Pystyisitkö mies seurustelemaan oikean missin kanssa
Ja näyttäisi esimerkiksi tältä?
https://2.bp.blogspot.com/-lleMzsxDGQ4/Xpvq5ZIHuQI/AAAAAAAAJLE/V3OF8TYr…
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisri, en pidä ulkonäkökeskeisestä tyhjäpäästä
Tekeekö kaunis ulkonäkö ja sen korostaminen mukamas automaattisesti tyhjäpään ja ulkonäkökeskeisen?
-ap
Eikös misseys ole ulkonäkökeskeistä? Jos on muitakin ajatuksia, ei osallistu tuommoisiin
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta en voi olla miettimättä, missä missi muka kohtaisi minut, ja mitä yhteistä meillä mahdollisesti olisi. Eli en nyt hirveän todennäköisenä pitäisi.
Sama koskee miehiä. Jos alan juttelemaan jonkun kanssa baarissa, pitää olla mukava jutella. Sen jälkeen katson varovasti, että onpa komea mies.
En edes kyllä haluaisi seurustelua minkään mieskarkin kanssa. Olisi epäsuhtainen olo.
Olen seurustellutkin. Kauniitkin naiset ovat naisia, ja yleensä myös muutenkin sangen miellyttäviä, vaikka usein kuulee muuta väitettävän.
Kuvan tapaus näyttää naiseksi meikatulta mieheltä. Ja vaikka nainen olisikin, ulkonäkö on ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta en voi olla miettimättä, missä missi muka kohtaisi minut, ja mitä yhteistä meillä mahdollisesti olisi. Eli en nyt hirveän todennäköisenä pitäisi.
Ihan yökerhossa tai baarissa vaikka?
Kun poistetaan meikki, ammattimaiset valokuvat ja nähdään ne missit normaalielåmässä, niin ihan tavallisilta ihmisiltä hekin näyttävät, tosin hoikilta ja perusnäteiltä, muttei heissä ole mitään ihmeellistä sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Turhan harteikas ja tissit liian kaukana toisistaan.
Muuten menis, krapula-aamuna.Just joo. Ja yleensä saat millaisia naisia sieltä baarista? Susikrapula, pitää kärsiä käpälä poikki aamulla että pääsee pakenemaan? 😁
En tiiä kun en käy baareissa.
Naisia osaan iskeä selvinpäinkin.
Kauniit meni, mutta kauniit ja rohkeat oli liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisri, en pidä ulkonäkökeskeisestä tyhjäpäästä
Tekeekö kaunis ulkonäkö ja sen korostaminen mukamas automaattisesti tyhjäpään ja ulkonäkökeskeisen?
-apEikös misseys ole ulkonäkökeskeistä? Jos on muitakin ajatuksia, ei osallistu tuommoisiin
Ei tee. Mutta jos tekeminen on voimakkaasti suuntautunut omaan ulkonäköön, ihan tunteja päivässä, niin kyllä on muilta asioilta pois.
Paremmin pystyisin, jos näyttäisi tältä.
https://4.bp.blogspot.com/-QeSb8QeXiAU/VvgVB2L85zI/AAAAAAAAApk/sHSAIRht…
Missikisoihin pääsee kuka tahansa,kisojen arvostus sitä luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yökerhossa tai baarissa vaikka?
Kun poistetaan meikki, ammattimaiset valokuvat ja nähdään ne missit normaalielåmässä, niin ihan tavallisilta ihmisiltä hekin näyttävät, tosin hoikilta ja perusnäteiltä, muttei heissä ole mitään ihmeellistä sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n linkittämä missi on siis Miss Nevada Yhdysvalloista. Ihan kaunis nainen mielestäni. Yleensä missit ovat kiinnostuneita jääkiekkoilijoista, ainakin Suomessa on näin.
Niin on. Se on hassua kanssa, miksi missit ovat juurikin jääkiekkoilijoiden, nyrkkeilijöistä tms kiinnostuneita. Toisaalta sen ymmärtää siltä pohjalta, koska he korostavat ultrafeminiinisyyttä, he hakevat vastapuolta, eli ylimaskuliinisuutta, joka ajatuksissa liitetään jonkinlaiseen julkisuuteen, menestykseen ja hieman väkivaltaisiin miehisiin lajeihin.
Ukko40 kirjoitti:
Muuten menis, krapula-aamuna.
