Ehdottakaa mulle jotain pelottavaa/ jännittävää elokuvaa
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Hereditary
Tämä oli kyllä pelottava, ahdistavalla tavalla. Tietyn kohtauksen takia valitettavasti myös melkein fyysistä pahoinvointia aiheuttava.
Ainoa kauhuelokuva joka on ollut minulle niin karmiva, että pelotti käydä nukkumaan on ollut Ring (2002). Se oli aikoinaan ihan uudenlaista kauhua, sellaista salaperäistä, symbolista ja outoa. Toki myös alkuperäinen japanilainen Ringu (1998) on mahtava.
Japanilainen kauhu on vähäeleistä ja tehokasta. Lueskelin joskus kirjaa jossa oli japanilaisia kummitusjuttuja, ja nekin olivat pelottavia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
It, vanhempi (v. 1990) versio ja Paranormal Activity-leffasarja.
Hellhole Netflix. Olen voieläkin pökertynyt, kaikin tavoin.
On jännittävä, ja on huonompi kuin kaikki James Bondit yhteensä, mutta omalla tavallaan oli hauska. Kannattaa katsoa vaikka on siis surkea.
Vierailija kirjoitti:
It, vanhempi (v. 1990) versio ja Paranormal Activity-leffasarja.
Tim Curry on oikeasti hyvä Pennywise, mutta en sanoisi että se vanhempi versio on pelottava, mutta kyllä siitä jännitystä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Midsommar
Itse tykkäsin, mutta en sanoisi että on pelottava tai jännittävä, enemmänkin tosi ahdistava tunnelma tulee siitä elokuvasta.
Ehdotan Pan's Labyrinth elokuvaa, ei ehkä puhdasta kauhua, mutta jännittävä se on.
The Men, uusi kauhuelokuva, vaikuttaa saaneen inspiraatiota Hohdosta ja Midsommarista?
Paranormal activity jakaa varmasti mielipiteet. Minulle tämä elokuva on aina se pelottavin ikinä. Toisten mielestä ei yhtään pelottava. :) Olen katsonut muutkin sarjan elokuvat eivätkä ne olleet läheskään yhtä hyviä.
Samaa mieltä. Odotin kunnon kauhua, mutta oli todella huono.