Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ketään muuta, jonka pikkulapsiarki olisi uuvuttanut täysin?

Vierailija
01.11.2022 |

Siis työkyvyttömyyteen saakka uuvuttanut. Ja koska tukiverkostoja ei juuri ole, niin parannusta ei oikein ole näköpiirissä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette siis oikeasti ole lukeneet täsmälleen samaa aloitusta montaa kertaa aikaisemmin???

Vierailija
22/26 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten ollessa pieniä uuvuin ihan täysin työn ja perhe-elämän yhdistämiseen ja sairastuin vaikeaan masennukseen. Ajatukset oli juuri tuota että haluaisin vain lähteä pois tai kuolla ja jättää lapset miehelle. Tuntui etten tunne mitään edes enää lapsia kohtaan. Enkä kestänyt ollenkaan lasten vaatimuksia tai edes ääntä.

Jäin työkyvyttömäksi ja olin lopulta sairaslomalla yli kaksi vuotta, muutimme lähelle tukiverkkoja ja sain apua masennukseen. Siitä se pikkuhiljaa on toipuminen alkanut, nykyään jo tunnen lapsia kohtaan rakkautta ja en haluaisi enää jättää heitä. Edelleen kuitenkin uuvun herkästi ja mies on lastenhoidosta päävastuussa. Lisäksi lapset ovat isovanhemmilla usein.

Minun mies ikävä kyllä kulkee lähinnä omissa menoissaan eikä juuri viitsi tai osaa tai halua ottaa osaa lastenhoitoon. Ap

Eli sinun uupumisesi suurin syy onkin laiska ja itsekäs mies, ei pikkulapsi. Aika yleistä.

Tuollainen totaalinen puolison laiminlyönti ja sluibailu yleensä johtaa lopulta eroon.  Jos miehen tekosyy on että tienaa perheelle rahaa sillä välin kun sinä hoidat vauvan niin voisi ainakin palkata lapselle hoitajan kerran viikossa että saat nukkua tai harrastaa jotain muutakin kuin vauvan imetystä ja pyykkivuoren raivaamista. Normaalit isät hoitavat kyllä vauvojaan säännöllisesti vaikka äiti olisikin kotona. Sun mies ei ole normaali.

Sluibailutäti taas kommentoi 😆

Mikset käytä nyt sanaa lokkeilu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uuvuin työkyvyttömäksi.

Minä olen edelleen työkyvytön, vaikka lapsia on siis vain yksi. Selvisitkö sinä? Jos niin mikä auttoi?

Ap

Aika auttoi, meni 2v ennenkuin olin työkykyinen.

Olet mielenterveysongelmainen.

Niin? Vähän sama kuin sanoisi pyörätuolissa olevalle, että sinun jalkasi eivät toimi. Mitä haluat tuolla tokaisulla saavuttaa?

Vierailija
24/26 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette siis oikeasti ole lukeneet täsmälleen samaa aloitusta montaa kertaa aikaisemmin???

Meinaat siis ettei tässä maassa ole kuin yksi lapsiperhearkeen uupunut?

Vierailija
25/26 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat siis ettei tässä maassa ole kuin yksi lapsiperhearkeen uupunut?

Juu totta kai jokainen käyttää aina ihan samoja sanoja. Juu totta kai jokainen käyttää aina ihan samoja sanoja. Huoh!

Vierailija
26/26 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.