Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäkää olla levittämättä koronaa. Tauti on niin karsee!

Vierailija
30.10.2022 |

Olen huomannut että monet ihmiset eivät enää välitä kulkevatko töissä, kaupoilla, harrastuksissa jne. kipeänä. Eikä pestä käsiä. Yskitään, nenä vuotaa, vatsa on sekaisin, valitetaan mitenkä on kipeä olo mutta ei jäädä kotiin eikä tehdä testiä. Meille tuli perheeseen eka korona ja voin sanoa että aivan perseestä tuo tauti on!!! Influenssan ja noroviruksen sekoitus. Oksensin, ripuloin, korkea kuume, kamalat kivut nivelissä, päänsärkyä, yskää, makuaisti hävinnyt jne. Tätä kesti pari viikkoa ja valitettavasti tuli lisäongelmia terveyteeni. Joudun tutkimuksiin kun sisäelimet eivät ole ns. normaalissa hapessa. Ei todellakaan ollut mikään helppo flunssa, ainakaan meillä. Lapsikin oli pirun kipeänä vaikka on hyväkuntoinen muuten. Että pliis. Ei liikuta kipeänä yhtikäs missään missä muita ihmisiä on! Jäädään kotiin sairastamaan.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin äijä pyysi tuomaan 0,70 litran pullon viskiä, kun oli koronassa. Seuraavana päivänä olisi tuottanut lisää. Jos pystyy dokaamaan pullon viskiä, niin ei se niin paha tauti taida enää olla.

Vierailija
42/53 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulla oli yhden päivän selkäsärkyä ja kuumetta, se siitä. Ei jaksa kys. tauti enää pelottaa tai edes kiinnostaa.

Me, myself and I, paskat muista. Itsekäs kusipää olet.

Pysy sinä kotona maski päässä jos et halua koronaa. Miksi minun pitäisi suojella sinua kun en itse tautia erityisemmin välttele? Senkin itsekäs kusipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli jopa pari päivää ihan nuha ja vähän lämpöä, eli ei ole mikään kauhea tauti. Turha liioitella. Ei kannata paskoa immuunivastettaan niillä höpöpiikeillä.

On se vaan jännä, että ennen kun höpöpiikkejä oli, niin sairaaloihin kuoltiin ja oltiin hengityskoneissa. Ja nyt kun on höpöpiikit, niin näin ei nää käy. Höpsistä miten hassua!

Vierailija
44/53 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin äijä pyysi tuomaan 0,70 litran pullon viskiä, kun oli koronassa. Seuraavana päivänä olisi tuottanut lisää. Jos pystyy dokaamaan pullon viskiä, niin ei se niin paha tauti taida enää olla.

Riippuu tyypistä. Monihan on sairastanut oireettomana vuodesta 2020. Osa sitten kupsahti siihen. Naapurin viskimies ei ole väestötason tutkimus.

Vierailija
45/53 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt toista kertaa korona. Nenä vuotaa ja väsyttää. Käyn kaupassa samalla kun vien koiran päivälenkille, ei mitään ongelmaa. On tämä kauhea tauti.

Mä en ymmärrä milloin ihmisistä tuli näin itsekkäitä ja omahyväisiä?

Vierailija
46/53 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pitää itsestään huolta niin, että immuunivaste on mahdollisimman hyvä. Siihen on tuhat ja yksi keinoa, parin vuoden aikana näistä on paljon keskusteltu, ei liikakiloja, D-vit. taso yms.yms.yms. Et voi vaikuttaa muiden käytökseen, vain omaasi. Eikä kukaan estä käyttämästä FFP2-maskia.

