Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ja posliini

Vierailija
31.10.2022 |

Minusta on oikeus naisella toivoa sitä, että mies on posliini. Muutamat ovat olleet kehoittamatta ajeltuja ja naisena olen ollut ilahtunut asiasta. Jos vastassa on puska, niin ei paljon huvita 🤢. Ihan turhaan asia on vain naisten ja naiskuvan määreenä. Nykyään miestenkin kuuluu olla siistejä koko kroppansa suhteen. En enää aio tyytyä mihinkään muuhun kuin siistiin ja ajeltuun. Puhtaus on osa viehättävyyttä ja kertoo, että arvostaa kumppania ja se saa vielä enemmän kiinnostumaan toisesta

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa-a. Toisten mielestä täysposliinissa on vähän nolo/lapsellinen meininki. Itse tykkään ns. "autokauppiaasta", eli on siisti karvoitus, joka ei kuitenkaan ole millään tavalla tiellä harrastustoimintaa rajoittamassa.

Kumppanilta voi toki toivoa kaikenlaista (ja kiva jos toiveet täytetään), mutta en lähtisi pakottamaan ketään mihinkään

Vierailija
102/112 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jaa-a. Toisten mielestä täysposliinissa on vähän nolo/lapsellinen meininki. Itse tykkään ns. "autokauppiaasta", eli on siisti karvoitus, joka ei kuitenkaan ole millään tavalla tiellä harrastustoimintaa rajoittamassa.

Minä en taas tiedä mitään lapsellisempaa kuin aikuinen ihminen joka haluaa ajaa posliiniksi ja ajaakin mutta jättää sitten paniikissa homman kesken ja alapäähän ties mitä pateettista tupsua, sänkeä ja raitaa "ettei kukaan vaan nää että olen sheivannut".

Vieläkin koomisempia ovat nämä keski-ikäiset jokinorsut jota selittävät täällä suu vaahdossa miten se kusipuska on niiiiin tärkeä kun ilman sitä heitä voi vissiin erehtyä luulemaan 9-vuotiaaksi ja ne petoviilit alkavat juosta perässä.

Laihduttakaa nyt ensin sen verran että teitä voi erehtyä alastomana luulemaan ihmiseksi ja katsotaan niitä karvoja sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin ekaa kertaa kaikki pois varmaan viiteen vuoteen, ja nyt ihmettelen miksi en ole tehnyt tätä useammin. Hyviä puolia:

- alasti ollessa näyttää hyvältä kun kalu korostuu enemmän

- tuntuu miellyttävältä kun on sileä iho alapäässä

- itsevarmempi olo seksin varalta, sillä tilanne on sellainen että saattaa olla kohta seksiä yhden uuden tuttavuuden kanssa

Vierailija
104/112 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohtalaisen vahvalla ihokarvoituksella varustettu mies, en tosin mikään karhu. Olen kokeillut vuosien mittaan monenlaisia häpykarvoituksen muotoja ja pituuksia haarukalla kaikki pois... luomupuska. Täysposliini kaltaisellani tyypillä ei toimi jo pelkästään ulkonäkösyistä, koska täysin paljas kohta muun lähialueella (rintakehä, vatsa, reidet) olevan karvoituksen keskellä paistaa kuin iso lokinläjä konepellillä. 

Vähäisellä tai olemattomalla ihokarvoituksella varustettu hoikka mies, etenkin nuoremmasta päästä, sen sijaan näyttää hyvältä täysposliinina. 

Kohdallani kokemus ja kokeilut ovat osoittaneet, että selkeästi rajattu ja reilusti lyhennetty karvoitus häpykummulla on ajattomin, käytännöllisin ja parhaan näköinen malli. Peniksen varren ja kivespussin pidän kyllä täysin sileinä.

Vierailija
105/112 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvojen ajaminen on homojen touhuja. Jokaisen terveen miehen kannattaa lukea tutkimusartikkeli: "Kuinka voi heteroseksuaalinen mies poistaa vartalon karvat ja säilyttää maskuliinisuutensa? Kartoitustarinoita miesten vartalon karvojen depilaatiosta": 'How can a heterosexual man remove his body hair and retain his masculinity Mapping stories of male body hair depilation', by Victoria Clarke & Virginia Braun, Nov. 2018. https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/14780887.2018.1536388

Miehellä karvojen ajelu on selvä indikaatio homoudesta ja/tai viittaa heikkoon testosteronitasoon (naisellisuuteen sekä heikkoon suorituskykyyn).

Vierailija
106/112 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini mies on pedo ja luultavasti homokin.

Vierailija
107/112 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posliini mies on pedo ja luultavasti homokin.

Kiitos. Palaset loksahtivat paikoilleen, kun asiantuntija osasi tiivistää diagnoosin seitsemään sanaan. En ollut osannut yhdistää kohdallani näitä kolmea toisiinsa. Onko niin, että jos annan karvojen kasvaa, seksuaalinen suuntautumiseni muuttuu?

Vierailija
108/112 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvojen ajaminen on homojen touhuja. Jokaisen terveen miehen kannattaa lukea tutkimusartikkeli: "Kuinka voi heteroseksuaalinen mies poistaa vartalon karvat ja säilyttää maskuliinisuutensa? Kartoitustarinoita miesten vartalon karvojen depilaatiosta": 'How can a heterosexual man remove his body hair and retain his masculinity Mapping stories of male body hair depilation', by Victoria Clarke & Virginia Braun, Nov. 2018. https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/14780887.2018.1536388

Miehellä karvojen ajelu on selvä indikaatio homoudesta ja/tai viittaa heikkoon testosteronitasoon (naisellisuuteen sekä heikkoon suorituskykyyn).

Oletko ihan torvi tuossahan juuri tutkittiin ihmisten ennakkoluuloja. Voi hyvää päivää 😂🙈

Vierailija
109/112 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 20 vuotta posliini ja vaimoni myös. Tunto naidessa paljon parempi,  nuolemisessa puolin ja toisin posliini ihan paras. Te jotka homottelette ja haukutte pedariksi ette tunnu tietävän mitään seksista. Epäilen että ette ole edes koskaan toosaa nähneetkään. Hommatkaa elämä ennen kuin tulette huuteleen.

Vierailija
110/112 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 20 vuotta posliini ja vaimoni myös. Tunto naidessa paljon parempi,  nuolemisessa puolin ja toisin posliini ihan paras. Te jotka homottelette ja haukutte pedariksi ette tunnu tietävän mitään seksista. Epäilen että ette ole edes koskaan toosaa nähneetkään. Hommatkaa elämä ennen kuin tulette huuteleen.

Jos mielen työkalu on oikein pieni (lyhyt) niin varmasti karvojen kanssa tuhertelu auttaa.

Vierailija
111/112 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alkanut kiihottua normaalipöheiköistä vaihteeksi. Jännempää kun alapää paljastuu. 

Ei ne karvat 1970-1980-1990 haitannu.

Vierailija
112/112 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitä olla oikeus toivoa, mutta en viitteis sen takia ajella, että jos sattuu tulemaan kohdalle joku, joka ei karvoitusta siedä. Jos puoliso haluaisi, että on sheivattu voisin sen aikaa olla karvaton kun siitä saisi paljon  huomiota alapäähän, mutta jos ei ei niin saisi kasvaa takaisin.