Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoksukynttilä lahjaksi?

Vierailija
02.11.2022 |

Löysin Lontoon reissulla kauniin ja laadukkaalta vaikuttavan kynttilän, jonka haluaisin lisätä uuden ystävän joulupakettiin. Se tuoksuu hyvältä, mutta nyt mietin, uskallanko lisätä tuoksukynttilän uudelle tuttavuudelle?

Itse en ole erityisemmin tuoksuyliherkkä, mutta itselleni ostan kynttilät kyllä aina hajustamattomana. Tämä vaan on vaan tosi kaunis, että siinä mielessä sopisi hyvin lahjapakettiin toisen lahjan kylkiäiseksi.

Hän on mielestäni kerran tavatessamme käyttänyt hajuvettä, joten tuskin tuoksuyliherkkä hänkään, että siinä mielessä ei varmaan pitäisi tätä sen suuremmin pohtia. Silti vähän vaivaa. Poltatteko hajustettuja kynttilöitä yhä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi sietää tuoksukynttilöitä, joten ei ainakaan minulle, kiitos.

Vierailija
42/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran kutsuttuna tuttavan kotiin osallistumaan joihinkin kynttilämyyjäisiin. Siellä oli myyjällä kynttilä käryämässä ja samanlaisia se myi. Ne oli kaikki tuoksukynttilöitä. Mun piti lähteä kesken pois kun tuli niin paha olo siitä "tuoksusta". Loppuilta ja seuraava päivä menikin sitten migreenin kourissa🤢🤮😖

Eli ei kannata lahjoitella tuoksukynttilöitä paitsi jos varmasti tietää että toinen pitää niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi. Mikset vaan kysy että tykkääkö se tuoksukynttilöistä?

Vierailija
44/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä hakuvettä, mutta tykkään paljon tuoksukynttilöistä ja annan kiitä usein lahjaksi ja ihmiset tykkää (käyttävät niitä!).

Vierailija
45/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hajuvettä

Vierailija
46/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on tarpeeksi pitkä ja paksu,sitte hyvä isommallekkin kaverille.

Vierailija
47/49 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu t

Vierailija
48/49 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en kauhean hyvin kestä tuoksukynttilöitä, mutta

Kun alakerran naapuri vetelee toista päivää jymytupakkia alakerrassa ja kaikki mun tekstiilit haisee tupakille, niin tuoksukynttilä on kiva vaihtoehto. 

Vierailija
49/49 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä tuoksukynttilöitä haukutaan. Itse tykkään ja niin ystävänikin. Annetaan toisillemme niitä lahjoiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän