Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ja posliini

Vierailija
31.10.2022 |

Minusta on oikeus naisella toivoa sitä, että mies on posliini. Muutamat ovat olleet kehoittamatta ajeltuja ja naisena olen ollut ilahtunut asiasta. Jos vastassa on puska, niin ei paljon huvita 🤢. Ihan turhaan asia on vain naisten ja naiskuvan määreenä. Nykyään miestenkin kuuluu olla siistejä koko kroppansa suhteen. En enää aio tyytyä mihinkään muuhun kuin siistiin ja ajeltuun. Puhtaus on osa viehättävyyttä ja kertoo, että arvostaa kumppania ja se saa vielä enemmän kiinnostumaan toisesta

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viime viikolla vaimo shevasi minut ja minä hänet. Kalu täydessä erektiossa josta oli hänen hyvä pitää kiinni ja ajella. Samoin hän ihan kosteana kun putsasin hänet. Gillette ja parta geeli käytössä mukana. Sen jälkeen olimme molemmat valmiita yhtymään. 🔥😋

Vierailija
22/112 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kaverin kans rannalla. Uimakopissa huomasin että se oli ajanut alapään karvansa! Ei siis karvan karvaa missään. Kuinkahan kehtaa...? Huomasi kyllä että katsoin mut ei välittänyt siitä mitään. Itte en kyllä kehtaa, mitähän muut kaverit siitä sanois, naurais varmaan. Ollaan siis 17 v eli ei ihan mukuloita kumminkaan.

Meitä on kaveriporukka ja ollaan kaikki karvattomia. Vietetään paljonkin aikaa yhdessä, mökkeillään, saunotaan ym. Ensin yksi oli ajellut karvansa, kohta pari muuta ja nykyään siis loputkin. Eipä tuossa mitään ihmeellistä ole. Saunoessa saatetaan sheivailla itsemme siinä pesujen lomassa, mitä sitten kun kerta muutkin sitä tekevät. Pari käy myös sokeroinnissa, Tampereella tosin ei ole montaa paikkaa joka miehille sitä tekee. Varsinkin näin kesällä on olo paljon mukavampi ilman rehoittavaa puskaa, on sellainen "ilmavampi". Ja muista en tiiä, en tarvii noita karvoja mihinkään niin näin on parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini mies on naurettavan näköinen

Vierailija
24/112 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kaverin kans rannalla. Uimakopissa huomasin että se oli ajanut alapään karvansa! Ei siis karvan karvaa missään. Kuinkahan kehtaa...? Huomasi kyllä että katsoin mut ei välittänyt siitä mitään. Itte en kyllä kehtaa, mitähän muut kaverit siitä sanois, naurais varmaan. Ollaan siis 17 v eli ei ihan mukuloita kumminkaan.

Meitä on kaveriporukka ja ollaan kaikki karvattomia. Vietetään paljonkin aikaa yhdessä, mökkeillään, saunotaan ym. Ensin yksi oli ajellut karvansa, kohta pari muuta ja nykyään siis loputkin. Eipä tuossa mitään ihmeellistä ole. Saunoessa saatetaan sheivailla itsemme siinä pesujen lomassa, mitä sitten kun kerta muutkin sitä tekevät. Pari käy myös sokeroinnissa, Tampereella tosin ei ole montaa paikkaa joka miehille sitä tekee. Varsinkin näin kesällä on olo paljon mukavampi ilman rehoittavaa puskaa, on sellainen "ilmavampi". Ja muista en tiiä, en tarvii noita karvoja mihinkään niin näin on parempi.

Joo, täällä on monesti sanottu että posliini miehellä ei ole mikään erikoisuus, paremminkin "uusi normaali". Eihän kaikki kasvata partaansa ja toiset pitää sitä siistinä ja lyhyenä. Joten miten alapää eroaa muista karvoista, aja pois jos siltä tuntuu! Ite pidän karvat pois leuasta, kainaloista ja alapäästä.

Vierailija
25/112 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa joidenkin tuntea olo neitimäiseksi,.. Eihän se keltään pois olo.

Jotkut on vaan niin epävarmoja omasta sukupuolestaan, no worries!

Vierailija
26/112 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melkein aina sheivattu. Myös peppuvako. Johtuu ihan puhtaasti visuaalisuudesta. Tuo mukavasti lisää kipinää sänkyyn niin naisten kuin miesten kanssa 😊

Vierailija
27/112 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kokeilin, hyväksi totesin ja sillä tiellä mennään...

Vierailija
28/112 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvatko susta tekee oikean Uroksen? Oletkin oikein könsikäs ;). No, ei ole myöskään multa pois, hyvä jos viihdyt villahousuissas....

Vierailija
29/112 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ketään kiinnostaa ni mulla ei ole ollut karvoja alapäässä ehkä kymmeneen vuoteen. Helppo ja nopea höylätä suihkussa tai sit nopeasti aamulla koneella. Joo, on eri kone ylä- ja alapäälle. En kaipaa karvoja kun ilman on tottunut oleen. Posliineja on niin paljon uimahalleissakin että ei enää edes hävetä, alussa enemmän. Kyllä sen huomaa vaikka salilla suihkussa tai missä vaan julkisessa paikassa että tehdään nopea vilkaisu toisen karvoitukseen mutta mitäs sitten? Tää on nykyaikaa....

