Alfa merkitsee aina reviirinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalo maaseudulla jossa oma kaivo ja likakaivo,ulkohuussikin löytyy,no problem.
Mä asun kaupungissa rivitalossa, mutta sen verran monta kertaa olen ollut sairaalassa ja joutunut tekemään tarpeeni alusastiallekin, ettei ämpäriin tekeminen tuottaisi mulle mitään ongelmaa.
Mökkiasukkaan vinkki: Poraa ämpäriin kahvojen paikkeille lähelle yläreunaa pari reikää niin se ei tartu persaukseen alipaineella kun nouset asialta. Reikien ansiosta tunnistat ämpärin jatkossakin etkä erehdy käyttämään sitä muuhun.
Hahah. Näen jo perseestä lysähtäneeseen sankkoon jumittuneen punaisena puhisevan matamin joka ajattelee ettei pääse irti ilman 112. Ja muistaa akku lopussa ja sähköt poikki. Siitäpä paarustaa naapuriin sanko persiissä ja kiskotaan ...
Reikien poraaminen tapahtui hieman tuonsuuntaisen kokemuksen jälkeen. On ikävää jos mökillä kusiämpäri SISÄLTÖINEEN nousee edes kymmenen cm ilmaan kun nainen on siinä asiansa hoitanut. Hätä pani plumpsimaan ettei läikkymistä tapahtuisi uudelleen.
Reipas ja tunnollinen lammas sai tästä mielukvasta hyvät aamunaurut :D. Mä en ajatellut istua ämpärin päälle, johan siinä ämpärin reunat tekisi kipeää. En mä julkisissa vessoissakaan istu wc-istuimelle .
Tämän vuoksi: puskapissat.
No en kyllä viitsi talvipakkasilla lähteä ulos pissalle.
t. Reipas ja tunnollinen lammas
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalo maaseudulla jossa oma kaivo ja likakaivo,ulkohuussikin löytyy,no problem.
Se on hyvä kun on, kaikilla ei ole. Kerrostaloasujat joutuu eriarvoiseen asemaan. Kyllä kerrostaloasujillekin täytyy järjestää apu jos tilanne tulee päälle! Tai tullaanko me teidän nurkkiin paskomaan, häh!?
Vierailija kirjoitti:
"WC-istuimeen voi ohjeen mukaan virittää vaikkapa muovikassin ja käyttää kuivikkeena reilusti vessa- tai sanomalehtipaperia. Tarpeiden jälkeen muovipussin voi viedä jätekatoksen sekajäteastiaan." Mitä minä just luin?
Tervetuloa 2020-luvulle , jolloin bileet ovat ohi
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että joistakin on suorastaan nautinnollista ja kiihoittavaa saada paskoa pussiin kynttilänvalossa. Tähän persoonallisuushäiriöön liittyy oleellisesti Venäjä sitä ja Venäjä tätä jankkaus aina jos joku vähänkin uskaltaa arvostella päättäjiemme touhuja. Kaikenlaisia sekopäitä. . .
Ottamatta kantaa yhtään mihinkään venäjäjuttuihin niin toteanpahan vaan, että kynttilänvalossa on erittäin tunnelmallista vääntää torttua. Olen sen tehnyt huussissani satoja ja taas satoja kertoja. Ja minun huussiani ei mitkään puolustusministeriön ohjeistukset koske, se kun on erotteleva kuivakäymälä, joka ei tarvi sen kummemmin sähköä, kuin viemäriäkään.
Onkohan suorittanu aktin, kun on jotenki vapautuneempi ja rennompi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että joistakin on suorastaan nautinnollista ja kiihoittavaa saada paskoa pussiin kynttilänvalossa. Tähän persoonallisuushäiriöön liittyy oleellisesti Venäjä sitä ja Venäjä tätä jankkaus aina jos joku vähänkin uskaltaa arvostella päättäjiemme touhuja. Kaikenlaisia sekopäitä. . .
Ottamatta kantaa yhtään mihinkään venäjäjuttuihin niin toteanpahan vaan, että kynttilänvalossa on erittäin tunnelmallista vääntää torttua. Olen sen tehnyt huussissani satoja ja taas satoja kertoja. Ja minun huussiani ei mitkään puolustusministeriön ohjeistukset koske, se kun on erotteleva kuivakäymälä, joka ei tarvi sen kummemmin sähköä, kuin viemäriäkään.
Ja etenkin naisen istuessa reiällä, on sieltä alapuolelta näkymät mitä melkoiset.
Ap
Pian on puistot täynnä ihmisten jöötejä.
12 kananmunan kaapeli, 6 munan jööti tai 4 munan papanat- kaikille on astia. Ovat käteviä, kansi kiinni ja lops.Pussiin ja toiseen pussiin.
En usko että koko sähkökatkoja ees tulee, kyllä ihmiset osaavat tarvittaessa säästää sähköä kukin jonkin verran, ettei tarvii tämmösiin paskahommiin ruveta. Tämä on vaan tätä Iltalehtien pelottelua. Mitään pitkiä sähkökatkoja ei tule.
Koettakaapa tulla estämään.paskon ihan normaalisti oli sähköä tai ei.Ei vaikuta meillä mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Pian on puistot täynnä ihmisten jöötejä.
Kunhan kaivavat ensin kuopan jöötilleen ja tamppaajat maan kunnolla päälle eli eivät jätä kuin pa$kaa /ceestään.
No keksikös kukaan mikä ei näy, vaikka liikkuu kun on sähköt poikki?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on tulossa ripulia? Sekin vaan sinne pussiin yrittää paskoa?
Eiköhän joku keksi sitäkin varten jonkun viritelmän? Noissa vähemmän kehittyneissä maissa on paljon kokemusta sekä ripulista, että ei vedellä toimivista vessoissa. Sinne vaan muutama virkamies työmatkalle etsimään ratkaisuja ja kotimaahan sovellettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Mariini muuten kävi itkua vääntämässä siellä Ukrainassa? Mitä se auttoi? Oikea valtiomies olisi heti alkanut hieroa rauhaa sotivien välille.
Siellä kävi yks sun toinen poliitikko hyvesignaloimassa ja itseään markkinoimassa
Käytän päättäjien tiloja ja omaisuutta kriisivessana.
Potta pitää olla jokaisen kotona. Kahvallisista pyykinpesu pulloista, kun leikkaa viistosti yläosa pois, sitä on helppo käyttää pottana. Myös teltassa ja matkoilla.
Kakkia voi sanomalehden päälle vaikka lattialla. Sitten vain paketti kiinni ja roskiin.
Miehet kusevat jo nyt, keskellä kirkasta päivää, talojen nurkkiin ja pensasaitoihin.
Eikö voi käydä sisävessoissa kusella, vaikka olisi mahdollista. Kummallista touhua.