Mitä tavaroita ilman ette voi elää?
Onko sulla tämmöisiä tuotteita joista ette voisi luopua? Itsellä tuollainen tuote on liha
Kommentit (998)
Vierailija kirjoitti:
Piikkimatto.
Vie stressin ja auttaa uniongelmiin.
Ja pysäyttää autovarkaat
Passia, koska olen maailmankansalainen.
Sähkörummut, ja akustinen virveli jonka päällä on harjoituspädi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi elää ilman Fiskarsin saksia. Minulla on niitä neljät eri tarkoituksiin: yleissakset, paperisakset, keittiösakset ja kynsisakset. Olen kokeillut muidenkin valmistajien saksia, ja Fiskarsin sakset ovat kyllä täysin ylivoimaiset.
Fiskarsin sakset on ihan kuraa. Sain viime vuonna joululahjaksi ja en ole vieläkään jaksanut ottaa pois paketista
Tuo koskee luultavasti uusimpia malleja??
Liha ei ole tavaraa, vaan ruokaa.
Minä tarviin elämiseen:
Hiusharja, koska pitkä ja karkea takkuuntuva tukka.
Hammasharja.
Edes pari vaatekertaa, sukat ja kengät.
Kattila, lusikka, veitsi ja lautanen.
Patja.
Loput on sitten järjestelykysymys.
Kahvinkeitin, kahvioavut ja grinderi
Satisfyer kakkonen 🎉
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni joka on 23-vuotias suomenruotsalainen huippumalli. Itse olen parikymmentä vuotta vanhempi eli 43v.
Onko naiset tavaroita miehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni joka on 23-vuotias suomenruotsalainen huippumalli. Itse olen parikymmentä vuotta vanhempi eli 43v.
Onko naiset tavaroita miehille?
Kyllä, ja niin moenessa mielessä.
Sinullakin on hintasi.
Ruoka, koti, vaatteet ja raha, jolla nuo mahdollistetaan. Oikeestaan siis vain raha on välttämättömyys.
Silmälasit, hammasharja plus tahna, hammasväliharjat, hammaslanka. Omat resepti lääkkeet, lämmin koti, pyykinpesukone, vedenkeitin. Oma perhe. Tabletti ja puhelin.
Silmälasit, hammasharja, kännykkä, tietokone, pesu- ja astianpesukone
Silmälasit, optiset aurinkolasit, krooniset lääkkeet, älypuhelin, tabletti, tietsikka, havaianas varvassandaalit, taskukalenteri, mustat Pilot V5 0.5 kynät, Fiskarsin sakset kynsisaksista keittiösaksiin, Speedo uimapuvut ja muut uintivarusteet, hyvä hiusharja (kampaa kammoksun). Siinäpä aivan jokapäiväiset tärkeimmät.
Kahvi, maito, juusto ja leipä varmaan tärkeimmät.
Ei kai sitä oikeastaan tarvisi kuin ruokaa, lämpimän pienen tilan, ruokaa ja juomaa, vähän vaatteita ja kenkiä. Vessapaperi ja alkeelliset hygieniatarvikkeet olisivat myös kivoja.
Lämmityspuut ja uuni. Sauna. Jääkaappi, kaikki ruoka, pyykkikone, imuri, auto. Sähkön käytössä tarvittava infrastruktuuri. Kaivo, vesipumppu, vesijohto ja hanat, suihku. Riittävän lämmin ja riittävä vaatetus kylmää vastaan.
Siinä varmaan itselleni tärkeimmät, joita arvostan eniten. Noistakin voisi toki jotain karsia, jos oikein suuri pakko siihen olisi. Pystyisin silti vielä pysymään hengissä. Kun vaan ruokaa ja lämpöä olis riittävästi.