Yksin elävät ja asuvat, syöttekö ruokanne ruokapöydän ääressä?
Itse elän ja asun yksin. Syön evääni tietokoneen ääressä. Ruokapöytää en ole koskaan omistanut.
Nykyisessä asunnossa on keittiö melko suuri, ilmeisesti tuonne olisi ollut tarkoitus laitella ruokapöytä.
Mutta eipä siinä ole järkeä jos siinä yksin istua möllöttää.
M37
Kommentit (96)
Syön aina tietokoneen ääressä olkkarin pöydällä, katsellen ruokavideoita youtubesta isolta tv:ltä, joka toimii tietokoneeni näyttönä. Ainoastaan arkisin töihin lähtiessä syön aamupalan keittiön pöydässä. Viikonloppuisin aamupalatkin koneella. Tämä minun olkkarin sohva + pöytä + tietokone jonka näyttönä iso tv, on paikka missä vietän 99% hereilläoloajasta kotona. Asun yksin. Ikä kohta nelkyt.
EN! Terveisin vanhempi nainen joka nyt lähtee valmistautumaan 1h. liikunta tunnille.Kuteet päälle ja kävelyä kohde ryhmä liikuntaan.Vie aikansa. Mutta on kuLtaa keholle ja mielelle. Hyvä päivä kaikille. Kiitos aamun SEURASTA.
Syön sohvalla vaikka on ruokapöytäkin. Siinä pelataan lähinnä korttia kavereiden kanssa. Ite kuulisin mielelläni missä perheet/ pariskunnat syövät. Kaikki kyseiset omat tutut syövät myös muualla kuin ruokapöydässä yhdessä.
Itelläni on sohvassa mukitelineet ( mekanismisohva) helpottaa juomalasin pitämistä. Ja juu olen syönut sohvalla 30 vuotta joten taito on hallussa. Bmi 22. Ruokapöytäkin löytyy mutta siinä syödään vain jouluna.
Syön sohvalla istuen, ruoka sohvapöydällä, ja tuijotan samalla töllöä ja kännykkää. Olohuoneessa on myös ruokapöytä, mutta sitä käytetään vain kun tulee vieraita. N59 sinkku
99,9% aterioista sohvapöydältä tvtä katsellen.
Keittiöön ei mahdu ruokapöytään, joten pöytä on olohuoneessa. Syön sen ääressä. Tosin se ei ole oikeastaan ruokapöytä, koska sitä käytetään paljon muuhunkin kuin ruokailuun. Esim. tämä läppäri on sen ääressä.
Syön työpöydän ääressä. Yksiöön ei mahdu ruokapöytää.
Vierailija kirjoitti:
Te sohvalla ja sängyssä syöjät voisitte päivittää painoindeksinne tänne, sillä tunnetusti television tai muun tekemisen ohessa ateriointi lihottaa, ja ne pöydän ääressä syövät oletettavasti eivät taistele liikakilojensa kanssa.
Mittani ovat 171cm/59kg, laske itse painoindeksi. Minua ei kiinnosta pätkääkään se, mitä joku on mieltä siitä missä minä syön. Olen ollut vuoden kodittomana ja asunut teltassa, syönyt vähät ruokani maassa istuen. Sänky ja sohva on aika hemmetinmoista luksusta itselleni. Älkää jumalauta kuvitelko olevanne mitään, sillä ihan samaa lihaa ja verta me ollaan kaikki ihmiset!
Sohvalla aina. Ruokapöytä on harvoja vieraita varten.
tietskapöytä, sohvapöytä (oikeastaan sivupöytä) ja joskus pötköllään sängyssä lukiessa.
Minulla on tilava tupakeittiö, jonne mahtuu neljällä tuolilla ympäröity ruokapöytä, kahden istuttava sohva, kirjahylly, televisio tv-tason päällä ja 8 pöytälaatikkoa sisältävä kirjoituspöytä pöytätietokonetta varten. Edellämainittu ruokapöytä toimii samalla olohuoneen pöytänä ja syön sen ääressä kaikki päivittäiset ateriat. Halutessani voi katsoa televisiota syödessäni ruokapyödän ääressä. En halua tarpeettomasti kuljetella ruokia ja juomia ympäri asuntoa kuten makuuhuoneeseen.
aika usein tulee syöytyä telkkaria katsoessa sohvalla. Keitot ja muut keskittymistä/leikkaamista vaativat ruuat tulee syötyä ruokapöydän ääressä :) Toki monesti saatan pilkkoa jonkun pihvinkin osin, niin on helppoa syödä sohvalta käsin eli periaatteessa pärjäisin ilman ruokapöytääkin, mut sisustussyistä se täällä pyörii ja on välillä kotitoimistokäytössä. Työkäyttöön sitten erillinen työpöytä.
Aina, jos on joku kylässä, miesystävä, tytär, kaveri tai naapuri, syödään ruokapöydän ääressä. Yksin ollessani katan aina aamiaisen tarjottimelle ja kannan sen olohuoneen sohvapöydälle ja katson televisiota samalla.
Usein syön lounaankin olohuoneessa yksin ollessani. Keittoruuat ruokapöydän ääressä.
Harvinaisen hyvä avaus vauva-palstalla, tässä nähdään vilaus nykytodellisuutta.