Mitä tavaroita ilman ette voi elää?
Onko sulla tämmöisiä tuotteita joista ette voisi luopua? Itsellä tuollainen tuote on liha
Kommentit (998)
kunnon pihviliha, derringer käsilaukussa, neliveto pickup. näillä tyttö pärjää pahemmissakin olosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni joka on 23-vuotias suomenruotsalainen huippumalli. Itse olen parikymmentä vuotta vanhempi eli 43v.
Onko naiset tavaroita miehille?
Mitä muuta kuin kotityöt tekevä kodinkone, seksinukke ja nyrkkeilysäkki nainen on miehelleen?
Kahvi taitaa olla viimeinen vaikka ei pelkiltään maistu miltään.
En voi elää ilman kengurukeppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fleshlight
Oli pakko googlettaa mikä tuo fleshlight on ja järkytyin. Saatte mun puolesta käyttää niitä, mutta sitten on parempi olla sinkkuna. Fleslight-miehet ei ole parisuhdemateriaalia näin naisnäkökulmasta. Nainen 23.
Mitä pahaa seksileluissa on? Mielummin ne kun joka vkl kylillä eri vakoa kyntämässä. Itseensä ja nautintoonsa tutustunut mies on todellakin parisuhdemateriaalia, t.N47
Vierailija kirjoitti:
No joopa joo. Ihan joka iikka teistä pystyisi aivan hyvin elämään ilman mainitsemianne asioita. Halu on eri asia kuin tarve. Minä esimerkiksi en halua käyttää silmälasejani vaan tarvitsen niitä. Ilman laseja toimintakykyni kärsii.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Dildoa
Dildoa käyttävä nainen ei ole parisuhdemateriaalia.
M
Ilman omaa eukkoa en voisi olla.on niin mahottoman kiva.ja seiko kelloa.eukko on elämän suola ja sokeri.
Römpsänperän buuma kirjoitti:
Dildoa. Pitää olla jotain tärisevää pil---a.
Dildossa ei ole moottoria. Jos on, se on vibraattori tai hieromalaite.
Vierailija kirjoitti:
Kampa
Kuolet, jos hiukset ovat sekaisin?
Otin esimerkkinä tämän siitä, että millä perusteella tässä ketjussa mainitut esineet/asiat ovat elämisen edellytyksiä.
Mää en voi elää ilman hiaromasauvaa.
Hiusharja tai sitten pitäis leikkaa siili tai mummokypärä. Myös sänkyä ja petivaatteita arvostan, tosis sängystä kävisi myös paksu patja. Hyvät yöunet auttavat jaksamaan. Shampoo ja suihkusaippua sekä pyyhe sekä jonkinlainen deororantti olisivat mukava olla olemassa.
BBC:tä