T. 0 piikkiä, yksi sairastettu korona.

En edes muista milloinka olen ollut viimeksi kipeänä, siitä on todella monta vuotta aikaa. Ei ole ylipainoa ja terveydestäni olen pitänyt huolta. Mutta niin se vaan korona iski ja kovaa elimistööni. Itsekin kuvittelin että jos ja kun saan tartunnan niin se ei tulisi pahana mutta toisin kävi. Ja maskeista sanoisin sen että niiden varaan en hirveästi luota. Toki jotain auttavat mutta totuushan on se ettei nekään helposti tarttuvaa tautia välttämättä estä. Vastuu kaikkien pöpöjen leviämisestä pitäisi olla meillä jokaisella ihmisellä. Jos on järkeä päässä niin sitä saa myös käyttää, sitä ei tarvitse säästellä . ap

Maskeihin et luota? No ei tietenkään kirurginmaskeihin. Mutta FFP:t suojaa täysin. Olin jokapaikassa maskilla ekat pari vuotta, ja kun menin ekaa kertaa massatapahtumaan ilmas maskia, tuli korona. Sama tarina monella tuttavalla. Aika selvästi autto maskint omalla kohdalla.

Niin, ja niitä maskeja ei varmaan huvikseen käytetä sairaalahenkilökunnan tahdostakaan, sehän on helvetin kallista isossa mittakaavassa. Eli tämä pohdinta omalta fiilispohjalta maskeista on kyllä todella tyhmää. Voi samalla miettiä että kiertääkö maa aurinkoa sittenkään, kun itsestä ei näytä siltä.

Vierailija
47/53 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulla oli yhden päivän selkäsärkyä ja kuumetta, se siitä. Ei jaksa kys. tauti enää pelottaa tai edes kiinnostaa.

Pysy sinä kotona maski päässä jos et halua koronaa. Miksi minun pitäisi suojella sinua kun en itse tautia erityisemmin välttele? Senkin itsekäs kusipää.

Olen työelämässä, joten en voi olla kotona maski päässä. Sinä olet itsekäs mulkersson, juuri sinun kaltaistesi takia korona leviää.

Vierailija
48/53 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä oo tullu sitä koronaa vieläKÄÄN. Käsiä en pese koskaan, maskia en enää käytä. Kaksi rokotusta koska oli työn takia pakko ottaa. 

Et pese koskaan käsiäsi? Kuinka likainen sä oikein olet?

Vierailija
49/53 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse koronan FFP2-maskista huolimatta loppukeväästä. Onneksi oli suht lievä. Muistakaa, että se voi tarttua myös silmien kautta. Aloin nyt käyttää taas maskia, vaikka kesän olin ilman. Yritän välttää toisen tartunnan.

Vierailija
50/53 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työelämässä, joten en voi olla kotona maski päässä. Sinä olet itsekäs mulkersson, juuri sinun kaltaistesi takia korona leviää.

Mistä sinä tiedät olenko levittänyt koronaa, sekopää? :D

Vierailija
51/53 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää nyt olla ottamatta sitä koronaa joka paikasta. Joillekin se tulee näköjään jo toisen ihmisen näkemisestä ikkunan takaa, kun joillekin sitä tautia ei tule vaikka on hypännyt reiveissä ja kaupoissa koko tämän pandemian ajan.

Vierailija
52/53 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain itse koronan FFP2-maskista huolimatta loppukeväästä. Onneksi oli suht lievä. Muistakaa, että se voi tarttua myös silmien kautta. Aloin nyt käyttää taas maskia, vaikka kesän olin ilman. Yritän välttää toisen tartunnan.[/quote

Korona tarttui vaikka oli kunnon maski käytössä. Käsiä pesin jne.

Vierailija
53/53 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin ilmiö, että kun korona oli jo siinä vaiheessa että kehoitettiin ihmisiä pitämään väliä toisiin, niin suomalaiset, joilla on luontainen taipumus pitää etäisyyttä toisiinsa, alkoivat luontonsa vastaisesti tunkemaan toistensa naamalle - kai näyttääkseen että minähän en ketään tottele tai jotain.  Ihmettelin hiukan ja tuntui oudolta kun oli uusi kokemus.  Jossakin määrin taitaa jatkua edelleen.  Kivaa kansaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän