Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ja posliini

Vierailija
31.10.2022 |

Minusta on oikeus naisella toivoa sitä, että mies on posliini. Muutamat ovat olleet kehoittamatta ajeltuja ja naisena olen ollut ilahtunut asiasta. Jos vastassa on puska, niin ei paljon huvita 🤢. Ihan turhaan asia on vain naisten ja naiskuvan määreenä. Nykyään miestenkin kuuluu olla siistejä koko kroppansa suhteen. En enää aio tyytyä mihinkään muuhun kuin siistiin ja ajeltuun. Puhtaus on osa viehättävyyttä ja kertoo, että arvostaa kumppania ja se saa vielä enemmän kiinnostumaan toisesta

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää olla karvattomana kuin minä niin se on ok. Mutta jos ei niin sitten ei, se on ok.

Vierailija
62/112 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, minulle ei ole kukaan kommentoinut että karvoitusta olisi tarpeen vähentää. Sen sijaan pari naista on maininnut, että sheivaava mies olisi turn-off, omituisen/friikin/pervon oloinen. Kyseessä voi olla sukupolvikysymyskin, olen gen x ja partnerit joko samoja tai milleniaaleja.

Kyllä mä sanoisin, että meille milleniaaleillekin karvaton mies on enemmän se normi. Olin sinkkuna kolme vuotta ja eipä tullut kyllä yhtäkään karvaista miestä vastaan omassa ikäryhmässä ja vanhemmat eivät kiinnosta. Nykyinen miesystävä pitää itsensä myös karvattomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä taas näitä vastaketjuja, jonka joku on nostanut esiin vuosien jälkeen. 

Vaikutti että aihe ei sua kiinnostanut mutta kommentoit silti? No, jos karvojen ajelusta, taas, aloittaa uuden ketjun, siitä tulee valitus. Aihetta kyllä on koska tälläkin palstalla on aiheesta kymmeniä kirjoituksia. Ja jos käytetään hakua ja löydetään tulokseen sopiva ketju, sekään ei hyvä?! Itse löysin tänne aikanaan tänne Googlen kautta kun etsin aihetta miesten posliini ja sen yleisyys. Ja kun totesin että yleistä on, menin sokeroitavaksi. Ai niin, eihän sua kiinnosta ;) Sittemmin oon silloin tällöin seurannut keskustelua koska se herättää tunteita, joskus aika vahvoja, puolesta ja vastaan. 

Vierailija
64/112 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toivoa, mutta miehelläkin on oikeus sanoa, että tuki pervo suusi. Niin ne naisetkin saattaa vastata.

Vierailija
65/112 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ihan ihonpintaan ajettua posliinia paremmalta näyttää lyhyeksi ajeltu. Trimmerillä saa kivasti lyhyen muutaman millin pituuden. Näyttää vähän miehekkäämmältä, kun on edes jotain jäljellä. Myös helppohoitoisempi, kun ei tarvi koko ajan ajella eikä tuu näppyjäkään.

m40

Vierailija
66/112 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio hoitaa lopulta karvat pois.

Vierailija
67/112 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistittyjä karvoja löytyy mutta jos naiseni ilmoittaisi toiveen, että tykkäisi ennemmin karvattomasta, niin karvathan lähtisi sillä sekunnilla.

Vierailija
68/112 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on mues pysynyt posliinina, kun ilmoitin heti alkuun että suihin en ota, jos on karvoja.

Olisi kiinnostavaa nähdä karvainen terska. Minkä väristä karva on? Näyttääkö mikrofonilta, jollaisia näkee talviurheilukilpailuissa, ettei tuuli suhise. Suhiseeko miehen kulli nyt tuulessa?

Vierailija
69/112 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ihan ihonpintaan ajettua posliinia paremmalta näyttää lyhyeksi ajeltu. Trimmerillä saa kivasti lyhyen muutaman millin pituuden. Näyttää vähän miehekkäämmältä, kun on edes jotain jäljellä. Myös helppohoitoisempi, kun ei tarvi koko ajan ajella eikä tuu näppyjäkään.

m40

Tuo muutaman millin sänki oli itsellä pahin mahdollinen. Alakertaa joutui raapimaan vähän väliä. Kassit kuin neulatyynyt. Vaimokin välillä naureskeli että etkö ole ajellut kun noin raavituttaa. Harrastan juoksua ja ensin ajelin vain nivuset kun ne hankautuivat. Sittemmin vähän lyhentelin muualtakin, ja lopulta ajoin kaikki pois. Pari vuotta sitten vaimo ehdotti lähteä kanssaan brassiin missä oli käynyt jo aiemmin. Nykyään käydään sokeroinnissa säännöllisesti, monesti varattu peräkkäiset ajat. Illalla saatetaan vielä tarkastaa toisiltamme että onko mihinkään jäänyt karvoja.... se taas ei liity tähän.

Vierailija
70/112 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m40

Tuo muutaman millin sänki oli itsellä pahin mahdollinen. Alakertaa joutui raapimaan vähän väliä. Kassit kuin neulatyynyt. Vaimokin välillä naureskeli että etkö ole ajellut kun noin raavituttaa. Harrastan juoksua ja ensin ajelin vain nivuset kun ne hankautuivat. Sittemmin vähän lyhentelin muualtakin, ja lopulta ajoin kaikki pois. Pari vuotta sitten vaimo ehdotti lähteä kanssaan brassiin missä oli käynyt jo aiemmin. Nykyään käydään sokeroinnissa säännöllisesti, monesti varattu peräkkäiset ajat. Illalla saatetaan vielä tarkastaa toisiltamme että onko mihinkään jäänyt karvoja.

Tarkennan sen verran, että kullin yläpuolisen puskan tykkään itse ajaa trimmerillä niin, että jää vähän karvaa. Yleensä trimmerin pienimmällä asetuksella. Kassit ja niiden ympärystän vedän kyllä täysin pois saman koneen toisella päällä.

En vaan tykkää siitä, että kullin yläpuoli on aivan ihonpintaan karvaton. Selkainen näyttää omaan silmään hassulta.

Vierailija
71/112 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja olen alakerrasta täysin karvaton. Vaimo ei siitä tykkää mutta nyt kalu on siistin näköinen. Olen toki niin kuin itse haluan.

Vierailija
72/112 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän mukana karvat ovat vähentyneet päälaelta ja gravitaatio on vetänyt ne alaspäin sieraimiin, korviin, munan ja perseen seutuville. Aina kuitenkin on ollut karvat niin itsellä kuin vaimolla ja kaikenlaista seksi on saatu ja annettu. Luomu on parasta.

Vierailija
73/112 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies ja olen alakerrasta täysin karvaton. Vaimo ei siitä tykkää mutta nyt kalu on siistin näköinen. Olen toki niin kuin itse haluan.

Itsellä on kalu siistin näköinen ihan luonnostaan kun ei siinä karvoja kasva.

Vierailija
74/112 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri kuin edellinen, mutta hyvä sulle. Mulla kasvaa paksumpaa karvaa kolmanneksen verran juuresta ja hajanaisempaa lopun matkaa. En tykkää itse yhtään, ja pidänkin sileänä, ja samalla vaivalla lähtee vähän enemmänkin siitä ympäristöstä. Vaimo kuulemma tykkäisi karvoista ja aina väliin kyselee niiden perään, mutta tässä kohtaa ratkaisee kyllä enemmän oma mukavuus.

Vierailija
75/112 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollu ajeltuna, yksikään nainen ei ole tätä harmitellut. 

Vierailija
76/112 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on. Terveydenhuoltoalan ihmiset eivät tiedä mitään. Minä naisena tiedän että täysposliini on hygieenisin ja hajuttomin. Se on vain bakteerivaginoosi joka minun alapäässä haisee. Karvat lisäisivät sitä ja hidastaisivat sen parantumista.

N23

Vierailija
77/112 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useita naisia, joiden mielestä miehellä tulee olla karvoitusta.

Minusta myös naisella tulee olla karvoitusta.

M56

Vierailija
78/112 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä karvoitus miehen tekee. Mitä virkaa koko testosteronilla jos miehet ja naiset näyttävät samoilta. Mies on aina mies. Ja partamies paras mies.

Vierailija
79/112 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri kuin edellinen, mutta hyvä sulle. Mulla kasvaa paksumpaa karvaa kolmanneksen verran juuresta ja hajanaisempaa lopun matkaa. En tykkää itse yhtään, ja pidänkin sileänä, ja samalla vaivalla lähtee vähän enemmänkin siitä ympäristöstä. Vaimo kuulemma tykkäisi karvoista ja aina väliin kyselee niiden perään, mutta tässä kohtaa ratkaisee kyllä enemmän oma mukavuus.

Anteeksi nyt, mutta onko tämä totta? Kasvaako kenelläkään miehellä, edes hajanaista, karvaa koko varren mitalta? Ja ne kun sheivaa niin sänki on seuraavana päivänä. Mahtaako olla kiva tuntuma vitussa sellainen raastinpuikko.

Vierailija
80/112 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, mutta onko tämä totta? Kasvaako kenelläkään miehellä, edes hajanaista, karvaa koko varren mitalta? Ja ne kun sheivaa niin sänki on seuraavana päivänä. Mahtaako olla kiva tuntuma vitussa sellainen raastinpuikko.

En aio tulla esittelemään, joten sun täytyy nyt vain uskoa. Ja karvathan voi poistaa muutenkin kuin sheivaamalla niin että pysyy sileänä pidempään.

Kuinka yksinkertainen pitää olla, että kun tulee jotain vastaan jota ei omiin kalsareihin pysty kuvittelemaan, niin alkaa öyhötys. Raastinpuikko vitussa, voi herramunjee.