Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia lähetellä kaverille kuvia kaikista ruoista ja hauskanpidosta muiden ystävien kanssa?

Vierailija
29.10.2022 |

Olenko ihan outo kun en pidä tällaisesta tavasta? Ei tulisi ainakaan itselläni mieleen toimia samalla tavalla. Lähetellä kuvia muiden kanssa valmistetuista ja nautituista herkuista ja pirskeistä, jotka liittyvät kuvan vastaanottajaan niin paljon, että häntä ei itseään niihin edes kutsuttu, tai jos kutsuttiinkin niin en syystä tai toisesta päässyt paikalle. Itse kokisin sen leuhkimiseksi tai joksikin pätemiseksi.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok, mitä hemmettiä?

Vierailija
2/88 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok

Vierailija
4/88 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. 

Vierailija
5/88 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Outoa mielensä pahoittamista. Jakaa elämäänsä kanssasi. Miksi ihmeessä mielesi siitä pahoitat?

Vierailija
6/88 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facen seinällä normaalia. Yksityisesti lähetettynä ei ole normaalia, jos kuvia ei ole pyydetty.

Vierailija
7/88 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai on. Ihminen jolle tuo ei ole ok on niitä, joiden mielestä ihan kaikki asiat on salaliitto heitä itseään vastaan. Pirkko henkäisi oudosti, se varmaan vihaa mun uusia kenkiä!

Vierailija
8/88 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on kutsuttu muttei päässyt paikalle niin ihan kiva tapa. Muuten saattaa olla erikoista tai sitten ei. Yhdellä tutulla on joskus tapana laittaa esim. käytiin naapureiden kans syömässä ja kuva porukasta. Ei siinä minusta mitään kamalaa ole.

Vierailija
9/88 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai on. Ihminen jolle tuo ei ole ok on niitä, joiden mielestä ihan kaikki asiat on salaliitto heitä itseään vastaan. Pirkko henkäisi oudosti, se varmaan vihaa mun uusia kenkiä!

Siis miten tuo on normaalia? Selitä, perustele. Minusta olisi tosi outoa, jos joku random tuttu lähettäisi minulle yksityisesti yksityisjuhlista kuvia, jotka EVVK, puhumattakaan hyvän ystävän juhlista, joihin en ole edes kutsuttu. Tulisi mieleen, että onko suuttunut jostain, kun ei kutsunut, haluaako tahallaan pahan mielen aikaan, vai onko vain niin mäntti ettei ajatellut, miltä toisesta tuntuu?  Nyt taisi olla Halloween-juhlat kyseessä ja kuvat Whatsapp-massapostituksena kaikille? Miksei laita johonkin Instaan, ja sieltä sitten katsomaan ne pösilöt, joita kiinnostaa.

Jospa viesti tuli vahingossa sinulle? Tarkoitus oli mennä jollekin toiselle?

Vierailija
10/88 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tuo on normaalia? Selitä, perustele. Minusta olisi tosi outoa, jos joku random tuttu lähettäisi minulle yksityisesti yksityisjuhlista kuvia, jotka EVVK, puhumattakaan hyvän ystävän juhlista, joihin en ole edes kutsuttu. Tulisi mieleen, että onko suuttunut jostain, kun ei kutsunut, haluaako tahallaan pahan mielen aikaan, vai onko vain niin mäntti ettei ajatellut, miltä toisesta tuntuu?  Nyt taisi olla Halloween-juhlat kyseessä ja kuvat Whatsapp-massapostituksena kaikille? Miksei laita johonkin Instaan, ja sieltä sitten katsomaan ne pösilöt, joita kiinnostaa.

Ei minulle ainakaan tule mitään tuntemuksia siitä että minua ei kutsuttu johonkin. Juuri äskettäin ystäväni laittoikin kuvia yksien juhlien tarjoiluista mitä siellä oli ollut. Ihasteltiin niitä yhdessä, olin iloinen siitä että ystävälläni oli ollut kivaa. Miten tuollaisesta voi ajatella että joku on suuttunut?

Vierailija
11/88 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Lähipäiväkodissakin oli sääntö, että juhlista ei puhuta, ja kutsut sujautetaan lokeroihin huomaamatta, koska seuraukset ovat muussa tapauksessa niin negatiivisia. Saati, että vielä lähetettäisiin ei-kutsutuille kuvat herkuista ja toisten hauskanpidosta hieroen naamaan sitä, että sinut tai sinun lapsesi jätettiin ulos.

Vierailija
12/88 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaan ilkeää. Todella ärsyttävää.

Vierailija
13/88 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Man frågar sig hur dålig festen är om man inte kan umgås med dem som är på festen, utan måste börja umgås med telefonen?

Vierailija
14/88 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole asiallista. Olen lapsellekin opettanut, että kaverien tulevista synttäreistä ei pidä puhua muille kuin sellaisille kavereille, jotka hekin ovat tulossa samoihin juhliin.

Vierailija
15/88 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, alitajuntaisesti yrittää saada toiselle surkean olon, ellei tietoisesti

Vierailija
16/88 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa käytöstä. Täällä me muut pidetään hauskaa mutta sä et pääse mukaan. Törkeää.

Vierailija
17/88 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun lähettää aina yksityisesti minulle näitä eikä pistä faceen. Ilmeisesti jos eivät ole riittävän hyviä faceen, niin pistää sitten minulle yksityisesti. En toki tiedä pistääkö kaikille muillekin ystävilleen mutta luulen että ei. Pitääpä kysyä. Just nyt ajattelin kyllä hiukan ghostailla.

Vierailija
18/88 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kahvilaan kaverini kanssa, hän ensimmäiseksi kaivaa kameransa ja kuvaa kaikki annoksensa. Ystävyys jatkui tasan 4 kertaa. Hän jakoi niitä kuvia.

Vierailija
19/88 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuollaisestakin voi pahastua.

Jos ystäväni olisi kutsuttu juhliin, mutta ei pääsisi osallistumaan, niin tietenkin hänelle laitettaisiin viestiä ja kuvia juhlista, että täällä me ollaan, hauskaa on, harmi kun et ole paikalla.

Jos taas olen kavereideni tai sukulaisteni kanssa jossain erityisessä juhlapaikassa, niin jälkeen tietenkin laitan viestiä (kuvia) ystävälleni, että esim. täällä Maijun ja Rikun häissä ollaan nyt.

Samoin itse saan kuvia ystävältäni, kun hän puuhaa jotain ystäviensä kanssa.

Vierailija
20/88 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on kutsuttu muttei päässyt paikalle niin ihan kiva tapa. Muuten saattaa olla erikoista tai sitten ei. Yhdellä tutulla on joskus tapana laittaa esim. käytiin naapureiden kans syömässä ja kuva porukasta. Ei siinä minusta mitään kamalaa ole.

Minusta ei ole ok silloinkaan. Voihan harmittaa kovasti ettei päässyt paikalle esim. lapsen sairauden takia. Eri juttu olisi kuva, jossa kaikki yhdessä lähettävät terveisiä tälle joka ei päässyt paikalle, mutta ei valokuvat vain esim. niistä herkuista mitä syödään. Varsinkin jos ei ole pyytänyt mitään kuvia. Tuollainen kuva on vähän niin kuin että what's the point?