Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoksukynttilä lahjaksi?

Vierailija
02.11.2022 |

Löysin Lontoon reissulla kauniin ja laadukkaalta vaikuttavan kynttilän, jonka haluaisin lisätä uuden ystävän joulupakettiin. Se tuoksuu hyvältä, mutta nyt mietin, uskallanko lisätä tuoksukynttilän uudelle tuttavuudelle?

Itse en ole erityisemmin tuoksuyliherkkä, mutta itselleni ostan kynttilät kyllä aina hajustamattomana. Tämä vaan on vaan tosi kaunis, että siinä mielessä sopisi hyvin lahjapakettiin toisen lahjan kylkiäiseksi.

Hän on mielestäni kerran tavatessamme käyttänyt hajuvettä, joten tuskin tuoksuyliherkkä hänkään, että siinä mielessä ei varmaan pitäisi tätä sen suuremmin pohtia. Silti vähän vaivaa. Poltatteko hajustettuja kynttilöitä yhä?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta.

Vierailija
2/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ihmettä mä muka kirjoitin, kun "kommenttisi hyväksytään tarkastuksen jälkeen"...

Mutta siis ei kannata ostaa, tuoksukynttilöistä saa herkästi päänsärkyä.

Vierailija
4/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden kanssa samalla linjalla, jos et 100% tiedä että henkilö pitää tuoksukynttilöistä, niin älä osta.

Itse pidän niistä mutta mm. eräs ystäväni ei voi sietää tuoksukynttilöiden tuoksuja vaikka käyttääkin hajuvettä

Vierailija
5/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jo, mutta nyt mietin, pitäisikö se antaa jollekin toiselle, mutta en oikein tiedä ketään joka pitää tuoksukynttilöistä. 

Huom! Kun ostin tämän niin en tiennyt, että se on hajustettu. Huomasin vasta myöhemmin. 

Vierailija
6/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin jo, mutta nyt mietin, pitäisikö se antaa jollekin toiselle, mutta en oikein tiedä ketään joka pitää tuoksukynttilöistä. 

Huom! Kun ostin tämän niin en tiennyt, että se on hajustettu. Huomasin vasta myöhemmin. 

Pidä se ihan vaan itselläsi tai heität pois.

Vierailija
7/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna. Tuoksukynttilöitä ei pidä antaa kenellekään lahjaksi. Se on niin monelle tuote, joka menee heti roskiin.

Vierailija
8/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä voisin ottaa :) Jos ei mun tuoksuinen, laitan eteenpäin lahjana. 

Vierailija
9/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilä on kyllä maailman tylsin lahja. Mutta jos ostit muutakin, niin varmaan menee siinä sivussa. Voi kai sitä pihalla lyhdyssä polttaa, vaikka olisi yliherkkäkin. Mutta onhan nyt sähkökatkoja luvattu, joten voi olla ihan hyödyllinenkin lahja.

Vierailija
10/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiedä toisen pitävän tuoksukynttilöistä älä anna. Itse en polta edes tavallisia kynttilöitä, tuoksukynttilöitä en pidä edes koristeena (joku kruunukynttilä on koristekäytössä, kun on hieno perintöjalka esillä).

Vierailija
11/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Jo pelkkä ajatuskin tuoksukynttilästä aiheuttaa järkyttävän päänsäryn.

Vierailija
12/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään ehkä uudelle tuttavuudelle uskaltaisi ostaa, joten jätä jemmaan. On taas ihme sävy jengin viesteissä. AP kysyy asiaa asiallisesti ja alapeukutetaan ja vittuillaan. Ottakaa lääkkeet, pliis.

Vierailija
13/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vitsi.

Vierailija
14/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynttilä on kyllä maailman tylsin lahja. Mutta jos ostit muutakin, niin varmaan menee siinä sivussa. Voi kai sitä pihalla lyhdyssä polttaa, vaikka olisi yliherkkäkin. Mutta onhan nyt sähkökatkoja luvattu, joten voi olla ihan hyödyllinenkin lahja.

Hienoa, että otit aikaa kirjoittaaksesi tuon. Kertoo tarpeeksi susta. 

Vierailija
15/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä. Tuoksun lisäksi voi olla palavasta kynttilästä tulevat epäpuhtaudet ongelma sisäilmaan

Vierailija
16/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti jaksoit edes vitsinä kirjoittaa noin pitkän avauksen jostain kynttilästä? Voi sinua:/ Tylsää voi olla mutta ehkei ihan noin tylsää. Ota itseäsi niskasta kiinni!

Vierailija
17/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkosyöpä lahjaksi😂

Vierailija
18/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmeen vastauksia täällä taas on? Vastataan ilman, että on ymmärretty kysymystä.

Kun et kerran itse halua käyttää niin voit aivan hyvin antaa osana lahjaa. Ja jos et kehtaa, kun et tiedä onko mieluinen niin anna hyväntekeväisyyteen. Voit myös kysyä potentiaaliselta lahjansaajalta, mitä kyseinen henkilö ajattelee tuoksukynttilöistä.

Vierailija
19/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha vitsi.

Ite oot

Vierailija
20/49 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä anna. Tuoksukynttilöitä ei pidä antaa kenellekään lahjaksi. Se on niin monelle tuote, joka menee heti roskiin.

Eikö edes sille ystävälle, kenet on tuntenut 20 vuotta, ja jonka tietää rakastavan tuoksukynttilöitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän