Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin elävät ja asuvat, syöttekö ruokanne ruokapöydän ääressä?

Vierailija
01.11.2022 |

Itse elän ja asun yksin. Syön evääni tietokoneen ääressä. Ruokapöytää en ole koskaan omistanut.
Nykyisessä asunnossa on keittiö melko suuri, ilmeisesti tuonne olisi ollut tarkoitus laitella ruokapöytä.
Mutta eipä siinä ole järkeä jos siinä yksin istua möllöttää.
M37

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä vaivaa? Syön aina ruokapöydän ääressä, sohvalla korkeintaan jotain snackseja.

Ei mua mikään vaivaa, mutta musta vaan on mukavampi yksin syödessä katsella telkkaria tai lukea vaikka tätä palstaa kuin tuijottaa keittiön seinää tai keittiön ikkunasta ulos. 

Vierailija
42/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön aina ruokapöydän ääressä. Pidän ruuanlaitosta, ja vaikka asun yksin, tykkään kattaa itselleni käyttäen kauniita astioita ym. Kai se kompensoi jotenkin tätä yksinäisyyttä. Että kun ei ole ketään, joka välittäisi, niin välitän edes itsestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella selkävaivoja mitä tulee sohvapöydältä syödessä.

Vierailija
44/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"TV dinner". Eli olkkarissa videotykiltä ohjelmia katsoen.

45/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sängyssä telkkarin edessä. Aina. Nainen.

46/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun yhden henkilön taloudessa ja syön tietokoneen ääressä. En omista ruokapöytää. M35v.

Mä asun kans yhden hengen taloudessa. Olohuoneesta löytyy 12 hengen ruokapöytä ja keittiöstä 4 hengen ruokapöytä. Silti syön yksin ollessani asunnon yläkerrassa makuuhuoneessa. Joko tietokoneen ääressä tai katsellessani telkkaria. Tarjottimet on näppärä keksintö. 

N61v

Sama täällä. N 53vee. Seikkailua syömiseen 😁

Vierailija
47/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin yksiön ruokapöydän sohvaan kun en koskaan käyttänyt sitä. Sohvalla tulee sentään joskus istuttua. Ruoat syön kuitenkin keittiössä seisoen tai sitten parvekkeella, jos syön kotona aamiaista.

Vierailija
48/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä on pikkiriikkinen pöytä, välillä käytän sitä. Muutoin minulla on käytössä korkea tarjotinpöytä, jonka kanssa voin syödä missä vain.

Vierailija
49/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön nojatuolissa ja katson samalla tv:tä.

Vierailija
50/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös syön sohvalla teeveetä katsellen.

Kun ruuan palastelee valmiiksi keittiön työpöydällä, ei murusia synny ja syöminen+katselu ei häiriinny.

On tosin sisustusongelma, mitä tekee keittiönpöydän kohdalle... Nyt pieni kahvilapöytä, jossa läppäri, mutta en syö siinä. Ehkä se joskus loksahtaa...

Vierailija
51/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kyllä pöydän ääressä ja katan pöydän nätisti. Itseasiassa kun olin parisuhteessa, pöytä oli katettu miten sattuu. Mies nosti aina jonkin juustoaketin tai muun sellaisenaan pöytään. Ihan turha oli siis kattaa nätisti, kun toinen ei siitä piitannut mitään. Nyt yksin nautin arjen estetiikasta.

Vierailija
52/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vain kuvitella selkävaivoja mitä tulee sohvapöydältä syödessä.

Mulla on lautanen sylissä tai kädessä. Ei ole pöydällä.

Vierailija
53/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön, mutta joskus syön myös sohvalla. Kavereita kutsun myös syömään välillä.

Vierailija
54/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu yksin mutta ollessani yksin syön lähes aina sohvalla/nojatuolissa ja katson telkkaria. Joskus harvoin kun teen jotain oikein herkkuruokaa niin katan pöydän ja laitan kynttilät ja syön pöydän ääressä.

Muiden ollessa kotona syödään aina pöydän ääressä.

Vierailija
55/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä vaivaa? Syön aina ruokapöydän ääressä, sohvalla korkeintaan jotain snackseja.

Yksin ruokapöydässä on sama kuin menisi seisomaan keskelle valtatieristeystä.

Vierailija
56/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pöydän ääressä keittiössä. Miksi yksin asuvien pitäisi elää jotenkin vaatimattomammin kuin muiden?

Vierailija
57/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla aina. Olen opetellut syömään keittoakin sohvalla. Koskaan ei ole tapahtunut mitään sotkuvahinkoja. En syö leipää niin ei tule muruja. Pöydän äärelle mennään sitten kun tulee vieraita, eli hyvin harvoin.

Vierailija
58/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun yksin ja on mulla keittiössä isohko ruokapöytä. Harvemmin vaan sen äärellä istun. Tulee usein syötyä tietokonepöydän ääressä.

Sama homma. Vain aamupalan syön keittiönpöydän ääressä, koska silloin en avaa tietsikkaa, vaan keskityn alkavaan päivään. Lounaan syön tietty töissä, ja päivällisen/iltapalan vedän tietokonepöydän ääressä. Molemmat pöydät kotona ovat isoja, ruokapöydän ympärille mahtuu 6 ihmistä, jos tulee vieraita. Ja sitä saa vielä avattua pidemmäksikin, jos on jotkut isot juhlat.

Vierailija
59/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön. Olisi ällöttävää syödä jostain sohvapöydältä.

Vierailija
60/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön kyllä pöydän ääressä ja katan pöydän nätisti. Itseasiassa kun olin parisuhteessa, pöytä oli katettu miten sattuu. Mies nosti aina jonkin juustoaketin tai muun sellaisenaan pöytään. Ihan turha oli siis kattaa nätisti, kun toinen ei siitä piitannut mitään. Nyt yksin nautin arjen estetiikasta.

Vau!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme