Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaan että 37 v mies on jo aika pohjalla naisten silmissä.

Vierailija
29.10.2022 |

Ei naiset osota mitää kiinnostusta missään, ei ota yhteyttä ei vastaa, sit jos ottaa yhteyttä lukee viestin eikä vastaa. Tinderissä ei tule osumia. Baareissa naisia kiinnostaa vain omat kaverit, ja tällästä se on, kai sitä jotain vikaa mussa sitte on kun se on aina tällästä, haluaisin seurustella enkä olla yksin.

Kommentit (315)

Vierailija
261/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä se sitten varmaan on. Ei tässä nyt muu auta kuin luovuta spermapankkiin niin saat geenejäsi jatkettua.

Vierailija
262/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

quote=Vierailija]Luulis etten haikaile liian korkeelle kun tykkään lihavista naisista, muttakun ei hekään oikein kiinnostu minusta, vähän erikoista tuttuni myös nainen sanoi kun mä oon ihan hyvä tyyppi[/quote]

Niin eli äitisi tai joku työpaikkasi naisista, joita sinä kuolaava typerä kehitysvammakalle menet ahdistelemaan tivaamalla vastausta siihen että oletko heistä komea. Ne pelkää henkensä edestä että saat jotkut kehitysvammaraivarit jos eivät vastaa että joo ihan hyvännäköinen ja kiva olet. Olet ihan itse kertonut täällä että äitisi ja työpaikkasi naisparat on näitä naisia, joiden kehuihin vetoat. Älä ala väittämään vastaan, itse olet kaikki nämä kertonut. Älä kertoile asioitasi jos on aiot kieltää ne samat asiat vastaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä se sitten varmaan on. Ei tässä nyt muu auta kuin luovuta spermapankkiin niin saat geenejäsi jatkettua.

Ei spermapankit luojan kiitos hyväksi kehitysvammaisen psykoosipetterin luokatonta mönjäspermaa. Noilla geeneillä ei tule lisääntyä, ties mitä kolmipäisiä sallusyndroomaisia epäsikiöitä sieltä tulisi.

Vierailija
264/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu kans, miten oot tinderissä esitelly ittes.

Ihan hyvin olen esitellyt itseni.

Ilmeisesti et kuitenkaan riittävän hyvin, jos kukaan ei sinusta kiinnostu.

Eiköhän kyse ole siitä, että Allu esittelee itsensä just niin hyvin, että naiset tajuaa mikä pommi on kyseessä ja kiertävät kaukaa.

Vierailija
265/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stondis on jo heikossa hapessa. Ikä ei tule yksin.

Vierailija
266/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Allu on nykyään mieltynyt inceljuttuihinkin. Naisten kiinnostuksesta ei enää siinä vaiheessa kannata haaveillakaan.

Taidat olla uusi allulogi. Allun repertuaariin kun on jo vuosia kuulunut mm. naisten stalkkaus, käsiksi käyminen, raiskausuhkailu vielä tuossa kesällä jokainen alluketju päätyi poistoon siksi, että Allu yltyi aina uhkailemaan näitä ns. nirsoja etelän naisia raiskauksilla. Saastainen autisti inkkeli se on aina ollut. Baarissa on myös kertomansa mukaan ihan oikeasti käynyt käsiksi johonkin naiseen.

Vierailija
267/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta minä aika nopeasti haluasin tavata ja olisi kiva päästä naista koskemaankin.

Hyi helvetti, hikinen ja läski kehitysvamma-allun lähmimässä jtn naisparkaa 🤮

Vierailija
268/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta minä aika nopeasti haluasin tavata ja olisi kiva päästä naista koskemaankin.

No niin, siinähän se vastaus tulikin. Ihan sama mitä nainen haluaa, kun SINÄ haluat päästä heti tapaamaan ja lääppimään.

En missää nimessä halua heti lääppiä, toki tutustua esti ja kattoa onko sopiva

Vierailija
269/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti, hikinen ja läski kehitysvamma-allun lähmimässä jtn naisparkaa 🤮

Aika törkeesti sanottu, enpäs välitä, Mä en oo ihan tommonen. Enkä ole läski

Vierailija
270/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikeeta se on , tuttavani ihmetelly miks oon sinkku että onko naiset vaa niin nirsoja, pukeudun hyvin en käytä huumeita, en ole työtön kaikki on hyvin, pidän itteeni ihan komeana ja oonkin vaikka ei kaikki tykkää, mutta ei naiset halua millää treffeille.

