Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin elävät ja asuvat, syöttekö ruokanne ruokapöydän ääressä?

Vierailija
01.11.2022 |

Itse elän ja asun yksin. Syön evääni tietokoneen ääressä. Ruokapöytää en ole koskaan omistanut.
Nykyisessä asunnossa on keittiö melko suuri, ilmeisesti tuonne olisi ollut tarkoitus laitella ruokapöytä.
Mutta eipä siinä ole järkeä jos siinä yksin istua möllöttää.
M37

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Syön sohvalla istuen ja lautanen sohvapöydällä. 

Vierailija
22/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin.

Yleensä sohvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ruokapöytä ja sen ääressä syön. Enkai ala mun sohvaani tai sänkyäni riskeeraamaan sotkemisella, jos on pöytä olemassa? Tulisi ihan sivistymätön elukka olo jos esimerkiksi sängyllä söisin. Edes sika ei syö ja nuku samassa paikassa ja ihmisen pitäisi olla siasta vähän edistyksellisempi. Asun 30 neliön yksiössä ja tässä on keittiö samassa tilassa. Sänky tosin eroteltu muutaman verhon avulla omaksi tilaksi.

Vierailija
24/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaiken olohuoneen ruokapöydän ääressä. Minulla on avokeittiö, jossa ei ole pöytää. Tietokoneen edessä ei ole kunnolla tilaa, enkä halua syödä ja selata yhtä aikaa.

Vierailija
25/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun nykyään yksin. Mulla iso ruokapöytä ja 6 tuolia. Aina syön pöydän ääressä.

Näin myös kun lapset asuivat kotona; kaikki ruokailu vain pöydän ääressä. Kotoa opittu tapa.

Vierailija
26/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei tosin ole tilaa edes keittiön pöydälle joten...

Vierailija
27/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun yhden henkilön taloudessa ja syön tietokoneen ääressä. En omista ruokapöytää. M35v.

Mä asun kans yhden hengen taloudessa. Olohuoneesta löytyy 12 hengen ruokapöytä ja keittiöstä 4 hengen ruokapöytä. Silti syön yksin ollessani asunnon yläkerrassa makuuhuoneessa. Joko tietokoneen ääressä tai katsellessani telkkaria. Tarjottimet on näppärä keksintö. 

N61v

Vierailija
28/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti syön ruokapöydän ääressä. tietokoneen ääressä en halua syödä, koska riski, että tärvelen kalliit apuvälineeni, on sen verran suuri.

Vierailija
29/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi iso keittiö ilman ruokapöytää kuten ap.llä, laittaisin sinne työpisteen.  Nyt teen suuren osan asioista sohvannurkassa, niin etätyöt kuin ruokailunkin.

Vierailija
30/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan,on keittiössä se pöytä.

Vierailija
31/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti söisin jos olisi ruokapöytä.

N52

Vierailija
32/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti syön ruokapöydän ääressä. tietokoneen ääressä en halua syödä, koska riski, että tärvelen kalliit apuvälineeni, on sen verran suuri.

Mulla on tarjotin työpöydän vieressä olevan sängyn päädyssä, ei työpöydällä. Ei tähän työpöydälle edes mahtuisi tarjotinta. 

- nro 27 -

Vierailija
33/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamupalan arkisin ruokapöydän ääressä, tosin lähinnä siksi, että meikkaan samalla ja pöydän ääressä se on jotenkin helpompaa. Muuten syön sohvalla yksin ollessani.

Jos on vieraita, niin sitten syödään pöydän ääressä.

Vierailija
34/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutaan kaksistaan.

? Otsikossa kyseltiin yksin asujilta!

Niin, koska jostain älyttömästä syystä oletuksena näyttää olevan että pariskunnat ja perheet aina ja ehdottomasti syövät ruokapöydän ääressä. Ihan hyvä minusta muistuttaa että näin ei aina ole.

Meillä on 130 neliön asunto eikä ruokapöytää. Iltaisin syödään sohvalla tv:n ääressä; aamupalan kumpikin oman tietokoneensä ääressä. Ja viisikymppisiä ollaan. Tämä sopii meille. 

Vierailija
35/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapöytä on, mutta sohvalla syön telkkaria katsellen.

Vierailija
36/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön varmaan 95 prosenttisesti sängyssä töllöä samalla katsellen. Joskus harvoin syön myös sohvalla olohuoneenpöydän ääressä, mutta ruokapöydässä olen syönyt viimeisten 18 vuoden aikana ehkä vain 5 kertaa.

Vierailija
37/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä vaivaa? Syön aina ruokapöydän ääressä, sohvalla korkeintaan jotain snackseja.

Vierailija
38/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö M37 teet noita mikä jukurtti eläkeläiselle -trollauksia? Hei kun ne loppuivat, tuli tämä samantyyppinen mutta järkevä aloitus. Mä tarkkailen sun touhuja. Epäilen, että olet myös monen muun trollauksen takana. Ainakin kilttimiesten, ehkä myös holvikaarien.

Hoitoon.com

#lääkkeet

Vierailija
39/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalan syön keittiön pöydän ääressä, muuten ruokailen olkkarissa.

Vierailija
40/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan sängyllä :D asun yksiössä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän