Älä käy sähkökatkojen aikana vessassa, puolustusministeriö ohjeistaa
Kommentit (1627)
Suomi on kyllä mukava maa yrittäjälle
Ensin 24% alvia, sitten 20% yhteisövero, sitten 60% palkasta, sitten vielä alvit yms kulut kaikesta mitä ostat ja muut keksityt verot.
Ja silti ei muka ole ollut vara tehdä aikaisemmin ydinvoimaloita lisää ? Nyt sitten ei saa paskoa enää edes pönttöön.
Minne niitä rahoja työnnetään ?!?!
Entä jos on tulossa ripulia? Sekin vaan sinne pussiin yrittää paskoa?
Vierailija kirjoitti:
Ensin 24% alvia, sitten 20% yhteisövero, sitten 60% palkasta, sitten vielä alvit yms kulut kaikesta mitä ostat ja muut keksityt verot.
Ja silti ei muka ole ollut vara tehdä aikaisemmin ydinvoimaloita lisää ? Nyt sitten ei saa paskoa enää edes pönttöön.
Rahat työnnetään Afrikkaan ja Eurooppaan.
Siitä tuleekin mielenkiintoista, kun jonkun suuren sairaalan potilaat ja henkilökunta alkaa käydä pussikakalla😂.
Itse aion pyyhkiä persettä noilla ohjeistuksilla.
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ!
SAATANAN MARIINI VASTAA HETI!!!!
toivottavasti ohjeistus lähetetään eri kielillä koska kaikki eivät osaa suomenkieltä.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on tulossa ripulia? Sekin vaan sinne pussiin yrittää paskoa?
Tai ripuli ja kuukautiset yhtäaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa ämpäri ennenku loppuu kerrostalo asujat
Olen niin monta kertaa ollut jonottamassa ilmasia ämpäreitä, että niitä piisaa vaikka naapureillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs töissä? :o
Hihkaiset työkaverille et odotas hetki käyn viemässä pökäleet sekajätteeseen 😂
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD..............
Ulos pissii.Maalla.Kaupungissa saa sakot.Kakkiikin.Lenkillä joskus iski isompi,pienempi hätä.Eikun puskaan...
Vierailija kirjoitti:
On tää kumma maa nyt päätetään jo milloin saa p"skoa ja Suomalaiset lampaat tottelee, ei tuu pienintäkään asiaa mieleen että meitä taas kerran pelotellaan ja elitistejä tämä ei koske. Jos meidät annetaan pikkuhiljaa luisua dystopiaan jossa on kehitysmaiden kaltaiset olot niin luulis ihmisten nousevan ns barrikadeille ja äänestävän niitä tyyppejä joille Suomi ensin ajattelu on ykkösasiat ja on perusasiat edes kunnossa!
Olispa edes kehitysmaa! Niissä on sentään lämmintä, ja aurinko paistaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalo maaseudulla jossa oma kaivo ja likakaivo,ulkohuussikin löytyy,no problem.
Mä asun kaupungissa rivitalossa, mutta sen verran monta kertaa olen ollut sairaalassa ja joutunut tekemään tarpeeni alusastiallekin, ettei ämpäriin tekeminen tuottaisi mulle mitään ongelmaa.
Mökkiasukkaan vinkki: Poraa ämpäriin kahvojen paikkeille lähelle yläreunaa pari reikää niin se ei tartu persaukseen alipaineella kun nouset asialta. Reikien ansiosta tunnistat ämpärin jatkossakin etkä erehdy käyttämään sitä muuhun.
Hahah. Näen jo perseestä lysähtäneeseen sankkoon jumittuneen punaisena puhisevan matamin joka ajattelee ettei pääse irti ilman 112. Ja muistaa akku lopussa ja sähköt poikki. Siitäpä paarustaa naapuriin sanko persiissä ja kiskotaan ...
Reikien poraaminen tapahtui hieman tuonsuuntaisen kokemuksen jälkeen. On ikävää jos mökillä kusiämpäri SISÄLTÖINEEN nousee edes kymmenen cm ilmaan kun nainen on siinä asiansa hoitanut. Hätä pani plumpsimaan ettei läikkymistä tapahtuisi uudelleen.
Reipas ja tunnollinen lammas sai tästä mielukvasta hyvät aamunaurut :D. Mä en ajatellut istua ämpärin päälle, johan siinä ämpärin reunat tekisi kipeää. En mä julkisissa vessoissakaan istu wc-istuimelle .
Tämän vuoksi: puskapissat.
Miksi se Mariini muuten kävi itkua vääntämässä siellä Ukrainassa? Mitä se auttoi? Oikea valtiomies olisi heti alkanut hieroa rauhaa sotivien välille.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka joku voi olla noin lapsellinen??
Kyllä ihmiset on tyhmiä. Nämä minä ainakin käytän vessaa normaalisti tyypit. Jos sähkökatko kestää, ei kulje vettä tai painetta viemäreissä ne menevät siitä tukkoon. Räjähtää sitten myöhemmin 💩 takaisin ja alkaa viemärit tulvimaan.
Samaa porukkaa, jotka sanovat minä en ainakaan säästä suihkuissa ja olen tunnin kuuman veden alla. Siitä vaan, jos vettä ei enää tule. Minä, minä...
Miten nämä uusavuttomat pärjäisi jos tulisi sota ja isompi kriisi.
Älä käytä vessaa, kakkaa puolustusministeriön oviaukkoon?
Mitäpä paskot, kun ei syötävääkään ole. Sarkomaa varmaan tekee pussijutskaa. On sillä senverran hyvät palkkiot ja ikivirka.
Lapio käteen ja metsään/pusikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ!
SAATANAN MARIINI VASTAA HETI!!!!
Katson itse parhaaksi vastata tähän tahdittomaan kysymykseen Toveritar Mariinin puolesta, että varoja on käytetty kotouttamiseen, sopeuttamiseen, kehitys apuun ja kulttuurillis-etnillisten erityisryhmien elinolosuhteiden kehittämiseen maassamme.
Entä jos tuleekin vaan pelkkä pieru, saako rahan takas?