Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ja posliini

Vierailija
31.10.2022 |

Minusta on oikeus naisella toivoa sitä, että mies on posliini. Muutamat ovat olleet kehoittamatta ajeltuja ja naisena olen ollut ilahtunut asiasta. Jos vastassa on puska, niin ei paljon huvita 🤢. Ihan turhaan asia on vain naisten ja naiskuvan määreenä. Nykyään miestenkin kuuluu olla siistejä koko kroppansa suhteen. En enää aio tyytyä mihinkään muuhun kuin siistiin ja ajeltuun. Puhtaus on osa viehättävyyttä ja kertoo, että arvostaa kumppania ja se saa vielä enemmän kiinnostumaan toisesta

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä posliinina ja säännöllisesti sokeroituna olo on paljon mukavampaa kuin karvapehkon kanssa. Jouduin talven kasvattamaan puskaa ja nyt kävin brassissa niin fiilis on taas upea kesää odotellessa!

Vierailija
42/112 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä posliinina ja säännöllisesti sokeroituna olo on paljon mukavampaa kuin karvapehkon kanssa. Jouduin talven kasvattamaan puskaa ja nyt kävin brassissa niin fiilis on taas upea kesää odotellessa!

Missä kävit? Onko tekijällä paljon miehiä asiakkaina? Oon kans harkinnut nyt kun kelit lämpenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis täyttämään sataprosenttisesti naiseni toiveet karvoitukseni suhteen. Jos itse saisin päättää, olisin melko lähellä täysposliinia.

T: Tosimies

Cuckukko taidat olla.

Vierailija
44/112 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kävit? Onko tekijällä paljon miehiä asiakkaina? Oon kans harkinnut nyt kun kelit lämpenee.

Jyväskylässä, Kauneushuone oli paikka. Kyllä kuulemma käy miehiä jonkin verran.

Vierailija
45/112 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvapehko kauhia, siistitty sivistyneempi, posliini paras

Vierailija
46/112 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toivoa ihan just sitä, mitä haluat. Vaimo tykkää, kun on karvaakin.

Vierailija
47/112 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä miehet jotka ovat käyneet brassisokeroinnissa ruvennut kulli seisomaan toimenpiteen aikana?

Vierailija
48/112 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä puhtauden kanssa?

Vierailija
49/112 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä miehet jotka ovat käyneet brassisokeroinnissa ruvennut kulli seisomaan toimenpiteen aikana?

Luulisin, että kosmetologin olisi jopa parempi brassata kovettunutta kuin löysää kalua. Toki hänen pitää sitten olla vähän rempseä luonne, jonka työskentely ei sojottavasta elimestä häiriinny.

Vierailija
50/112 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000000926875.html

"Kujanen ja Fisher kertovat, että usein miehiä jännittää. Sattuuko se? Paljonko se sattuu? Miltä näytän karvapuskineni? Ja mitä, jos saan erektion?

Sitä sattuu joskus, Kujanen sanoo.

Kujanen kertoo, että jos näin käy, tilanne normalisoituu yleensä pian, ja sen voi heittää leikiksi. Missään tapauksessa asiaa ei kannata vatvoa.

Erektio on luonnollinen asia, eikä mies voi sille itse mitään, Marjo Fisher toteaa.

Sitä tapahtuu koko ajan! Ei siinä ei ole mitään sellaista, mitä ei olisi ennen nähty, hän nauraa perään.

Molemmat myös muistuttavat, että erektio lakkaa varsin pian, aivan varmasti viimeistään ensirepäisyllä."

Vierailija
51/112 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en posliinista pidä ja harmittaa että puolisolla sellainen on mutta hänen karvat on oma asiansa. Itse tykkäisin siistityistä karvoista. 

N25

Vierailija
52/112 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käynyt muutamia kertoja brassissa ja kyllä kulli on ollut välillä täysin kovana ja aivan velttona sekä kaikkea siltä väliltä. Ei ole seisokki haitannut yhtään, helpompi kuulemma sokeroida kun on jäykkänä.

Vierailija
53/112 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä pitänyt kaikki ne paikat jotka voivat päästä suuhun tai mistä kielellä voi lipoa posliinina. Kalun yläpuolella on siistiksi ajeltu alue. Naisilla vastaava lienee se kiitorata. Olen saanut naisilta kommentteja, että "olet herkullisen näköinen" minkä takia haluan jatkossakin pitää itseni posliinina strategisissa paikoissa.

Vierailija
54/112 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen +50 v nainen.

Mielummin annan suuhoitoa karvattomalle kun karvaselle. Myös pallit saa osansa hoidosta.

Ei ole mukavaa karva hampaitten välissä. On tapahtunut pariin otteeseen.

Pidän myös mielelläni valoja päällä. Ja katselen.

Itselläni on ns landing strip.

Siis minulle olisi mukava yllätys jos mies olisi karvaton.

Myös 69 harrastaessa en halua nähdä mitään kakkakuulia viiden cm perskarvoissa. Yök.

Vierailija
55/112 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen yhdistetty vahaus + suuhoito olis mahtava. Tietäisi, että kivun jälkeen tulee ihana nautinto ja onnellinen loppuhuipennus.

Vierailija
56/112 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan pyöräilyä ja joka kevät kun pyöräilykausi alkaa käyn sokeroinnissa, karvattomuus auttaa ettei tule satulasta hankaumia alakertaan kun rasvaa hyvin munat ja pepun. Ja näyttää myös varustus isommalta ilman karvoja.

Vierailija
57/112 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan mieheni kerran viikossa. Suihinkin on mukava ottaa kun ei karvat tunkee suuhun ja nenään. Myös mukava katsella kun on siveysvyössä posliinina.

Vierailija
58/112 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, minulle ei ole kukaan kommentoinut että karvoitusta olisi tarpeen vähentää. Sen sijaan pari naista on maininnut, että sheivaava mies olisi turn-off, omituisen/friikin/pervon oloinen. Kyseessä voi olla sukupolvikysymyskin, olen gen x ja partnerit joko samoja tai milleniaaleja.

Vierailija
59/112 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylässä, Kauneushuone oli paikka. Kyllä kuulemma käy miehiä jonkin verran.

Meinaan kans mennä tuonne pitkän harkinnan jälkeen. Matkaa on jonkin verran mut eipähän luulis tulevan tuttuja vastaan odotuspenkillä😄. Sen verran paljon on muutaman vuoden aikana nähnyt karvattomia miehiä, myös muutamilla kavereilla, että aattelin kans kokeilla. Ainakin yks kaveri käy säännöllisesti sokeroinnissa, en kyllä kysynyt paikkaa. 

Vierailija
60/112 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä taas näitä vastaketjuja, jonka joku on nostanut esiin vuosien jälkeen. Joku on valittanut karvaisista pilluista, ja sitten joku on ruvennut vaatimaan miehiltäkin posliiniutta. 

Ainahan sitä saa kieltäytyä seksistä, mutta kyllä aika paljon hyviä joutuu rankkaamaan pois jos sheivaus on ehdoton kriteeri. Annetaan nyt vaan ihmisten asetella karvansa niinkun hyvältä tuntuu.