Olet tyhmä, kehitysvammainen, psykoosilääkkeitä popsiva, pakkomielteinen ja autistinen jankkaaja. Yritä ymmärtää että joku työtön nisti voi olla tuhannesti parempi ihminen ja mukavampi kuin sinä. Työttömällä nistillä voi helposti olla todella paljon kiinnostavampi persoonallisuus ja enemmän annettavaa. Tai kalloosi se, että pelkällä työpaikalla ja siistillä pukeutumisella et saa vielä ketään. Kyse on luonteesta ja persoonasta, ei noista ulkoisista tekijöistä. Miksi ihmeessä edes vaivaudun selittämään, ei vammainen inkkeli jankkaaja tajua.

Mutta oikeasti, kehitysvammaisen ja lisäksi vakavasti mt-ongelmaisen (olet itse kertonut tuhannesti selvästi psykoosilääkkeitä, älä ala pska jankkaamassa vastaan, olet myös kertonut että olet käynyt jonkun heikkolahjaisten kakaroiden koulun ja sulla on laaja-alaisia oppimisvaikeuksia eli älyllinen kehitysvamma) miehen on mahdoton saada kumppania. Ellet löydä yhtä tyhmää kuin sinä olet. Puoliksikaan täysillä käyvä nainen ymmärtää että ylimittainen, pakkomielteinen, kehitysvammainen ja psykoottinen inkkelimies on pakko kiertää kaukaa.

Ei kuule kiinnosta paskaakaa, sä olet sairas tyyppi, en todellakaa ole mikää kehitysvammainen mä oon käyny psykologisissa tutkimuksissa olet hirveä ihminen, saatanan paska.

Vierailija
271/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Allu on nykyään mieltynyt inceljuttuihinkin. Naisten kiinnostuksesta ei enää siinä vaiheessa kannata haaveillakaan.

Taidat olla uusi allulogi. Allun repertuaariin kun on jo vuosia kuulunut mm. naisten stalkkaus, käsiksi käyminen, raiskausuhkailu vielä tuossa kesällä jokainen alluketju päätyi poistoon siksi, että Allu yltyi aina uhkailemaan näitä ns. nirsoja etelän naisia raiskauksilla. Saastainen autisti inkkeli se on aina ollut. Baarissa on myös kertomansa mukaan ihan oikeasti käynyt käsiksi johonkin naiseen.

En ole enää semmoinen ja saanut apua, syön lääkkeeni ja käyn töissä ja vähentäny juomistakin.

Vierailija
272/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei spermapankit luojan kiitos hyväksi kehitysvammaisen psykoosipetterin luokatonta mönjäspermaa. Noilla geeneillä ei tule lisääntyä, ties mitä kolmipäisiä sallusyndroomaisia epäsikiöitä sieltä tulisi.

Tuskin sunkaan spermaa kukaan pankista valitsisi, jos sitä siellä olisi.

Vierailija
273/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

s kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikeeta se on , tuttavani ihmetelly miks oon sinkku että onko naiset vaa niin nirsoja, pukeudun hyvin en käytä huumeita, en ole työtön kaikki on hyvin, pidän itteeni ihan komeana ja oonkin vaikka ei kaikki tykkää, mutta ei naiset halua millää treffeille.

Olet tyhmä, kehitysvammainen, psykoosilääkkeitä popsiva, pakkomielteinen ja autistinen jankkaaja. Yritä ymmärtää että joku työtön nisti voi olla tuhannesti parempi ihminen ja mukavampi kuin sinä. Työttömällä nistillä voi helposti olla todella paljon kiinnostavampi persoonallisuus ja enemmän annettavaa. Tai kalloosi se, että pelkällä työpaikalla ja siistillä pukeutumisella et saa vielä ketään. Kyse on luonteesta ja persoonasta, ei noista ulkoisista tekijöistä. Miksi ihmeessä edes vaivaudun selittämään, ei vammainen inkkeli jankkaaja tajua.

Mutta oikeasti, kehitysvammaisen ja lisäksi vakavasti mt-ongelmaisen (olet itse kertonut tuhannesti selvästi psykoosilääkkeitä, älä ala pska jankkaamassa vastaan, olet myös kertonut että olet käynyt jonkun heikkolahjaisten kakaroiden koulun ja sulla on laaja-alaisia oppimisvaikeuksia eli älyllinen kehitysvamma) miehen on mahdoton saada kumppania. Ellet löydä yhtä tyhmää kuin sinä olet. Puoliksikaan täysillä käyvä nainen ymmärtää että ylimittainen, pakkomielteinen, kehitysvammainen ja psykoottinen inkkelimies on pakko kiertää kaukaa.

Ei kuule kiinnosta paskaakaa, sä olet sairas tyyppi, en todellakaa ole mikää kehitysvammainen mä oon käyny psykologisissa tutkimuksissa olet hirveä ihminen, saatanan paska.

En mä jaksa tällästä paskaa enää heido ilkeet ihmiset, en välitä.

Vierailija
274/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

quote=Vierailija]Luulis etten haikaile liian korkeelle kun tykkään lihavista naisista, muttakun ei hekään oikein kiinnostu minusta, vähän erikoista tuttuni myös nainen sanoi kun mä oon ihan hyvä tyyppi

Niin eli äitisi tai joku työpaikkasi naisista, joita sinä kuolaava typerä kehitysvammakalle menet ahdistelemaan tivaamalla vastausta siihen että oletko heistä komea. Ne pelkää henkensä edestä että saat jotkut kehitysvammaraivarit jos eivät vastaa että joo ihan hyvännäköinen ja kiva olet. Olet ihan itse kertonut täällä että äitisi ja työpaikkasi naisparat on näitä naisia, joiden kehuihin vetoat. Älä ala väittämään vastaan, itse olet kaikki nämä kertonut. Älä kertoile asioitasi jos on aiot kieltää ne samat asiat vastaisuudessa.

En jaksa ees vastata tommoselle säälittävälle luuserille

Vierailija
275/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

quote=Vierailija]Luulis etten haikaile liian korkeelle kun tykkään lihavista naisista, muttakun ei hekään oikein kiinnostu minusta, vähän erikoista tuttuni myös nainen sanoi kun mä oon ihan hyvä tyyppi

En jaksa ees vastata tommoselle säälittävälle luuserille

KUULE ON NAISET IHAN SANONU JA TUTTUNI EI VAIN ÄITI SAATANAN ÄÄLIÖ

Vierailija
276/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä markkinat taitaa olla vähän pienemmät, kun alkaa olla perheellisiä tuon ikäiset.

Vierailija
277/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt riitti nää sairaat ihmiset jotka haukkuu mua parempi ku ei kirjota tänne mitään

Vierailija
278/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole.

Se on ihan hyvä ikä, mutta ei pidä havitella enää kaksvitosia naisia vaan huomattavasti lähempää omaa ikäänsä.

Kaikki naiset ei ole niitä pintaliitäjiä joille miehen täydellinen ja jatkuva kyvykkyys on nro 1.

Tuosta iästähän alkaa vasta se että arvostetaan kumppanissa muitakin positiivisia piirteitä.

Vierailija
279/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vanha tuttu kaverini eläkkeellä pahasti masentunut ja on mielenterveys ongelmia hänkin on jokus seurustellut ja saanut naisia, ei ole käyny töissä varmaan 10 v, elää tuilla ja syö lääkkeitä psykoosi, ei tarvi haukkua minua!!!!!!!

Vierailija
280/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole.

Se on ihan hyvä ikä, mutta ei pidä havitella enää kaksvitosia naisia vaan huomattavasti lähempää omaa ikäänsä.

Kaikki naiset ei ole niitä pintaliitäjiä joille miehen täydellinen ja jatkuva kyvykkyys on nro 1.

Tuosta iästähän alkaa vasta se että arvostetaan kumppanissa muitakin positiivisia piirteitä.

EDELLEEN MONTA KERTAA MUA EI KIINNOSTA NE 20-25 V MISSI NAISET