Nyt APUA, niska jumissa ja pää ei käänny! :(
Vasemmalla puolella hartian ja niskan yhtymäkohdassa ihan hirveä lihaskramppi tai joku ollut illasta asti, en saa päätä käännettyä vasempaan kuin sentin verran ja saman verran ylöspäin. Sattuu aivan ...keleesti! Buranaa oon ottanu, ei auta. Venytellyt olen, ei auta. Lämmin suihku, ei auta. Oon kotona kahdestaan 2,5v, eli lihasrelaksantteja en uskalla ottaa kun meen niistä ihan tööööt. Mikä vois helpottaa? Thanks!
Kommentit (3)
tehdä sen niin että menet selkä seinää vasten ja yritätä työntää takaraivon seinään kiinni. Sen jälkeen kun niska on takana otat leuasta kiinni ja käännät päätä sivulle niin paljon kun saat. !5 krt / oikealle ja 15 krt vasemmalle.
Sattuu varmaan hemmetisti, mutta kun teet aluksi vaikka kerran tunnissa niin kramppi häviää.
Ja hierojan antamalle neuvolle piutpaut. Pitäisi koulutetun hierojan tietää että akuuttiin vaivaan annetaan kylmää hoitoa ja jatkuneeseen kipuun lämpöä.
Lämpöhoito saattaa sinulla pahentaa kipua (laajentaa lihaksia ja kipualue suurenee)
Kylmäpakkaus niskalle kerran tunnissa (jos ehdit) 10 minuutimksi (pyyhettä alla) ja jatka buranan ottamista. Maanantaina varaa aika kiropraktikolle ja kyylä se taas siitä alkaa helpottamaan....
T. toinen hieroja
HEI! OLEN HIEROJA JA NEUVOISIN SINUA ALUKSI OTTAMAAN BURANA KUURIN JA LAITTAMAAN LÄMPÖPAKETTI NISKAA JA VARAAMAAN AIKA HIEROJALLE!!