Hyvinpä huomasit, että on transseksuaali. Itse en olisi tiennyt.
Ukko40 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Muuten menis, krapula-aamuna.Just joo. Ja yleensä saat millaisia naisia sieltä baarista? Susikrapula, pitää kärsiä käpälä poikki aamulla että pääsee pakenemaan? 😁
En tiiä kun en käy baareissa.
Naisia osaan iskeä selvinpäinkin.
Tottakai osaat. Ja olet silti tällä palstalla iltaisin 😁
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellutkin. Kauniitkin naiset ovat naisia, ja yleensä myös muutenkin sangen miellyttäviä, vaikka usein kuulee muuta väitettävän.
Kuvan tapaus näyttää naiseksi meikatulta mieheltä. Ja vaikka nainen olisikin, ulkonäkö on ei miellytä.
Miten te huomasitte, että ko. henkilö on trans? Itse en huomannut ollenkaan. Miehillä on näköjään aika tarkka silmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te huomasitte, että ko. henkilö on trans? Itse en huomannut ollenkaan. Miehillä on näköjään aika tarkka silmä.
Huomasivat vasta kun googlettivat nimen. Eikä sillä sinänsä pitäisi olla mitään merkitystä sinänsä, vaan eikö miesten pitäisi ennemminkin tukea noin kaunista missiä eikä vetää fobioitaan mukaan?? Kaunis on eikä turhaan voittanut Miss Nevada titteliä mielestäni. Ja kyllä, olen hetero enkä haaveile kenestäkään, pidän kauneudesta ja minua kiinnostaa ihmisluonne yleensäkin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n linkittämä missi on siis Miss Nevada Yhdysvalloista. Ihan kaunis nainen mielestäni. Yleensä missit ovat kiinnostuneita jääkiekkoilijoista, ainakin Suomessa on näin.
Niin on. Se on hassua kanssa, miksi missit ovat juurikin jääkiekkoilijoiden, nyrkkeilijöistä tms kiinnostuneita. Toisaalta sen ymmärtää siltä pohjalta, koska he korostavat ultrafeminiinisyyttä, he hakevat vastapuolta, eli ylimaskuliinisuutta, joka ajatuksissa liitetään jonkinlaiseen julkisuuteen, menestykseen ja hieman väkivaltaisiin miehisiin lajeihin.
Urheilijat harvoin ovat korkeakoulutettuja, tässä syy. Molempia kiinnostaa liikunta ja terveys, ruokavalio. Ovat myös yrittäjähenkisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasivat vasta kun googlettivat nimen. Eikä sillä sinänsä pitäisi olla mitään merkitystä sinänsä, vaan eikö miesten pitäisi ennemminkin tukea noin kaunista missiä eikä vetää fobioitaan mukaan?? Kaunis on eikä turhaan voittanut Miss Nevada titteliä mielestäni. Ja kyllä, olen hetero enkä haaveile kenestäkään, pidän kauneudesta ja minua kiinnostaa ihmisluonne yleensäkin.
-ap
Miten niin fobioita? Jos ei nappaa, niin onko se osoitus fobiasta? Minä en naisena ole seksuaalisesti kiinnostunut female to male -henkilöistä, vaan heterona kiinnostaa heteromiehet. On kaunis kyllä, mutta ei ole biologinen nainen, vaan mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilijat harvoin ovat korkeakoulutettuja, tässä syy. Molempia kiinnostaa liikunta ja terveys, ruokavalio. Ovat myös yrittäjähenkisiä.
Takaako korkeakoulutus älykkyyttä tai oppineisuutta? Itse osaan puhua äidinkieleni Suomen lisäksi sujuvasti englantia ja latinaa, ja olen opiskellut itse niin paljon historiaa että pystyisi tekemään väitöskirjan milloin tahansa, jos menisin yliopistoon sellaista haluamaan. Ja olen ihan tavallinen duunari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apMiten niin fobioita? Jos ei nappaa, niin onko se osoitus fobiasta? Minä en naisena ole seksuaalisesti kiinnostunut female to male -henkilöistä, vaan heterona kiinnostaa heteromiehet. On kaunis kyllä, mutta ei ole biologinen nainen, vaan mies.
Yleistesti ihmisillä on fobioita, en tarkoittanut että sinulla olisi. Tietenkin transnainen on biologisesti mies, mutta ei tämä ole mikään transkeskustelu vaan missikeskustelu.