Ajattelevatko naiset koskaan kenestäkään miehestä, että häneen ei ole saumaa?
Eli jos olet vaikka ihastunut johonkin miekkoseen, niin ajatteletko, etten minä häntä kuitenkaan voi saada?
Kommentit (119)
Näyttäisi siltä, että kuka tahansa voisi saada kenet tahansa. Mutta että kukaan ei pysty koskaan pitämään ketään, vaikka olisi hänet saanutkin. Ja vaikka luulisi, että sainpahan pidettyäkin, niin sitten hän ottaa ja kuolee pois, aivan liian aikaisin. Eli turha yrittääkään.
Joo, nuorena teekkarityttönä tapadin Kappelissa teekkaripojan, joka oli niin komea, että en uskonut että minulla on mitään saumaa häneen. Ei vaikka vietettiin ilta yhdessä ja imuteltiin ja suorastaan kuivapantiin seinää vasten. Illan päätteeksi sanoin heipst ja lähdin yksin kotiin, koska ajattelin ettei noin kaunis ihminen halua minusta kuin panoa. Kaduin päätöstä heti seuraavana päivänä ja etsin poikaa teekkaribileistä kuitenkaan häntä löytämättä. Näin 25 vuotta muöhemmin ajattelen, että miten jäin paitsi yhden illan panosta kauniin miehen kanssa omaa epävarmuuttani.
Mä nyt tiedä, onko saumaa, mut vois koittaa?
Ei tod ole mulla saumaa siihen ihanaan mieheen johon olen ollut jo vuosia rakastunut. Hän on omistautunut perheenisä.
Ei. Olen aina saanut, kenet olen halunnutkin. Ja heti. Vaikeus on, ettei heistä pääse eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttinä miehenä ajattelen naisten suhteen noin aina.
Miehelle yleensä kelpaa se nainen minkä sattuu saamaan.
Miehille kelpaa sellaiset naiset jotka omaavat samat arvot tai ovat mielummin yksin, jos eivät saa kaunista naista.
Vierailija kirjoitti:
Hiton hyvä yksinpuhelu. Nainen saa aina miestä 😆
Tietty tiedän saavani miestä, mutta minkälaista?
Se on lähinnä se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Hiton hyvä yksinpuhelu. Nainen saa aina miestä 😆
Tottakai saa. Tuolla on juoppoa, narsistia, vaimonhakkaajaa ja vaikka mitä saatavilla. Kyllä niiltä saa kuka vain.
Vierailija kirjoitti:
Joo, nuorena teekkarityttönä tapadin Kappelissa teekkaripojan, joka oli niin komea, että en uskonut että minulla on mitään saumaa häneen. Ei vaikka vietettiin ilta yhdessä ja imuteltiin ja suorastaan kuivapantiin seinää vasten. Illan päätteeksi sanoin heipst ja lähdin yksin kotiin, koska ajattelin ettei noin kaunis ihminen halua minusta kuin panoa. Kaduin päätöstä heti seuraavana päivänä ja etsin poikaa teekkaribileistä kuitenkaan häntä löytämättä. Näin 25 vuotta muöhemmin ajattelen, että miten jäin paitsi yhden illan panosta kauniin miehen kanssa omaa epävarmuuttani.
Hei,älä nyt vaan sano jääneesi ilman. Kerro nyt!
No joo. Kiinnostun sellaisista miehistä, että ulkoisesti uskoisin olevan saumaa (jos ei ole varattu ja sitähän en kaikista mitenkään tiedä) ja varmaan jossain kevyessä seurustelumielessä. Siis ne jotka kiinnostaa vaikuttaa kyllä siltä, että kiinnostaisin mahdollisesti takaisin varsinkin mukavissa merkeissä. Mutta voi sitten olla selvästi eri elämäntilanteet tai tulevaisuuden suunnitelmat, kuviot, ympyrät... että ajattelen, että ei olisi saumaa siten, että se voisi kestää tai että just noiden mainitsemieni syiden vuoksi mieskään olisi antamatta pakkeja.
Tän palstan mammoilla ei kyllä oo mitään saumaa hopeakettuun.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaa ottaa kuvakaappauksia näistä jutuista yläpeukkuineen.
Seuraavan kerran kun hampaisiin asti bodatulle ja koulutetulle tavismiehelle sanotaan, että "et ansaitse mitään inkwell!" "Naisia ei kiinnosta yhden illan jutut!" "Ei se miehen värkki ole mikään ihanuus!"
Ajattelen. Enkä noin 90% tapauksista.
Kyllä, olen monesti ajatellut noin jostain miehestä. Ja tähän mennessä olen aina ollut oikeassa, eli ei ollut saumoja.
En, koska oman kiinnostukseni herääminen vaatii tiedon siitä että se toinenkin on kiinnostunut, tai ainakin valistuneen arvauksen asiasta. Jos sitten selviää että mies ei olekaan kiinnostunut, niin omkin kiinnostukseni lopahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttinä miehenä ajattelen naisten suhteen noin aina.
Miehelle yleensä kelpaa se nainen minkä sattuu saamaan.
Miehille kelpaa sellaiset naiset jotka omaavat samat arvot tai ovat mielummin yksin, jos eivät saa kaunista naista.
Kun palstamies haluaa että naisella on "samat arvot" se tarkoittaa että nainen tekee yksin kotityöt ja nainen ei ole saanut harrastaa seksiä kuin enintään kolmen miehen kanssa. Mielellään ei kenenkään.
Mitkään muut naisten arvot eivät palstamiestä kiinnosta.
Muistelen nuoruuttani. Julkkista tai varattua ei voinut saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaa ottaa kuvakaappauksia näistä jutuista yläpeukkuineen.
Seuraavan kerran kun hampaisiin asti bodatulle ja koulutetulle tavismiehelle sanotaan, että "et ansaitse mitään inkwell!" "Naisia ei kiinnosta yhden illan jutut!" "Ei se miehen värkki ole mikään ihanuus!"
Jos vaikka rauhotutaan.
Kyllä ajattelen aika monestakin miehestä, että ei ole saavutettavissa vaikka olen itsekin ihan hyvännäköinen.