Yksin elävät ja asuvat, syöttekö ruokanne ruokapöydän ääressä?
Itse elän ja asun yksin. Syön evääni tietokoneen ääressä. Ruokapöytää en ole koskaan omistanut.
Nykyisessä asunnossa on keittiö melko suuri, ilmeisesti tuonne olisi ollut tarkoitus laitella ruokapöytä.
Mutta eipä siinä ole järkeä jos siinä yksin istua möllöttää.
M37
Kommentit (96)
Mulla on ruokapöytä ja sen ääressä syön. Enkai ala mun sohvaani tai sänkyäni riskeeraamaan sotkemisella, jos on pöytä olemassa? Tulisi ihan sivistymätön elukka olo jos esimerkiksi sängyllä söisin. Edes sika ei syö ja nuku samassa paikassa ja ihmisen pitäisi olla siasta vähän edistyksellisempi. Asun 30 neliön yksiössä ja tässä on keittiö samassa tilassa. Sänky tosin eroteltu muutaman verhon avulla omaksi tilaksi.
Syön kaiken olohuoneen ruokapöydän ääressä. Minulla on avokeittiö, jossa ei ole pöytää. Tietokoneen edessä ei ole kunnolla tilaa, enkä halua syödä ja selata yhtä aikaa.
Asun nykyään yksin. Mulla iso ruokapöytä ja 6 tuolia. Aina syön pöydän ääressä.
Näin myös kun lapset asuivat kotona; kaikki ruokailu vain pöydän ääressä. Kotoa opittu tapa.
En. Ei tosin ole tilaa edes keittiön pöydälle joten...
Vierailija kirjoitti:
Asun yhden henkilön taloudessa ja syön tietokoneen ääressä. En omista ruokapöytää. M35v.
Mä asun kans yhden hengen taloudessa. Olohuoneesta löytyy 12 hengen ruokapöytä ja keittiöstä 4 hengen ruokapöytä. Silti syön yksin ollessani asunnon yläkerrassa makuuhuoneessa. Joko tietokoneen ääressä tai katsellessani telkkaria. Tarjottimet on näppärä keksintö.
N61v
Ehdottomasti syön ruokapöydän ääressä. tietokoneen ääressä en halua syödä, koska riski, että tärvelen kalliit apuvälineeni, on sen verran suuri.
Jos minulla olisi iso keittiö ilman ruokapöytää kuten ap.llä, laittaisin sinne työpisteen. Nyt teen suuren osan asioista sohvannurkassa, niin etätyöt kuin ruokailunkin.
En koskaan,on keittiössä se pöytä.
Varmasti söisin jos olisi ruokapöytä.
N52
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti syön ruokapöydän ääressä. tietokoneen ääressä en halua syödä, koska riski, että tärvelen kalliit apuvälineeni, on sen verran suuri.
Mulla on tarjotin työpöydän vieressä olevan sängyn päädyssä, ei työpöydällä. Ei tähän työpöydälle edes mahtuisi tarjotinta.
- nro 27 -
Syön aamupalan arkisin ruokapöydän ääressä, tosin lähinnä siksi, että meikkaan samalla ja pöydän ääressä se on jotenkin helpompaa. Muuten syön sohvalla yksin ollessani.
Jos on vieraita, niin sitten syödään pöydän ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutaan kaksistaan.
? Otsikossa kyseltiin yksin asujilta!
Niin, koska jostain älyttömästä syystä oletuksena näyttää olevan että pariskunnat ja perheet aina ja ehdottomasti syövät ruokapöydän ääressä. Ihan hyvä minusta muistuttaa että näin ei aina ole.
Meillä on 130 neliön asunto eikä ruokapöytää. Iltaisin syödään sohvalla tv:n ääressä; aamupalan kumpikin oman tietokoneensä ääressä. Ja viisikymppisiä ollaan. Tämä sopii meille.
Ruokapöytä on, mutta sohvalla syön telkkaria katsellen.
Syön varmaan 95 prosenttisesti sängyssä töllöä samalla katsellen. Joskus harvoin syön myös sohvalla olohuoneenpöydän ääressä, mutta ruokapöydässä olen syönyt viimeisten 18 vuoden aikana ehkä vain 5 kertaa.
Mikä teitä vaivaa? Syön aina ruokapöydän ääressä, sohvalla korkeintaan jotain snackseja.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö M37 teet noita mikä jukurtti eläkeläiselle -trollauksia? Hei kun ne loppuivat, tuli tämä samantyyppinen mutta järkevä aloitus. Mä tarkkailen sun touhuja. Epäilen, että olet myös monen muun trollauksen takana. Ainakin kilttimiesten, ehkä myös holvikaarien.
Hoitoon.com
#lääkkeet
Aamupalan syön keittiön pöydän ääressä, muuten ruokailen olkkarissa.
En vaan sängyllä :D asun yksiössä
En. Syön sohvalla istuen ja lautanen sohvapöydällä.