Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen miettinyt, että mistä eri asiat johtuvat.

Vierailija
31.10.2022 |

Vauvat eivät osaa syntyessään puhua, koska niillä ei ole vielä hampaita kun ne syntyvät.

Naisella on siksi kaksi tissiä, että nainen saivat ennen aina kaksoset. Nykyään ihmiset saavat kerralla jostain syystä vain yhden lapsen ja tulevina vuosituhansina toinen tisseistä tulee surkastumaan, että niitä on vain yksi.

Ihmiset ovat keskenään parisuhteessa keskenään koska se on parisuhde. Ei siinä voi olla kolmea, koska se ei ole enää parisuhde koska pari tarkoittaa kahta. Jos siinä olisi kolme, niin se ei olisi enää parisuhde vaan kolminsuhde.

Eivät ihmiset ole kehittyneet apinoita kuten simpansseista. Jos olisivat kehittyneet, niin ei apinoita olisi enää olemassa.

Muut eläimet kuin ihminen eivät osaa puhua, koska ne eivät käytä vaatteita. Jos käyttäisivät, niin ne osaisivat myös puhua.

Ihmisen ihmisarvo lasketaan älykkyysosamäärän mukaan. Jos älykkyysosamäärä on 100, niin ihmisen arvo ihmisenä on 100%, kun taas älykkyysosamäärä 150 tarkoittaa, että ihmisarvon luku on 150. Älykkyysosamäärä 40 taas tarkoittaa, että ihmisarvo on 40%. Ihmisarvon prosentti kertoo kuinka paljon ihminen on ihminen. Jos ihmisarvo on esimerkiksi 40%, niin ihminen on 40 prosenttisesti ihminen ja 60 prosenttisesti eläin. Minun älykkyysosamäärä on 88 joten minun ihmisarvo on 88% ja ihmisyyden määrä on 88%.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleminen ei ole sun hommaasi, Henna.

Vierailija
2/6 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mietitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole usein alasti. Vaikkapa suihkussa. Silloin laulan.

Vierailija
4/6 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalääkkeitten aika.

Vierailija
5/6 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää miettiminen sellaisille joilta se sujuu.

Vierailija
6/6 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusuja sulle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi