Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelevatko naiset koskaan kenestäkään miehestä, että häneen ei ole saumaa?

Vierailija
28.10.2022 |

Eli jos olet vaikka ihastunut johonkin miekkoseen, niin ajatteletko, etten minä häntä kuitenkaan voi saada?

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen kyllä useinkin, ettei joku mies ole yhtään minun tyyliseni. Mutta en ajattele niin ettei olisi saumaa johonkuhun. Uskon että oman tyylisiä miehiä kyllä löytyy jostain. 

Vierailija
102/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa idioottimaista arvailua...  Ketä naurattaa joku Sirpa Selänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köpi on komea. Ja hyvä laulaja! En ole ennen edes ajatellut asiaa.

Vierailija
104/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti ajatellut noin.

Vierailija
105/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, komeat ja hyvin toimeentulevat eli varakkaammat on aina ollut sellaisia etteivät takuulla minusta kiinnostu.

Vierailija
106/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lakoaa, jos niin paatan, mutta harvoin jaksan.

Vierailija
107/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIEDÄN etten voisi saada sellaista miestä josta kiinnostuisin, itse asiassa tiedän etten voisi keski-ikäisenä rumana naisena saada edes jollain lailla asiallista miestä. Ei minusta kiinnostuisi kukaan muu kuin joku epätoivoinen elättäjän ja hyysääjän etsijä.

Vierailija
108/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo koska kaikesta flirtistä huolimatta epäilen sen olevan homo. Haaveilen salaa yksinäni ja viinipäissäni ihan liian julkisesti.

Vierailija
109/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa idioottimaista arvailua...  Ketä naurattaa joku Sirpa Selänne?

Niinpä. Ei sulla oo mitään saumaa Sirpa Selänteeseen.

Vierailija
110/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen näin jokaikisen miehen kohdalla, ihan siksi että olen 40-vuotias enkä ole koskaan, yhtään ainutta kertaa saanut sitä miestä jonka olen halunnut. Olen miehille vain ilmaa, vaikka olen ihan normaali ja nätti nainen. Olen siis tietoisesti opetellut pysymään kaukana näistä asioista, jatkuva torjunta alkoi sattua liikaa.

Vierailija
111/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmh, en ole koskaan miettinyt noin.

Yleensä sitä tuntee vain jonkun kanssa kemia ja lyhyen varmistelun jälkeen tunnistaa kyllä kiinnostuksen olevan molemmin puolin niin jompi kumpi on tehnyt aloituksen.

On mulla ollut jotain nuoruuden fanituksia ja omiin milikuviini liittyen olevia ihastuksia toki, mutten ole edes halunnut tehdä asialle mitään. Tiedostan, että oma mielikuvani toisesta ihmisestä ei usein vastaa sitä kuvaa, mitä hän todellisuudessa voi olla (ja mahdollisesti ihan per##stä) niin fanitin vaan kaukaa. Tuskin tästä oli kuitenkaan kyse, koska teininä ei mieti mahdollisuuksia toisen ihmisen saamiseen.

Vierailija
112/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa kyllä kiinnostuneelta yksi komea mies mutta en viitsi innostua enää tässä iässä flirttaamaan.

Vierailija
113/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen näin jokaikisen miehen kohdalla, ihan siksi että olen 40-vuotias enkä ole koskaan, yhtään ainutta kertaa saanut sitä miestä jonka olen halunnut. Olen miehille vain ilmaa, vaikka olen ihan normaali ja nätti nainen. Olen siis tietoisesti opetellut pysymään kaukana näistä asioista, jatkuva torjunta alkoi sattua liikaa.

1.Olen miehille vain ilmaa

2. olen ihan normaali ja nätti nainen

Nämä kaksi väitettä eivät voi olla samaan aikaan totta. Nätit naiset nimenomaan eivät ole miehille vain ilmaa, (hetero)miesten koko maailma ja olemassaolo pyörii nättien ja kauniiden naisten ympärillä.

Vierailija
114/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hän vaikuttaa niin hyvältä ja kunnolliselta, että en usko hänen jättävän vaimoaan.

Vierailija
115/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Huono itsetunto. Ihmettelen edelleen miten sain mieheni joka on lähes täydellinen. Mitäköhän hän minussa näkee kun välillä tulee nalkutettuakin aika tavalla.

Vierailija
116/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut noin. On toki tuntunut hieman epävarmalta, etenkin nykyisen mieheni kohdalla, kun en ole tiennyt miten hän vastaa (verhottuun) kiinnostukseeni. Mutta eihän sitä ikinä voi tietää, mitä toinen ajattelee. Mulla on ihan terve itsetunto ja tiedän, että vaikka varmasti on mua kauniimpia ja älykkäämpiä naisia, niin en minäkään mikään vain örisemään kykenevä suohirviö ole. On monen tekijän summa, kohtaavatko kemiat ja ovatko tähdet kohdallaan juuri silloin, kun pitäisi.

Vierailija
117/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja toisaalta joo. On minun mahdollista saada monikin mies. Aina oon saanut, jos oon halunnut. Mutta ehkä mulla on joku järki siinä haluamisessa. En haaveilisi sellaisesta, joka ei olisi lainkaan realistista. Esim nyt +40v en haaveile teinipojista(alle 25v), kun ei sellaiset itseäni nyt kiinnostaisi. Ja tuskin saisinkaan, mutta en siis haluaisikaan

Vierailija
118/119 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes mieti tuota asiaa sellaisten ihmisten kohdalla, joista en ole aidosti kiinnostunut, eli joita en itse halua "saada". Sitten, kun tunnen ihmisen niin hyvin, että tiedän, voiko hän "saada" minut, silloin voin kysyä jo ihan suoraan häneltä, että kiinnostaako. Jos ei kiinnosta, hiipuu minunkin kiinnostukseni hyvin nopeasti.

En muista mistä ja kenen sanomana luin tuon muutama vuosi sitten, että hän aina ajattelee (miehestä) että onko tuo tarpeeksi hyvä minulle eikä koskaan mieti kelpaako hän miehelle.

Tuo pysäytti.

Itse olin aina ajatellut just noin, että kelpaanko itse ja olenko itse tarpeeksi hyvä miehelle eikä koskaan ollut käynyt edes mielessä, että onko mies todella tarpeeksi hyvä minulle. Yritin vaan kelvata ja olla mieliksi ja sopeutua.

Tuon hoksaaminen selittikin sitten kerralla miksi ne kaikki kolme parisuhdetta on olleet täysin epäonnistuneita yritelmiä ja miksi ne 3 exääni on olleetkin aivan vääränlaisia ainakin mulle eikä siihen heidän elämäntyyliinsä ym mukautuminen olekaan yrityksistä huolimatta onnistunut.

Tuon tajuaminen on tärkeää. Kun alkaa miettiä kelpaako joku minulle niin se on siinä sitten. Oikeasti tarjonta on hirveää ja keski-iässä ei ole muuta enää vapaana kuin juopot, epämuodostuneet ja friikit. Johan ne on nähty joten antaa olla.

Vierailija
119/119 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ihmetyttää kun komeilla miehillä on niin normaalin näköisiä vaimoja. Mutta tähän on varmasti syy siinä että ne miehet eivät ole valinneet minkä näköisiksi syntyvät, mutta arvot ovat kuitenkin paljon maanläheisemmät kuin jonkun pintaliitäjän. Monesti kuvankauniit naiset on siitä tietoisia itse ja epäaitoja kun ovat tottuneet ulkonäöllä saavansa miehet sekaisin.

Pitäisin todennäköisempänä, etteivät edes tiedä olevansa komeita. Eihän miehiä ylistellä ja kehuta siinä määrin kuin naisia. Nainen kun vaihtaa facessa profiilikuvaa, niin siellä on kaikki hihkumassa miten ihanalta ja kauniilta näyttää. Mies kun vaihtaa profiilikuvaa, niin joku kaveri korkeintaan heittää jotain vttuilua.

Ja miesten ja naisten miesmaku poikkeaa aika merkittävästikin toisistaan. Tosin niin taitaa poiketa naisten ja miesten naismakukin. Muttajoo.

Miehet usein kuvittelee naisten viehättyvän jostain leukalentäjä-panochadeista ja pitävän tuollaista miestyyppiä komeimpana, koska miehet itsekin tykkää muskeleista ym. ja joku naistenkaataja-panokonehan on ihan se ultimaattinen ihanne jollainen itsekin olisi kiva olla.

Todellisuudessa monen naisen silmää viehättää enemmän sellainen sopusuhtainen ja tavallinen mies jolla on sopivasti pilkettä silmäkulmassa ja hymy herkässä. Samoin ne naisia eniten miellyttävät luonteenpiirteetkin on aika erilaisia kuin mitä miehet niiden kuvittelee olevan.

Tällainen mies taasen ei käännä miesten päätä vaan on ihan tylsä tavis ja nössö. Ja tämän perustellaan sitten olevan naistenkin mielipide, koska ne instababet ym muovimaisatkin tykkää vaan panochadeista ja paksusta lompakosta.

Täyttä sontaa. Aloitetaan tästä:

https://i.imgur.com/L9Vu4Zo.png

Te naiset kuvittelette noin, koska näette kaikki paitsi <1% miehistä ihan taviksina. Kun top 5-10% mies miellyttää, nainen ajattelee pitävänsä ihan tavallisista miehistä, mutta tämä mies vain on juuri sinua miellyttävä. Ja sama mies vain sattuu miellyttämään muitakin naisia.

Ero on siinä että miehet tajuavat top 10% naisen olevan hyvännäköinen. Miehet eivät kuvittele että katsos tykkään ihan taviksista kun en tavoittele supermalleja, vaan tajuavat että kaunista naistahan tässä yritetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi