Mies ei maksanut treffeillä!
Iso pettymys, kun itse panostat ja laitat itsesi kauniiksi. Ekat treffit pitkän suhteen jälkeen ja heti näin. Tavat on muuttuneet selvästi. Mietin nyt, kannattaako edes jatkaa tuon tyypin kanssa, kun jäi paha maku alusta.
Kommentit (310)
On naisia, jotka loukkaantuvat jos ehdottaakin laskun maksamista. Ei ole yksonkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä olen ajatellut että jos jonkun kanssa on hetki juteltu etänä ennen tapaamista, ja selvästi kiinnostusta on molemmin puolin niin ihan kivahan se on viettää yhdessä ravintolailta tutustuessa, ja ehdottomasti sen maksaisin mielelläni. Ja jokin nätti kimppu kukkia jos vielä tarttuu mukaan, niin saa helposti ilahdutettua toista tavattaessa. Jos käy niin ettei homma toimikaan, mitäs sitten, sai kuitenkin viettää hetken ja syödä hyvin ja toinenkin saa sitten masun täyteen ja vielä kaunista kotiinvietävää.
Mielestäni on kaunis ja huomaavainen ele tarjota toiselle, oli sitten mitä sukupuolta hyvänsä. Sitä en vaan näin naisena ymmärrä, että näin tasa-arvon aikoina naiset yhä olettavat, että miehen on maksettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä olen ajatellut että jos jonkun kanssa on hetki juteltu etänä ennen tapaamista, ja selvästi kiinnostusta on molemmin puolin niin ihan kivahan se on viettää yhdessä ravintolailta tutustuessa, ja ehdottomasti sen maksaisin mielelläni. Ja jokin nätti kimppu kukkia jos vielä tarttuu mukaan, niin saa helposti ilahdutettua toista tavattaessa. Jos käy niin ettei homma toimikaan, mitäs sitten, sai kuitenkin viettää hetken ja syödä hyvin ja toinenkin saa sitten masun täyteen ja vielä kaunista kotiinvietävää.
Mielestäni on kaunis ja huomaavainen ele tarjota toiselle, oli sitten mitä sukupuolta hyvänsä. Sitä en vaan näin naisena ymmärrä, että näin tasa-arvon aikoina naiset yhä olettavat, että miehen on maksettava.
Eivät kai läheskään kaikki Suomessa oleta sitä mutta suurin osa arvostaisi sitä. Ja jos nyt mennään syvemmälle parisuhteen ja elämän dynamiikkaan niin voisin kuvitella että paremmin ne asiat luonnistuvat ihmisten välillä jotka miettivät yleisesti ottaen miten voin ilahduttaa toista kuin että mietittäisiin jotain tasa-arvokysymyksiä ja vertailtaisiin sukupuolirooleja yms. Vähemmän romanttista ja hauskaa. Ja samallahan siinä sitten selviäisi onko toisilleen sopivat. Aion jatkossakin tarjota ja olla herrasmies ja viettää aikaa ihmisten kanssa jotka näkevät asiat positiiviselta kannalta.
Tämä ketju on hyvä todiste että naiset hakevat miehestä ainoastaa hyötyjä itselle eikä kumppanuutta niin kuin miehet
Vierailija kirjoitti:
En jakele tuntemattomille rahaa enkä maksa tuntemattomien ostoksia muutenkaan niin miksi tekisin sen ekoilla treffeillä, toisilla treffeillä ja siitä eteen päin asia on aivan erikseen kun on jo vähän päässyt tutustuun
Tuskin oot päässyt toisille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on hyvä todiste että naiset hakevat miehestä ainoastaa hyötyjä itselle eikä kumppanuutta niin kuin miehet
Niinku mitä hyötyä? Mä maksan oman ruoan tai juomat. Joskus olen tarjonnut miehelle juomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku mitä hyötyä? Mä maksan oman ruoan tai juomat. Joskus olen tarjonnut miehelle juomia.
Oletkin arvostettava harvinaisuus, luepa tämän ketjun kommentit läpi niin saatat huomata itsekin kuinka harvinainen olet
Christiiina kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää, minkä ikäisiä ovat ne naiset, jotka ovat sitä mieltä, että miehen kuuluu maksaa molempien lasku treffeillä. Tuntuu ihan oudolta, että miten kukaan moderni alle 50-vuotias suomalainen nainen ajattelee noin. Varmaan mun 69-vuotias mutsi ajattelee, että miehen kuuluu tarjota naiselle ensitreffeillä, mutta että kukaan nuori nainen ajattelee noin?
Miehen ei kuulu maksaa naisen ruokaa/juomaa.
T. 52v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkin arvostettava harvinaisuus, luepa tämän ketjun kommentit läpi niin saatat huomata itsekin kuinka harvinainen olet
Olen lukenut ja ihmettelen näitä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisia hävetä olla treffeillä maksullisina eli prostituutteina.
Oletko joskus ottanut vastaan kaverisi tarjoaman kaljan?
Vierailija kirjoitti:
Joo, se miesten haikailema "kumppanuus" on nähty muissa ketjuissa: naisille kuuluu lastenhoito ja kotityöt, mies hankkii leivän pöytään. Paitsi ettei hanki, siihen tarvitaan myös naisen kokoaikainen työssäkäynti.
On se kumma kun tasa-arvo tulee naisille yllätyksenä.
Jos mies tarjoaa treffeillä, silloin pitäydytään siinä vanhassa maailmassa jossa mies ansaitsee perheen elannon ja nainen kotirouvana hoitaa kodin.
Ei siinä mitään pahaa jos tuota haluaa. Se ei vain ole enää nykyaikaa.
Taas ketjun täydeltä keskustelijoita, jotka eivät edes käy treffeillä :-DDDDDDDDD
Minä tarjosin miehelleni ensitreffeillä, onko hän prostituutti? Voinko odottaa hänen tästä lähtien tekevän kaikki kotityöt?
Saahan sitä tarjota vaikka pillua ensi treffeillä mutta jos olettaa että mies maksaa ja loukkaantuu jos ei, niin silloin ollaan kivikaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa vuoteen 2022 jolloin naiset on vahvoja ja itsenäisiä eikä miesten tarvi toimina naisen palvelijana ja rahapussina
Just noin. En antaisi edes miehen maksaa ekoilla treffeillä.
Luulee pian saavansa jotain.
No minähän en kävisi treffeillä kuin kerran miehen kanssa joka luulee kahvit maksamalla saavansa jotain.
Siksi onkin hyvä testi: jos mies maksaa kahvini kohteliaana eleenä ja ei treffien jälkeen odota saavansa siitä palkkiota niin se on ok. Voisin jatkaakin hänen kanssaan seuraaville treffeille jos kemiat olisivat kohdanneet.
Mutta jos sama, mutta alkaa inttää palkkion saamista niin se on soromnoo.
Ei ok. Ei seuraavia treffejä. Voin ja osaan sanoa ei.
Opetelkaa te muutkin.
Opetelkaa myös siihen, että mies arvostaa seuraanne ja on kohtelias ekoilla treffeillä. Minä olen myös kohtelias ja saatan maksaa seuraavilla. Jne.
Kannatan tasa-arvoa, mutta tietyt jutut treffailussa ovat ja pysyvät.
Kitupiikki mies on kitupiikki suhteesakin. Ja todella epäviehättävä.
Minä ajattelen näin, muut saavat ajatella kuinka tykkäävät.
Mutta olen kyllä saanut yleensä miehiltä hyvää kohtelua.
On hyvä jos etenkin ensitreffeillä molemmat maksaa omansa. Siinä ei synny minkäänlaista henkistä velkaa toiselle, voi lähteä paikalta vaikka samantien, ei tarvitse istua siinä kohteliaisuudesta siksi kun toinen maksoi juoman tms.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä jos etenkin ensitreffeillä molemmat maksaa omansa. Siinä ei synny minkäänlaista henkistä velkaa toiselle, voi lähteä paikalta vaikka samantien, ei tarvitse istua siinä kohteliaisuudesta siksi kun toinen maksoi juoman tms.
Nykyajattelun mukaan nainen saa liueta milloin vaan ja mies hoitaa laskun.
Myös hyviä perinteitä kuolee tasa-arvon nimissä, se on nyt vaan tätä z sukupolvea. Jokainin voi itse päättää, onko se hyvä vai huono asia.