Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kuinka suhtautuisit, jos miehesi vaatisi isyystestin vaikka lapsi olisikin miehen?

Vierailija
29.10.2022 |

Menisikö luottamus mieheen?

Sallisitko miehen epäillä sinua?

Kommentit (291)

Vierailija
241/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon naisesta, jos haluaa salata totuuden mieheltä, ja totuuden tultua esille eroaa ja vaatii elareita. Tuossa tilanteessa naisen tulisi olla iloinen, kun ei ole pettänyt ja mies saa tästä lääketieteellisen todistuksen.

Onneksi olen vela. M25

Mekin olemme onnellisia siitä että olet vela. :)

Noinko paljon se teitä naisia ärsyttää, kun mies on mielummin onnellisesti sinkku kuin suominaisen kotiorjana ja Tinder-panojen elarimaksajana? Surullista. M25

Jos haluat elää onnellisessa parisuhteessa naisen kanssa, niin tee, kuten minä. Etsi nainen jostain Aasian maasta ja mieluummin sellaisesta, jossa naiset ovat kunniallisia ja siveitä. Ei näihin suomalaisiin jakarikottaraisiin kannata tuhlata elämäänsä.

Apua, luuleeko joku setis tosissaan että Aasian maissa naiset ovat kunniallisia ja siveitä? :D

Jotenkin suloista, tekisi mieli halata.

Hyhhyh. Kuka ny hoo.uoraa haluais halata

Vierailija
242/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus menisi ja pahasti. Loukkaantuisin todella pahasti. Tuo on lisäksi syy epäillä että mies itse pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset!

Eli, ollakseni hyvä poikaystävä, minun tulisi siis luopua oikeudestani tietää onko lapsi minun? Itse ainakin pyrin olemaan paras mahdollinen versio itsestäni ja parantaa jatkuvasti, mutta...

tämä on kova paikka. Nainen tietää kenen lapsi on 100 prosentin varmuudella. Ja hyvänä poikaystävänä minun ei siis tulisi saada tietää totuutta? Alle 100 prosenttinen varmuus.

Minun täytyy miettiä tätä ja jutella tyttöystäväni kanssa. Kiitoksia, naiset.

Useimmat isät tietävät asian 100 %:n varmuudella.

Ei ilman isyystestiä.

Kyllä, ilman isyystestiä. Ymmärrän toki, että sellaiset parisuhteet ja perheet saattavat olla sinulle vieraita. Sääli.

Nainen tietää. Mutta mies tarvitsee isyystestin. Naisella on salattavaa, jos muuta väittää. Tai paska ego. Tai molemmat. :)

Vierailija
244/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin ja laittaisin miehen maksamaan elareita.

Kertoo paljon millaisia suominaiset ovat, kun tämä kommentti saa ylänuolia. M27

Kun ovat sellaisia jotka eivät tykkää että epäillään pettämisestä täysin syyttä suotta?

Ei avaus erittele onko syyttä vai syystä. Voihan olla, että juuri tämä lapsi nyt sattuu olemaan miehen, mutta historiassa muitakin isiä tai pettämistä. Kyllähän tuollaiselle vaatimukselle yleensä ihan syy on.

Vierailija
245/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei koskaan saisi palstamammojen mielestä epäillä naisensa uskollisuutta, mutta he itse kyllä saavat epäillä miehestä samaa. Onhan täälläkin ollut paljon viestiketjuja, joissa pohditaan, että pettääkö se mies, heti ollaan varmoja että kyllä niin on ja hoetaan, että "Jätä se sika" vaikka mies viipyisi ehkä pari minuuttia liian pitkään roskia viemässä.

Vierailija
246/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saan sitten miehen juoksut selville? Mitä todisteita hän esittää omasta puolestaan?

Luota mieheen. Niinhän te naiset tässä ketjussa olette vaatimassa miehiäkin luottamaan erolla uhkaamalla. Luota, nainen.

Jos toinen väittää että olen pettänyt häntä, ei hän ole luottamukseni arvoinen. Hän on, joka ei sellaisia syytöksiä perusteetta esitä.

Alapeukuttajilta pakko kysyä että teistäkö olisi ok että teitä epäiltäisiin pettämisestä täysin perusteetta ja epäreilusti? Kukoistaisiko rakkautenne tällaisessa suhteessa? Itse olisitte reiluja ja rehellisiä ja toinen syyttää pahimmasta mahdollisesta. Miten sellaisen kanssa voisi enää olla?

Tuleeko sulle ihan yllätyksenä että kaikki muut ihmiset ei ole samanlaisia hermoheikkoja hysteerikkoja kuten sinä joka ottaa kaikki asiat tunteella ja henkilökohtaisena loukkauksena?

Asiaan voi suhtautua täysin rationaalisesti ja puhtaasti järjellä ilman sen suurempaa vouhkaamista. Ja varsinkin kun testin jälkeen millekään vouhkaamiselle ei ole syytä lainkaan eikä asiaan tarvitse palata enää ikinä vaan kumpikin tietää olevansa 100% varmuudella lapsen biologinen vanhempi. Ei edes silloin kun sukset menee ristiin ja aletaan sopia huoltajuudesta ym.

Taitaa nämä pelkästä ajatuksestakin loukkaantujat olla just niitä joille ei ihan itsellekään ole varmaa kuka sen lapsen isä on kun ehdokkaita on enemmän kuin yksi. Ja ainakin siihen pitää jatkossakin olla optio, että n*ssia voi vaikka naapuria ilman ehkäisyä jos siltä tuntuu.

Ja sekin on ihan fine. Kunhan vaan sitten vaan on parisuhteessa sellaisen miehen kanssa jolle se myös on ok, että omana lapsenaan kasvattama onkin mahdollisesti jonkun muun biologista jälkikasvua eikä sillä ole mitään väliä.

Näistä asioista pitää puhua jo ennen kun lyödään hynttyitä yhteen ja yhteisten (tai osin/leikisti yhteisten) lasten hankkimista aletaan suunnitella. 

Sepä se, kun yksikään mies tässä ketjussa ei ole sanonut, että asiasta pitää puhua tapailun alkuvaiheessa.

Mieskö sinun mielestäsi määrittelee ne asiat mistä tapailuvaiheessa/parisuhteessa puhutaan, mutta sitten se miehen valitsema ajankohta ei kuitenkaan sovi? Ja jos mies ei ota asiaa puheeksi silloin kun se sinulle olisi sopinut niin asiasta ei pidä puhuakaan ikinä? Silti sä et itse saa suutasi auki sinä ainoana hetkenä kun asiasta keskusteleminen sinulle sopii.

Miksi ihmeessä tämä pitäisi nimenmaan just miehen edes ottaa puheeksi? Vai onko tässä sama juttu kuin avioehdossa, että nainen ei sitä (yleensä) ota puheeksi saati sitten ehdota, ja kun mies sen tekee niin mies onkin sika joka kuvittelee naista onnenonkijaksi..

Monet nykynaiset tuntuu elävän edelleen osin jossain menneessä ajassa ja harlekiinihömpässä sekä haluavan nyppiä kummastakin ne itselle mieluisat rusinat pullasta.

Avioehdot ja isyystestit on nykyaikaa koska enää ei parisuhteetkaan ole kuten ennen.

Se ottaa asiat puheeksi, kenelle ne on tärkeitä. Ihan sana oliko kyseessä isyystesti, lapsiluku tai asuinpaikka.

Vierailija
247/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi dna-testin ennen isyydenvahvistamista. Kysyi onko ok mulle. Oltiin lapsen syntyessä oltu vain n. vuosi yhdessä. Oli ok lulle mutta kysyin kyllä että tajuathan rakas, että vaikka olet lapsen isä, ei se poista mahdollisuutta että olisin pettänyt. Sanoi, ettei epäile pettämistä, ei muuten olisi kanssani, mutta haluaa mustaa valkoisella. En jaksa ylimääräistä draamaa, inhoan kun yksinkertaisista asioista tehdään show, joten testi otettiin ja 10v. myöhemmin yhdessä ollaan.

Vierailija
248/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sille miehelle apteekin sylkitesti riitä? Voi tehdä ihan ite, jos tahtoo olla varma. Eikä ole pakko kertoa tai pyytää lupaa keneltäkään. Jos virallisen haluaa niin viimeistään isyyttä tunnustaessa se pitää vaatia. Suostuisin, jos osaisi kysyä asian oikein. Varsinkin, jos suhde olisi tuore ja täyttä varmuutta ei olisi. Oman mieheni, jos aikuisten lastemme isyydestä alkaisi höpöttää, kehottaisin dementia testiin ensin.

Vierailija
249/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin huolta ettei mies näe enää lastaan ikinä.

Eli rankaisisit lasta? Oletpa hieno ihminen. Tapu, tap.

Vierailija
250/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että mitä oikein epäilee ja miksi. Suostuisin testiin mutta kun lapsi osoittautuisi miehen lapseksi niin varmaan käsiteltäisiin asiaa lisää. Että miksi hänellä on harhaluuloja minusta.

Vierailija
251/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin huolta ettei mies näe enää lastaan ikinä.

Eli rankaisisit lasta? Oletpa hieno ihminen. Tapu, tap.

Päinvastoin suojelusin lasta hänen biologiselta isältään joka on selvästi vainoharhainen.

Vierailija
252/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyystesti on äärimmäinen osoitus puolisoiden välisestä rakkaudesta, kuten vihkiminen kirkossa.

Vierailija
253/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjellä varmaan ymmärtäisin asian, mutta tunnetasolla en. Varsinkaan juuri synnyttäneen höyryissä...

Miehille en suosittele asiaa puolisoilleen esittämään. Mikäli epäilyttää, kannattaa olla hiljaa ja tehdä itse ne dna "postitestit". Ja siitä testaamisesta ei sitten kannata hiiskua sanaakaan ikinä kenellekään, jos tuloksen mukaan lapsi on miehen.

Vierailija
254/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei koskaan saisi palstamammojen mielestä epäillä naisensa uskollisuutta, mutta he itse kyllä saavat epäillä miehestä samaa. Onhan täälläkin ollut paljon viestiketjuja, joissa pohditaan, että pettääkö se mies, heti ollaan varmoja että kyllä niin on ja hoetaan, että "Jätä se sika" vaikka mies viipyisi ehkä pari minuuttia liian pitkään roskia viemässä.

PUHUT TOTTA!

Suominaisilla on PASKA ego ja huono itsetunto. Miestä saa epäillä, mutta suominainen ei anna miehille samaa oikeutta.

Huonoa laatua nämä meidän naiset.

Vierailija
255/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jäisi kiinni pettämisestä, sillä pettäjä epäilee kumppaniaan pettäjäksi.

Vierailija
256/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset!

Eli, ollakseni hyvä poikaystävä, minun tulisi siis luopua oikeudestani tietää onko lapsi minun? Itse ainakin pyrin olemaan paras mahdollinen versio itsestäni ja parantaa jatkuvasti, mutta...

tämä on kova paikka. Nainen tietää kenen lapsi on 100 prosentin varmuudella. Ja hyvänä poikaystävänä minun ei siis tulisi saada tietää totuutta? Alle 100 prosenttinen varmuus.

Itseasiassa ainoastaan ne isät jotka on teettäneet isyystestin tietää asian 100% varmuudella.

Vierailija
257/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä luottamus menis. En tiedä jatkuisko suhde vai ei. En ole ikinä pettänyt enkä antanut mitään aihetta moiseen. Olen aina kotona, kenen hemmetin kanssa edes pystyisin pettämään. Ja varmasti menis luottamus myös isän ja lasten kesken. Nuo on jo teinejä ja osaa ihan itse ajatella asioita. Isä epäilis onko heidän isä ja epäilis myös äidin pettäneen. Saattas olla aika viileä ilmapiiri täällä kotosalla.

Vierailija
258/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset!

Itseasiassa ainoastaan ne isät jotka on teettäneet isyystestin tietää asian 100% varmuudella.

Itseasiassa useimmat isät tietävät asian 100 %:n varmuudella, ilman mitään testejä. Sillä tavalla perheitä lähinnä perustetaan. Tiedän, tämä tulee teille poikasille vielä ihan uutisvälähdyksenä, mutta toivottavasti pääsette sellaisen parisuhteen makuun joslus.

Vierailija
259/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä luottamus menis. En tiedä jatkuisko suhde vai ei. En ole ikinä pettänyt enkä antanut mitään aihetta moiseen. Olen aina kotona, kenen hemmetin kanssa edes pystyisin pettämään. Ja varmasti menis luottamus myös isän ja lasten kesken. Nuo on jo teinejä ja osaa ihan itse ajatella asioita. Isä epäilis onko heidän isä ja epäilis myös äidin pettäneen. Saattas olla aika viileä ilmapiiri täällä kotosalla.

Tinderhän ei toimi kotonasi... -.-

Vierailija
260/291 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderhän ei toimi kotonasi... -.-

No ei se kyllä toiminut silloin, kun meidän lapset on tehty, kun ei sitä ollut olemassakaan. Ei ollut edes kunnon älypuhelimia 😂