Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
1/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole mitää järkee. On jotenki pohjalla vain naisten silmissä.

Vierailija
2/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit taas uuden ketjun? Ei saa valittaa.

Haluan valittaa, koska olen täynnä tätä yksinäistä elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö livenä tutustua hiukan, koska suoraan somessa tai netissä ei osa vastaa. Koska eivät tiedä mitä miehellä on mielessä tai haussa. Ja kaipaavat jotain tietoa, ei kaikkea, esim. minkälainen olet, harrastusta, arvomaailma, kohtaavatko kiinnostukset jossakin asiassa. Tosin ensin kannattaa jutella muusta ettei tyrkytä.

Vierailija
4/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se vain on, jotkut eivät löydä ketään. Itse olen aina ollut miehille täysin ilmaa - paitsi silloin, kun joku mies on huomannut minut ja alkanut haukkua ulkonäköäni. Minua on haukuttu jostain 12-vuotiaasta saakka. Kuvittele, aikuisetkin miehet haukkuivat finninaamaista pikkutyttöä.

Nykyään olen miehille täysin näkymätön, ja haukuttavana olemiseen verrattuna se on täysin ok.

Vierailija
5/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap ajatellut että keskustelisit psykologin tai psykiatrin kanssa. Sinulla on joku muu tuolla taustalla mikä vaikuttaa asiaan ja sinun pitäisi hoitaa se alta pois. Naiset huomaavat että olet jotenkin epätoivoinen eikä se auta asiaa. Sinun pitää keskustella ammattiauttajan kanssa muut asiat kuntoon ja kun olosi parantuu naisten kanssakin onnistuu paremmin.

Vierailija
6/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä saisin rakkauden ja kumppanin oon jo 37 v

Vierailija
7/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap ajatellut että keskustelisit psykologin tai psykiatrin kanssa. Sinulla on joku muu tuolla taustalla mikä vaikuttaa asiaan ja sinun pitäisi hoitaa se alta pois. Naiset huomaavat että olet jotenkin epätoivoinen eikä se auta asiaa. Sinun pitää keskustella ammattiauttajan kanssa muut asiat kuntoon ja kun olosi parantuu naisten kanssakin onnistuu paremmin.

Olen käynyt psykitrilla ja on lääkitys,, ei se auta mitää.. aloitin terapian.. mutta kaipaisin tosi kovaa kumppania

Vierailija
8/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope.

Vierailija
9/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä tähän auttaa,, olen naisia missä vain lähestynyt. ottanut yhteyttä ei ketää halua jutella ei vastaa,, tinderissä on ihan uudet 2 kuvaa,, ei tuu ees osumia.

Vierailija
10/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei vaan ole niitä kiinnostavia tyyppejä ja jotkut tosiaan jää yksin. Valitettavaa, mutta totta.

Vierailija
11/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että taidan luovuttaa ku en kellekkään kelpaa.. edes vähemmän vaativammille naisille.

Vierailija
12/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei vaan ole niitä kiinnostavia tyyppejä ja jotkut tosiaan jää yksin. Valitettavaa, mutta totta.

Joo sitte menen maksullisiin vaikka otan tonnin lainaa.

Vierailija
13/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ala empaattiseksi. Vantaan Allulla oli lääkkeet ja terapeutti, hän jätti TAAS lääkkeet syömättä ja sai terapiastaan potkut.

Vaikea persoonallisuushäiriö ei parane kun häneltä puuttuu sairaudentunto. Eikä terapia toimi umpityhmälle.

Vierailija
14/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä olla elämääni yksin.. en todellakaan kestä.

Vierailija
15/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ala empaattiseksi. Vantaan Allulla oli lääkkeet ja terapeutti, hän jätti TAAS lääkkeet syömättä ja sai terapiastaan potkut.

Vaikea persoonallisuushäiriö ei parane kun häneltä puuttuu sairaudentunto. Eikä terapia toimi umpityhmälle.

syön risperidon.. fluoksetiini.. ei auta mitään.. samat fiilikset.

Vierailija
16/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nope.

Nope(at voittavat hitaat).

Vierailija
17/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

syön risperidon.. fluoksetiini.. ei auta mitään.. samat fiilikset.

Oletko kokeillut despacitoa? Entä doktriinia?

Vierailija
18/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa mussa vaan on.. en voi sille mitään.

Vierailija
19/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu on erityinen. Olisi hyvä jos älyäisi mennä takaisin sinne mistä tulikin. Maalle. Ei kuluisi päivät jonninjoutavia maristessa vaan ehkä yksinkertaisessa ja ruumiillisesti raskaassa työssä. Vaikka puita hakatessa ja lumiaurakuskina.

Joistain ei ole vuorovaikutukseen mutta pysyvät rauhallisina, onnellisinakin kun väsyvät tarpeeksi raittiissa ilmassa ja luonnossa.

Vierailija
20/2376 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain vikaa mussa vaan on.. en voi sille mitään.

Sitten pitää vaan hyväksyä että semmoista se on. Meitä on monenlaisia ihmisiä täällä, sinä nyt vaan oot tuollainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi