Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvipöydässä mut jätettiin yksin, vieressä istuva siirtyi toiseen pöytään

Vierailija
30.10.2022 |

En tiedä olisinko loukkaantunut vai en.
Kahvipöydässä meitä oli neljä ja viereeni jäi vielä yksi henkilö lopuksi.
Tämä sanoi siirtyvänsä toiseen pöytään jossa oli useampi ihminen.
Tuntui pahalta!!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle vastaavassa tilanteessa poistuja vielä sanoi, että "Mä meen tonne missä on ihmisiä, joiden kanssa voi jutella". Todellakin otin loukkauksena, en tiedä tarkoittiko hän sitä niin vai ei, mutta erittäin tökeröä ja huonoa käytöstä joka tapauksessa. Tää oli vielä sellaisessa tutustumistapahtumassa, missä hän oli tutor ja mä olin fuksi, eli hän oli osaltaan vastuussa ryhmäyttämisestä. Mun oli silloin vaikea tutustua muihin opiskelijoihin, ja tästä tuli niin paha mieli, että lähdin itkien kotiin enkä uskaltanut osallistua enää muihin fuksitapahtumiin kun pelkäsin, että mut taas torjutaan ja sitten se pahenee kiusaamiseksi. Olin yksin koko opiskeluajan, kunnes vaihdoin yliopistoa.

Ikävää!

Vierailija
62/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ihminen ois odottanu et oisin saanu kahvin juotua ja lähdettyäni mennyt toiseen pöytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin joskus jonnekin äitikahvilaan ekaa kertaa ja koitin rohkeasti istua muiden viereen lapseni kanssa. No, viereinen nainen istui koko tunnin selkä muhunpäin, enkä saanut edes heitä sanottua kellekään. En mä nyt pahasti rikki mennyt, mutta kyllä tuo mieleen jäi :D

Vierailija
64/64 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun käytöstavoilla oli vielä jotain väliä, noin ei olisi toimittu. Mutta ei kannata noista liikaa mieltään pahoittaa. Aina voi ottaa opikseen ja itse käyttäytyä paremmin.

Joo juntti mikä juntti oli hän, joka jätti sinut yksin istumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi