Huomaan että 37 v mies on jo aika pohjalla naisten silmissä.
Ei naiset osota mitää kiinnostusta missään, ei ota yhteyttä ei vastaa, sit jos ottaa yhteyttä lukee viestin eikä vastaa. Tinderissä ei tule osumia. Baareissa naisia kiinnostaa vain omat kaverit, ja tällästä se on, kai sitä jotain vikaa mussa sitte on kun se on aina tällästä, haluaisin seurustella enkä olla yksin.
Kommentit (315)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa, parempi ku ei tänne sano mitää. pelkkää paskaa tulee vaan niskaan.
Juu, ei tämä kovin lämminhenkinen palsta oo.
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta minä aika nopeasti haluasin tavata ja olisi kiva päästä naista koskemaankin.
Hmm... Voisko olla, että sun viesteissä ois sellainen sävy, joka antaa red flageja? Jos profiilissa lukee, että etsii tosissaan parisuhdetta, mutta viesteissä antaa ymmärtää, että haluaa päästä pian hipsuttelemaan, niin antaa ristiriitaista viestiä.
Juu ei näytä olevan, mä olen käynyt psykologisissa testeissä ja enempi on vain oppimisvaikeus, ei se tee musta automaattisesti kehitysvammaista, mulla on lieviä ongelmia muistissa ja muissa jutuissa, ei tarvi ihmisten olettaa ihme juttuja.
Lähtökohdat ratkaisee miten Mies suhteutuu ikäluokkaansa muihin miehiin nähden. Liian huono imago, liian huono auto, liian huono asunto niin ei voi vaatia kummoista tulevalta kumppaniltaan sikäli mikäli että jotain naiskanditaattia edes Markkinoilta saa kalastettua ylipäätään. Siinä voi buustata menestystään Jännillä harrastuksilla, vaikuttaa intellektimmältä kuin onkaan (jokin voimaannuttava new-age tyylinen hobby u know) tai sitten testosteronia tihkuva The Man of hood tyylinen jenkkimotskari- uros.
Miksi Joku Nainen valitsisi sen nuhjuisen Parin Euron Jarmon jos olisi tarjolla somedeiteissä raamikas joukkuelajia harrastava partajätkä hyvällä Audilla/ Bemarilla- jo kelpaa mennä treffeille peliin ja siitä kuumille jatkoille.
Ihan tosi upeeta olisi jos markkinat toimisivat niinkin että Parin euron tyyppi voisi kiinnostaa instahottiksia oman henkisen pääoman myötä eikä siihen tarvitsisi lähes kuin John Cenan kroppaa ja panomiehen fantastista yöelämää. Hä? Onko siellä huono kroppaisia miehiä instahottiksilla- harvinaista. Niimpä.
Reipas Mies kirjoitti:
Lähtökohdat ratkaisee miten Mies suhteutuu ikäluokkaansa muihin miehiin nähden. Liian huono imago, liian huono auto, liian huono asunto niin ei voi vaatia kummoista tulevalta kumppaniltaan sikäli mikäli että jotain naiskanditaattia edes Markkinoilta saa kalastettua ylipäätään. Siinä voi buustata menestystään Jännillä harrastuksilla, vaikuttaa intellektimmältä kuin onkaan (jokin voimaannuttava new-age tyylinen hobby u know) tai sitten testosteronia tihkuva The Man of hood tyylinen jenkkimotskari- uros.
Miksi Joku Nainen valitsisi sen nuhjuisen Parin Euron Jarmon jos olisi tarjolla somedeiteissä raamikas joukkuelajia harrastava partajätkä hyvällä Audilla/ Bemarilla- jo kelpaa mennä treffeille peliin ja siitä kuumille jatkoille.
Ihan tosi upeeta olisi jos markkinat toimisivat niinkin että Parin euron tyyppi voisi kiinnostaa instahottiksia oman henkisen pääoman myötä eikä siihen tarvitsisi lähes kuin John Cenan kroppaa ja panomiehen fantastista yöelämää. Hä? Onko siellä huono kroppaisia miehiä instahottiksilla- harvinaista. Niimpä.
Mulle on ihan sama, onko miehellä autoa ollenkaan, mutta kyllä kirjoittaa pitäisi osata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta minä aika nopeasti haluasin tavata ja olisi kiva päästä naista koskemaankin.
Hmm... Voisko olla, että sun viesteissä ois sellainen sävy, joka antaa red flageja? Jos profiilissa lukee, että etsii tosissaan parisuhdetta, mutta viesteissä antaa ymmärtää, että haluaa päästä pian hipsuttelemaan, niin antaa ristiriitaista viestiä.
Mieluiten haluaisin treffeille mutta nainen vaa sanoo voishan sitä nähdä mutta ei ole sitte yhtään kiinnostunutkaa näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä se sitten varmaan on. Ei tässä nyt muu auta kuin luovuta spermapankkiin niin saat geenejäsi jatkettua.
Ei spermapankit luojan kiitos hyväksi kehitysvammaisen psykoosipetterin luokatonta mönjäspermaa. Noilla geeneillä ei tule lisääntyä, ties mitä kolmipäisiä sallusyndroomaisia epäsikiöitä sieltä tulisi.
Tuskin sunkaan spermaa kukaan pankista valitsisi, jos sitä siellä olisi.
Ihan nainen olen, senkin likainen runkkari. Lapsiakin löytyy, tyttäriä. Inhottaa sunlaiset otukset jotka kulkee tuolla kuolaamassa ja kyttäämässä tyttöjä, fantasioimassa raiskauksista, eikä mikään oppi mene kalloon. Sunlaiset elukat ovat vaaraksi tytöille ja naisille. Kuulut saunan taakse, kun mikään puhe ei sulle mene perille. Ihan tyttärieni ja muiden tyttöjen ja naisten vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti, hikinen ja läski kehitysvamma-allun lähmimässä jtn naisparkaa 🤮
Aika törkeesti sanottu, enpäs välitä, Mä en oo ihan tommonen. Enkä ole läski
Voi apua, ei sais nauraa koska ketju on mennyt jo puolin ja toisin aika kiusaamiseksi, mutta repesin kuitenkin tuolle että ikäänkuin se olisi jotenkin parempi juttu että se pelottava stalkkaaja käy käsiksi, niin pääasia että se ei ole läski. 😅
Reipas Mies kirjoitti:
Haluatko sä, että se potentiaalinen deittikumppani seurustelee sun vai sun autos kanssa? Mun ihastuksella ei ole autoa ollenkaan, eikä mua kiinnosta tirin taria aikooko edes hommata; olen kiinnostunut HÄNESTÄ, en kulisseista.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840247/olen-huomannut-jo-pitkaan-etten…
Kuinka monta ketjua aiot vielä aiheesta tehdä??
Se itsevarmuus ja itsestä huolehtiminen. T: 40v katujen kasvattama ykä jolla on kyllä vientiä naismaailmassa.
Itse olen huomannut, että vasta reilusti yli viisikymppisenä, ylipainoisena on alkanut olla kysyntää naisten suunnasta. Lisäksi kyseessä on kummallinen dominoilmiö naista lappaa naisen perään. Kyllä sitä tavaraa nyt tyrkytetään kun ei enää niin kauheasti edes kiinnosta sen kaltaiset sotkut.
Hienoa, jos on joskus ollut huipulla.
37v on nimenomaan miehen huippuhetki. Ulkonäkö on jokseenkin tallella ja palkan- ja statuksenkorotuksia on tullut useita.
Ei se ole iästä tai ulkonäöstä kiinni. Mun rakastajani on 57 v helkkarin kiva ns. tavismies, jolla on vähän vatsaakin.
Itse olen vähän pyöreä, hehkeä, hymyilevä 38v nainen.
Ja se tavismies sai minut tosta vaan, koska hän on turvallinen, hyvä keskustelemaan ja osaa ja arvostaa antaa minulle myös omaa aikaa ja rauhaa. Siinäpä sinulle Allu vähän ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän mahaa ja ylipainoa ja pyöreät kasvot mutta en hirveästi ole ylipainonen ja etsin tasosiani myös ylipainosia naisia mutta en oikein kiinnosta heitäkään.
Silloin et ole heidän tasoaan.
No en mä laske rimaa hyvin alhaalle koska tiedän että oon ihan kivan näkönen ja luulis olen heidän tasoa.
No älä laske. Sitten olet yksin.
MIkä on sitten mun taso kun ei tunnu kelpaavan oikein kellekkään?
Alta nollan.
No toi ei ole ihan totta, en ole mikää narkkari ja alimman tason mies.
Ymmärrätkö, Allu että paljon mieluummin ottaisin narkkarin kuin sinut? Aivan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840247/olen-huomannut-jo-pitkaan-etten…
Kuinka monta ketjua aiot vielä aiheesta tehdä??
Mä hävitin tuon linkkaamasi ketjun, en tiedä pitäisikö kiittää vai sadatella että postasit linkin. 😄
Vierailija kirjoitti:
No hiljasta on, taidan sit vain pysyä yksin kerta en ole naisten makuun en voi sille sit mitään.
Jos sinun mielestä kolme minuuttia on "hiljaista" niin ymmärrän kyllä että miksi naiset sinua karttavat =D
Tykität heitä samalla tavalla kuin täällä foorumia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä silti olen 2 naisen mielestä komea ja tavallisen näkönen toki mutta luulis että kelpaan, ei mun tarvi liikaa laskee rimaa ei hitossa.
Mä en ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa, parempi ku ei tänne sano mitää. pelkkää paskaa tulee vaan niskaan.