Mitä joulukalenteriin 1-vuotiaalle?
Ideoita, mitä laittaisin? Olen hankkinut vauvanruokahyllyltä smoothiepusseja, sekä taaperoille suunnattuja "herkkuja". Sitten on xylitol pastilleja, heijastin.
Mitä muuta voisi laittaa? Ja en kaipaa tähän vastauksia , joissa sanotaan, ettei tuon ikäinen ymmärrä asiasta mitään. Hän on kummilapseni ja olen aikanaan muille kummilapsille tehnyt joukukalenterit. Nyt on hyvä elämäntilanne itselläni ja ehdin sen tänä vuonna tehdä, seuraavista kun ei tiedä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia sekopäitä tälläkin palstalla pyörii.
Niinpä, sen huomaa suurimmasta osasta kommentteja.
Kaupasta varmaan saa vauvan joulukalenterin
Oliko kummitäti humalassa kun sai tämän idean?
Duplon eläinhahmot olisivat kivoja. Toki aika pieniä, mutta ei meillä ainakaan vuoden ikäinen niitä ole niellyt. Niitä voi jatkuvasti käyttää vaikka missä leikeissä jatkossakin. Kirppareiltakin varmaan löytää. ja on helppo pestä puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, sen huomaa suurimmasta osasta kommentteja.
Ja sinäkö olet se fiksu, joka käyttää työaikaa palstalla
Mä tein yksivuotiaalle meidän oveen oven kokoisen kuvakalenterin. Siihen lisäsin joka päivä yhden kuvan. Viihtyi hyvin sitä ihmettelemässä.
Mutta esim. laita esim. lorukortteja , laulukortteja , sorminukkeja, hernepussi, pikkupallo
Eiköhän ne kivat kuvat riitä, siinä on yllätystä tarpeeksi. Tuon ikäinen ei vielä muuta tarvitse tai ymmärrä.
Sukat tai sukkahousut, pöksyt, titi nalle joulu dvd
Vaikka pistäisit sinne tyhjän vessapaperirullan, niin tuon ikäinen olisi tyytyväinen.
Ei mitään niin pientä tavaraa että siihen pystyisi tukehtumaan.
Niitä smoothieita voi laittaa varmaan montakin kpl
Laitoin lahjakortin lastentarvikekauppaan
Paljonko säästyisi energiaa ja syntyisi vähemmän jätettä kun tämän ikäisille ei ostettaisi juuri mitään turhaa?
Minipulloja Alkosta, savukkeita, kortonkeja
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne kalenterin luukkuihin mahdu kuin liian pieniä eli vaarallisia esineitä, mutta siinähän se vastaus sitten onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne kalenterin luukkuihin mahdu kuin liian pieniä eli vaarallisia esineitä, mutta siinähän se vastaus sitten onkin.
Joulukalenteritavarat tulee pusseihin
Täällä kauheasti vastustetaan, mutta voin kertoa, että kummilapset ovat aina pitäneet kun olen tehnyt erilaisia vuosien varrella. Kaikkein paras on ollut Lego. Miehen kummilapselle en tee
Vierailija kirjoitti:
Paljonko säästyisi energiaa ja syntyisi vähemmän jätettä kun tämän ikäisille ei ostettaisi juuri mitään turhaa?
Kysymykselle jatko:
Kuinka paljon säästyisi energiaa, kun täällä ylikansoittuneessa maailmassa kukaan ei ostaisi mitään yhtään kenellekään. Jouluna tulee aina jotain turhaa romua aikuisillekin.
Sitäpaitsi, jos tämän ikäisen lapsen joukukalenterissa on smoothiepusseja, niin nehän menevät välipalaksi ja ovat sinänsä tärkeää, mitä muutenkin ostettaisiin.