Pidätkö aurinkokuivatetuista tomaateista?
Kommentit (13)
En erikoisemmin joten en osta niitä.
Kaprikset on ihania, voisin pistellä purkillinen kerralla.
Pidän, laitan esim. pastaan, pizzan päälle tai salaattiin.
Patongin päälle pestoa, vuohenjuustoa ja aurinkokuivattua tomaattia. Uunissa kuorrutus mozzarellan kanssa ja ääntä kohti. Parasta.
Mä pidän aurinkokuivatuista tomaateista, mieluiten öljyssä. Aurinkokuivatettuja en ole maistanut.
Salaattiin sellaisenaan, suolaisiin piirakoihin ja leivonnaisiin (esim. lehtitaikinaleivonnaiset), pastaan, kastikkeisiin, uunivuokiin, lihapulliin.
Pidän, laitan useimmiten salaatteihin tai kasvispaistoksiin.
Tykkään kovasti! Pari paistettua kananmunaa + pakastepinaattia + aurinkokuivattuja tomaatteja on mun vakiolounas sellaisiin päiviin, kun ei yhtään jaksa panostaa tai lähteä kauppaan.
Periaatteessa pidän, mutta hyvin harvoin tulee ostettua kun avokki ei niin välitä. Lähinnä salaatteihin, pastoihin tai piirakoihin tulee käytettyä.
Tykkään kovasti. Käytän pastakastikkeissa, salaateissa ja syön ihan sellaisenaan esim juuston kanssa.
Rakastan niitä ja laitan moneen paikkaan. Pikaruoka päiville jolloin ei ole juuri mitään kaapissa on mulla keittää pastaa, laitttaa valmispestoa sekaan, aurinkokuivattua tomaattia suikaleina ja jos on niin vaikka mozzarellaa. Nam. Teen aurinkokuivatuista tomaatteista myös punaista pestoa joskus itse. Laitan monenlaisiin salaatteihin niitä myös. Tai munakkaaseen, vaikka niin että paistuvan munan keskelle vähän pestoa ja aurinkokuivattua tomaattia, ja sitten käännän taskuksi, on herkullista.
Niin, mitenkähän mahtaa olla.