Vierailija
30/112 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi veetuilla. Taidat itse olla tosi epävarma itsestäsi ja se näkyy tuolla tavalla.

Vierailija
31/112 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täysin posliini ja ehdottoman tyytyväinen kroppaani.

Jos jollakulla on pakonomainen tarve kommentoida omien munieni karvattomuutta niin se on todellakin ongelma hänelle.

Minua eivät muiden mielipiteen kiinnosta pätkääkään.

On sentään omasta kropasta kyse. Ihme jos tätä ei tajuta.

Vierailija
32/112 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että osa naisista tekee toisen karvoitusmieltymyksien toteuttamisesta jonkin helkkarin valtakysymyksen.

Juuri näin. Usein olisi wokeilun sijasta järkevämpää vain yksinkertaisesti nauttia elämästä.

Samaa mieltä. Jos vaimolla on joku preferenssi ja sillä on hänelle erityisesti väliä niin tottakai pyrin sen toteuttamaan. Tuo huomio tyhjänpäiväisestä valtataistelusta on osuva. Siinä ei tosiaan ole voittajia.

M35

Vierailija
33/112 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet posliineja vaimoni kanssa yli 20v. Seksi tuntuu paremmalta ja vaimo kehuu kuinka mukava ottaa suihin kun karvat on poissa. Onhan pillukin ja väliliha aivan mahtava nuolla kun karvaton. Rutiskaa vaan te mistään tiätämättömät hölmöt.

Vierailija
34/112 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kylän uimahallissa ja kuntosalilla ei enää juuri luomuja näy. En oo tarkkoja tilastoja pitänyt mut nopeasti vilkaisten niin ehkä 60% täysin karvaton, 30% reilusti lyhennetty ja siistitty ja tuo loppu luomuja. Pidän itseäni heterona mutta tuohon siistittyyn ym tai posliiniin on silmä tottunut niin luomu on aika karsean näköinen! Sama kuin ei kävisi parturissa tai ajais partaansa kuukausiin. Oon mielenkiinnolla vaan tätä karvakeskustelua seurannut kun jotkut pitävät posliinia naisellisena. On se kamalaa jos jonkun karvallisuus tai karvattomuus herättää noin suuria mielipiteitä. Itse siis posliini....

Vierailija
35/112 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sit? Niin myös minä ja kaikki kaverit! Tarviiko sitä mainostaa että ootko ajellut vai et!? Se vaan on niin tavallista, ehkä joskus 2010 luvulla saati aiemmin ei.

Vierailija
36/112 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajelen kullin ja kassien ympäryksen sileäksi ihan omankin mukavuuden kannalta. Ainoa häiritsevä on kun karvoitus nousee tohon navalle niin näyttää hassulta. No nyt harventelen tosta mahan alueeltakin niin ei ihan niin paha mutta työläämpi. Enkä mahaa sileäksi halua kun sänki kasvaa siihenkin.

Vierailija
37/112 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kylän uimahallissa ja kuntosalilla ei enää juuri luomuja näy. En oo tarkkoja tilastoja pitänyt mut nopeasti vilkaisten niin ehkä 60% täysin karvaton, 30% reilusti lyhennetty ja siistitty ja tuo loppu luomuja. Pidän itseäni heterona mutta tuohon siistittyyn ym tai posliiniin on silmä tottunut niin luomu on aika karsean näköinen! Sama kuin ei kävisi parturissa tai ajais partaansa kuukausiin. Oon mielenkiinnolla vaan tätä karvakeskustelua seurannut kun jotkut pitävät posliinia naisellisena. On se kamalaa jos jonkun karvallisuus tai karvattomuus herättää noin suuria mielipiteitä. Itse siis posliini....

Karvojen kautta välittyy tuntoa ja kosketusta. Varsinkin naisella karvoitus suojaa ja ilmavoittaa alapäätä. Huomaan kädellä kokeillen, vaimolla alapää on hikisempi karvattomana. Karvainen tuuhea turri on ihana ja raikas. Luomua pillua on kiihottavampi sormeilla ja nuolla, puhumattakaan miten kauniilta näyttää karvakolmio naisen kivasti kaartuvan alavatsan alla.

Vierailija
38/112 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvojen kautta välittyy tuntoa ja kosketusta. Varsinkin naisella karvoitus suojaa ja ilmavoittaa alapäätä. Huomaan kädellä kokeillen, vaimolla alapää on hikisempi karvattomana. Karvainen tuuhea turri on ihana ja raikas. Luomua pillua on kiihottavampi sormeilla ja nuolla, puhumattakaan miten kauniilta näyttää karvakolmio naisen kivasti kaartuvan alavatsan alla.

Keke hei, tässä ketjussa ap toivoi miehelle posliinia, ei ollut tarkoitus kertoa tuhannetta kertaa että sä tykkäät luomunaisesta. Se on ihan ok, mutta me tiedetään se jo.

Vierailija
39/112 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ennen vaimoa tänä aamuna. Ajelin aikani kuluksi kaluni täysin posliiniksi.

Nyt odotan, että vaimokin heräilisi maistelemaan juuri ajeltua posliinia...

Vierailija
40/112 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä posliinia on paljon huonompi pitää koska monet naiset eivät siitä pidä. Nopeampi ajella kuin kasvattaa sitten tarvittaessa.