Mitä tavaroita ilman ette voi elää?
Onko sulla tämmöisiä tuotteita joista ette voisi luopua? Itsellä tuollainen tuote on liha
Kommentit (998)
Älä koskaan myy tuotetta alhaisempaan hintaan kuin mitä olet maksanut sen itse.
Miksi joulupukin vaimo ei saa syödä joulukarkkeja? - Koska hän ei saisi pysyä kurinalaisena tarpeeksi.
Miksi joulupukki ei koskaan mene naimisiin? - Koska hän on jo perheenisä.
Minulla on tarvittava osaaminen ja tahto saavuttaakseni menestyksen Wall Streetilla.
Miksi joulupukin vaimo ei saa syödä jouluruuaksi valmistettua kalkkunaa? - Koska hän ei saisi pysyä kohtuullisessa painossa tarpeeksi.
En ole välittänyt muiden mielipiteistä ainaisesti ja se on tehnyt minusta menestyjän.
Nauratti oikein koko ketju ei voi muuta sanoa :)
Onko kellään vinkkejä lahjoihin jotka sopivat sekä isovanhemmille että lastenlapsille?
En pelkää menettää koska minulla on aina mahdollisuus nousta ylös ja yrittää uudelleen.
Erittäin mielenkiintoinen ja hyödyllinen esitys. Kiitos että kommentoitte!
Tällä hetkellä silmätipat, pinsetit ja vagifem.
En ole valmis luopumaan vaan aion taistella saavuttaakseni menestyksen.
Miksi apinat eivät koskaan voita olympialaisissa? - Koska ne eivät osaa hypätä puusta puuhun ilman köysiä.
Miksi apinat eivät koskaan voi olla onnistuneita pankkiireita? - Koska ne eivät osaa laskea rahaa.
Miksi joulupukki ei saa nukkua joulun aikaan? - Koska hänen sängyssään on niin paljon lahjoja.
itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )