Huomaan että 37 v mies on jo aika pohjalla naisten silmissä.
Ei naiset osota mitää kiinnostusta missään, ei ota yhteyttä ei vastaa, sit jos ottaa yhteyttä lukee viestin eikä vastaa. Tinderissä ei tule osumia. Baareissa naisia kiinnostaa vain omat kaverit, ja tällästä se on, kai sitä jotain vikaa mussa sitte on kun se on aina tällästä, haluaisin seurustella enkä olla yksin.
Kommentit (315)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä lopetan kirjottamisen taas tänne, täälä jo haukutaan alemman tason mieheksi joka ei koskaan kelpaa naisille. olen KYLLÄ KELVANNUT JA SEURUSTELLUT PISTE.
No mikämsitten on ongelma? Ensin valitatte, että et kelpaa, ja nyt sitten kelpaatkin. Problem solved.
Joo mutta se oli joskus ennen, nyt olen jo vuosia ollut sinkkuna
No niin, eli onkin ongelma. Jos et saa naisilta ollenkaan vastakaikua, niin sitten yrität vääränlaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä jaksa enää ees yrittää kun on ykspuolista se kiinnostus ja toista ei sillain oikee kiinnosta mikään, vähä tuntuu sit usein siltä ettei vaa kelpaa kellekkään ja on niin näkymätön jotenkin.
Jos toinen ei ole sinusta kiinnostunut, niin siitä pitäisi päätellä jotain.
Ei ole ketään ollut kiinnostunut, minä itse olen monestaki potentiaalisesta naisesta mutta antavat heti pakit tai käy selväksi etteivät ota ees yhteyttä ja halua tavata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä lopetan kirjottamisen taas tänne, täälä jo haukutaan alemman tason mieheksi joka ei koskaan kelpaa naisille. olen KYLLÄ KELVANNUT JA SEURUSTELLUT PISTE.
No mikämsitten on ongelma? Ensin valitatte, että et kelpaa, ja nyt sitten kelpaatkin. Problem solved.
No niin, eli onkin ongelma. Jos et saa naisilta ollenkaan vastakaikua, niin sitten yrität vääränlaisia naisia.
No en saa, se on tässä ongelma, kun mua taas kiinnostaa he ja ovat mun tyyppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolle vastasit, mutta usko pois, löytyy tonnitolkulla miehiä, jotka eivät saa vastakaikua minkäänlaisilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Et kelpaa, koska
a) jankkaat
b) olet rasittava
c) mielenvikainen
d) et lainkaan omaperäinen
e) tyhmä
f) sinulla ei ole itsetuntoa
g) haikailet eksäsi perään
h) olet äkkipikainen
i) suutut nanosekunnissa
j) rähjäät naisille
k) haukut naisia
l) stalkkaat naisia
m) mielenterveysongelmainen
n) yksinkertaisesti typerä
.. jatkanko?
Monet ihmiset on yksinkertaisia sori vain, ovat silti osa parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolle vastasit, mutta usko pois, löytyy tonnitolkulla miehiä, jotka eivät saa vastakaikua minkäänlaisilta naisilta.
Joo mutta se tuntuu kurjalta kaipaisin rakkautta läheisyyttä ja olla naisen lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maz kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle ei kelpaa tasoisesi naiset, joihin sinulla on mahdollisuus? Eli itsesi ikäiset, syrjäytyneet, peräkammmarintytyöt?
Ei naisillekkaa kelpaa oman tasoiset naiset.
Tällä tarkoitan pituutta, lyhkäset naiset näkee aina vain myös ne 180senttiset.
Joka teoriassa on toki aina virheitä, jos naisella on tavallista heikompi elämänvaihe niin saattaa sitten sortua ALENTAMAAN ehtojaan.
Jippii. Etsippä sitten se heikossa elämäntilanteessa oleva nainen, niin ehkä löydät jonkun.
No mistä semmoisen löytyy kun asuu täälä etelässä monet naiset kouluttautuneita ja aika ylimielisiä osa tai pinnallisia.
Eli yrität jotain Kauppiksen käyneitä tyylikkäästi pukeutuneita uranaisia? Ja ihmettelet, kun et löydä seuraa? Okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kelpaa, koska
a) jankkaat
b) olet rasittava
c) mielenvikainen
d) et lainkaan omaperäinen
e) tyhmä
f) sinulla ei ole itsetuntoa
g) haikailet eksäsi perään
h) olet äkkipikainen
i) suutut nanosekunnissa
j) rähjäät naisille
k) haukut naisia
l) stalkkaat naisia
m) mielenterveysongelmainen
n) yksinkertaisesti typerä
.. jatkanko?
Kaikki ei ole sori totta, mutta jatka vain, valetta paljon on :D.
Mikä näistä on valetta? ":D"
Ei oo kaikki totta, mutta vaikka olisinkin tuommonen, miksen kelpaisi tälläisenä sille oikeelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta se tuntuu kurjalta kaipaisin rakkautta läheisyyttä ja olla naisen lähellä.
Rakkautta ja läheisyyttä Eli pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maz kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle ei kelpaa tasoisesi naiset, joihin sinulla on mahdollisuus? Eli itsesi ikäiset, syrjäytyneet, peräkammmarintytyöt?
Ei naisillekkaa kelpaa oman tasoiset naiset.
Tällä tarkoitan pituutta, lyhkäset naiset näkee aina vain myös ne 180senttiset.
Joka teoriassa on toki aina virheitä, jos naisella on tavallista heikompi elämänvaihe niin saattaa sitten sortua ALENTAMAAN ehtojaan.
Jippii. Etsippä sitten se heikossa elämäntilanteessa oleva nainen, niin ehkä löydät jonkun.
No mistä semmoisen löytyy kun asuu täälä etelässä monet naiset kouluttautuneita ja aika ylimielisiä osa tai pinnallisia.
Eli yrität jotain Kauppiksen käyneitä tyylikkäästi pukeutuneita uranaisia? Ja ihmettelet, kun et löydä seuraa? Okei.
Yritän joo mutta missä ne tavalliset on, olen heitäki yrittäny mutta saan pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta ja läheisyyttä Eli pillua.
Ei missää nimessä en ole seksin perässä, mutta sitähän sä et usko.
En tiedä mikä on mun tasoa kun saan ihan pakkeja semmosilta mitkä mua kiinnostaa ja ovat minun tyyppisiä en ymmärrä.
No ei kai tälle voi mitää ku ei ketää kiinnosta, ei voi väkisin saada ketään.
Helpompi olis luovuttaa, muttakun ei halua vain olla jatkuvasti yksin.
Mitäs se eräs Marx veljes elokuvassa sanoi: en voisi koskaan kuulua kerhoon, joka hyväksyy minut jäseneksensä.
Emmä tajua miten vaativia naiset on, kai ne top 20 miehet vain kelpaa, tai sitten normaalit miehet, en mä tiedä
Mä en oo mikää alemman tason juoppo niin ihmettelen miksen löydä naista vai onko mun rima liian korkeella.
Naiset millasia miehiä te oikein haluatte?
No hiljasta on, taidan sit vain pysyä yksin kerta en ole naisten makuun en voi sille sit mitään.
Mikä näistä on valetta? ":D"