Hyvännäköisenä heteromiehenä eläminen on hankalaa välillä
Sekä naiset että miehet yrittää jatkuvasti iskeä ja ihastuu muhun. Ei siinä mitään mutta itse ei kiinnosta miehet pätkääkään mutta hyväkäytöksisenä miehenä en vedä turpiin heti vaan annan asian olla. Mutta siinä se ongelma sitten että eivät jätä rauhaan
Kommentit (24)
Tulisiko heteromies oikeasti vauvapalstalle asiasta kertomaan, hieman epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä miehet siis käytännössä tekevät?
No usein baarin vessassa ne haluais imuttaa mya. Kerran kännissä annoin yhsem jäbän ottaa poskeen mut se meni kännin piikkiin.
Älä sinä pikku Sissy siellä uhittele, suukki auki nyt vaan kun setä käskee...
Mul on iso lerssi. Sitä ne kaikki himoitsevat mun lookin ohella
Ap
Voi sen ilmaista ihan asiallisestikin, että kiitos ja tietyllä tavalla imartelevaakin, mutta ei oman sukupuolen edustajat kiinnosta.
Olen erikoisemman näköinen nainen ja jostain syystä moni pitää ulkoisen olemuksen perusteella minua potentiaalisesti naisista kiinnostuneena. Ja ei, en ole siilitukkainen tanakka tatuoitu tapaus :) ohittaa vaan kohteliaasti nuo ei-kiinnostavat aloitteentekijät, oli he sitten miehiä tai naisia.
Sinun kaltaisten naisten hyväksikäyttäjien takia me kaikki normaalit saadaan naisilta viha niskaamme. Kiitos vaan
Ei Suomessa ole hyvännäköisiä miehiä. Provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No usein baarin vessassa ne haluais imuttaa mya. Kerran kännissä annoin yhsem jäbän ottaa poskeen mut se meni kännin piikkiin.
Taisit tykätä kuitenkin?
Entä jos välttää niitä tilanteita ja paikkoja, joissa voi tulla miehet yrittämään. Sanoo vaan ei kiitos. Ei ota kaveripiiriin kuolaavia. Naisilla on taas tapana roikkua komeassa miehessä hysteerisenä, ainakin nuorena, kunnes järki tulee takas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä?
38
Ap
Kurppa.
Tuskin tänne tulet sitä kertomaan veikkaan et oot tasoa 7 ja loput on sun omaa kuvitelmaa.
Voin uskoa tämän! Se norjalainen komistus Lasse L. Matberg., joka kirjoitti kirjan kutomisesta oli Suomessa kirjamessuilla. Kuulemma nimmarieja oli odottamassa valtava joukko naisia ja muutama mies. Ei oo häpee olla komee. :D
Vierailija kirjoitti:
Tulisiko heteromies oikeasti vauvapalstalle asiasta kertomaan, hieman epäilen.
Tämä. Tällä palstalla ainoa puheenaihe on liikakansoituksen tursottaminen emättimestä.
Ei kerta homoksi tee, jos pyytää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis ole hetero.