Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvipöydässä mut jätettiin yksin, vieressä istuva siirtyi toiseen pöytään

Vierailija
30.10.2022 |

En tiedä olisinko loukkaantunut vai en.
Kahvipöydässä meitä oli neljä ja viereeni jäi vielä yksi henkilö lopuksi.
Tämä sanoi siirtyvänsä toiseen pöytään jossa oli useampi ihminen.
Tuntui pahalta!!

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla oli ainakin jossain vaiheessa seuraa. Minulla useimmiten ei ole.

Vierailija
2/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sulla oli ainakin jossain vaiheessa seuraa. Minulla useimmiten ei ole.

Lähde sinäkin yhteisöön missä käyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt noin myös, ap! Tuntuu todella pahalta. Miksi ei voi edes kysyä että siirryttäisiinkö molemmat tuonne toiseen pöytään.

Vierailija
4/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sua esti siirtymästä sinne pöytään, missä oli enemmän ihmisiä?

Vierailija
5/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt noin myös, ap! Tuntuu todella pahalta. Miksi ei voi edes kysyä että siirryttäisiinkö molemmat tuonne toiseen pöytään.

Ei kai aikuisen tarvii toista aikuista vahtia? Mitä jos se toinen ois sanonu ei.? Mitä sit oisit tehny?

Vierailija
6/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus jos oisi ollu: ei me siirrytä.

Vierailija
7/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäkö?

Sinä olisit aivan yhtä hyvin jättää sen samassa pöydässä istuvan yksinään, mutta hän ehti ensin. Sinä et olisi varmasti edes huomannut asiaa,jos olisit itse siirtynyt, mutta nyt kun toinen ehti ennen, niin pahoitin mielesi.

Sitä paitsi miksi et itse siirtynyt myös? Toinen on jopa saattanut sanoa, että siirrytäänkö tuonne missä muutkin ovat, mutta tulihan tästä tietenkin parempi tarina näin.

Vierailija
8/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen tapahtuma kyseessä?

Vierailija
9/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä toinen kysyikin/sanoi asiasta, mutta ap ei viitsinyt kirjoittaa asiaa.

Vierailija
10/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa pöydässä ei olisi ollut mulle enää tilaa paitsi jos oisin ottanut ylimääräisen tuolin päätyyn.

Vierailija
11/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun käytöstavoilla oli vielä jotain väliä, noin ei olisi toimittu. Mutta ei kannata noista liikaa mieltään pahoittaa. Aina voi ottaa opikseen ja itse käyttäytyä paremmin.

Vierailija
12/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa pöydässä ei olisi ollut mulle enää tilaa paitsi jos oisin ottanut ylimääräisen tuolin päätyyn.

Sen siitä saa kun hidastelee. Ethän sä siitä voi syyttää ku itteäs.

Mäkin tajuan lähteä ajoissa töihin, että saan auton parkkiin. Liian myöhään kaikki ruudut on jo täynnä.

Vierailija
13/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huomata, että tuollaisessa ei ole kyse siitä, "jätän tuon typeryksen yksin" vaan ihminen on laumasielu ja tekee kaikkensa, että saa itse olla ryhmän jäsen. Siksi siirtyminen toiseen pöytään ihmisten joukkoon - jotta ei itse olisi se, joka jää/jätetään yksin. Tuollaisissa tilanteissa kannattaa vaan seurata perässä joukon jatkoksi, jos kaipaa seuraa.

Vierailija
14/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan et ap on aika hiljanen ja ujo. Sit se ihmettelee, kun sen ympärillä ei viihdytä hiljaa istuen, eikä itse uskalla vaihtaa pöytää jostain syystä ( tuntee kenties olonsa jo etukäteen ulkopuoliseksi). Ehkä et ole ulkopuolinen, kerta alunperin porukkaa oli samassa pöydässä.

Kyllä mäkin esim. juhlissa valitsen kenen kanssa haluan rupatella, enkä pakota kaikkien turisevan mun kanssa.

Vierailija
15/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, olin kerran neljän kaverini kanssa huvipuistossa. Mentiin sellaiseen laitteeseen, missä oli neljän hengen vaunut. 

Oli aika orpoa yksin yhdessä vaunussa, kun kaikki muut meni toiseen.

Ei näin, ihmiset.

Vierailija
16/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun käytöstavoilla oli vielä jotain väliä, noin ei olisi toimittu. Mutta ei kannata noista liikaa mieltään pahoittaa. Aina voi ottaa opikseen ja itse käyttäytyä paremmin.

Komppaan.

Ajattelematon oli se siirtyvä.

Mutta tosiaan, ei varmaan olettanut sinun jäätyvän, eikä huomioinut sinua, eikä ottanut vastuuta sinun valinnoistasi.

Juu, sinäkin voit mennä sinne toiseen pöytään,kuten muutkin. Ihan vaan mennä. Kyllä voit. Voit myös pysyä siinä omassa pöydässä. Molempi parempi. Siihen voi hetken kuluttua tulla myös joku muu.

Vierailija
17/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit lähtenyt vetämään sieltä.

Vierailija
18/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä vuosiluvun milloin näitä tämmöisiä käytöstapoja oli ? Ainakin jo -70 luvulla jätettiin ihmisiä yksin porukan ulkopuolelle.

Vierailija
19/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan et ap on aika hiljanen ja ujo. Sit se ihmettelee, kun sen ympärillä ei viihdytä hiljaa istuen, eikä itse uskalla vaihtaa pöytää jostain syystä ( tuntee kenties olonsa jo etukäteen ulkopuoliseksi). Ehkä et ole ulkopuolinen, kerta alunperin porukkaa oli samassa pöydässä.

Kyllä mäkin esim. juhlissa valitsen kenen kanssa haluan rupatella, enkä pakota kaikkien turisevan mun kanssa.

No, tÄtä ei tarvitse veikkailla: sinä olet tyhmä. Penaalin tylsin.

Aapee voi olla vaikka kuinka kiinnostava tyyppi.

Ei kovaääniset välttämättä kiinnostavia ole. Tai mä en tykkää. Tykkään niistä hiljaisemmista, koska heillä usein on ajatuksia. Oikeita ajatuksia, kun pääsee juttuun.

Sinun kaltaisesi: haukotuttaa.

Vierailija
20/64 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et avannut minkälaisesta tilaisuudesta kyse. Kertaluonteinen vai toistuva. Pakollinen vai vapaaehtoinen.

Joskus erilaisiin tilaisuuksiin tullaan liian suurin odotuksin.

Että tänään minun elämänkestänyt yksinäisyyden ja vaillejäämisen jättimonttu vihdoinkin täyttyy; löytyy ihminen joka on vain minua varten. Hän kuuntelee minua ja parantaa kaikki haavani. Eikö nämä ole aivan inhimillisiä toiveita? Eikö jo viimein olisi minun vuoroni?

Sitten paikalla on vaan jotain itsekeskeisiä tylsimyksiä jotka puhuu vaan jostain asioista eikä kukaan huomannut minua.

Eli parempi ettei ole mitään odotuksia. Sosiaalisia taitoja voi myös opetella ja joskus kuuntelu on viisaampaa kuin puhuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi